עדכון תנאי ביטוח סיעודי פרטי

נכון להיום, לא ניתן לרכוש פוליסות ביטוח סיעודי פרטי ולכן מומלץ בחום שלא לבצע שינויים בפוליסות קיימות ללא ליוי של איש מקצוע.

כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
בלוג ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי – סקירה קצרה

שמעתם שחשוב לקנות ביטוח סיעודי אבל לא יודעים איך להתחיל? סקירה קצרה על הביטוח הסיעודי, תגלו במה הוא יועיל לכם , למי הוא חשוב וכמה הוא עולה
צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח סיעודי סקירה קצרה

בוודאי שמעתם בעבר לפחות פעם אחת את סוג הביטוח שנקרא ביטוח סיעודי. בין אם רכשתם לעצמכם פוליסה של ביטוח סיעודי ובין אם לא, בוודאי שמעתם על אפשרות ההרחבה הזו, שמציעה קבלה של שירותים רפואיים נרחבים יותר מאשר אלו הנמצאים בסל הבריאות. כדי שלא תישארו בלי כל המידע הרלוונטי ביד החלטנו לכתוב לכם את כל מה שצריך לדעת בנושא, אז ברוכים הבאים אל ביטוח סיעודי – סקירה קצרה.

רגע לפני שמתחילים – קצת רקע כללי

במדינת ישראל כל תושב זכאי לקבלה של שירותים רפואיים הנמצאים בסל הבריאות, באמצעות ביטוח שנקרא ביטוח רפואי ממלכתי. סוג ביטוח זה כולל תרופות מסוימות וטיפולים ספציפיים שעבורם המבוטח זכאי לקבל פיצויים כספיים, אך קבלת שירותים רפואיים החורגים מהמסגרת הביטוחית שלהם – ילוו בתשלומים שיצאו מהכיס שלכם.

לא מדובר על שקל או שניים

היות ולפעמים מצבים בריאותיים מביאים אותנו לסיטואציה שבה אנחנו זקוקים לטיפולים נרחבים, תרופות מיוחדות ואף אשפוזים קצרים או ארוכים בבתי החולים, סכומי הכסף האלו מצטברים לסכומים נכבדים שיכולים להגיע, במקרים הגרועים ביותר, גם למאות אלפי שקלים. כאן בדיוק נכנס לתמונה ביטוח סיעודי.

ביטוח סיעודי – סקירה קצרה

ביטוח סיעודי בא במטרה ברורה להבטיח שעבור ההוצאות הגדולות תוכלו לקבל פיצויים כספיים שיסייעו לכם לחזור ולעמוד על הרגליים מבחינה כלכלית. נוצר מצב שאנשים שאין להם ביטוח סיעודי צריכים להשקיע את מיטב כספי החסכונות שלהם באותם שירותים רפואיים, והדבר עלול ליצור בור כלכלי שיהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לצאת ממנו בעתיד.

כל היתרונות של ביטוח סיעודי

לעומת זאת, מבוטח שהגדיל ורכש לעצמו ביטוח סיעודי יכול להיות בטוח שהוא יקבל פיצויים על אותן ההוצאות ויוכל להמשיך לשלם תשלומים שוטפים כמו שכר דירה, חשבונות, מזון ועוד.

איך עושים ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי מוצע לרכישה על ידי קופות החולים השונות, כאשר כל מבוטח יכול לרכוש לעצמו ביטוח סיעודי באמצעות הקופה שבה הוא חבר. כל קופת חולים עובדת בשיתוף פעולה עם חברת ביטוח אחרת בארץ, שכל כל נושא הפיצויים והכיסויים – היא אמונה.

שמעתי דברים לא טובים על חברת הביטוח שעובדת עם קופת החולים שלי

כל מבוטח רשאי לעבור מקופת החולים שלו אל קופת חולים אחרת בשל סיבות כאלו ואחרות. אחת הסיבות למעבר מקופת חולים אחת ואחרת היא הרצון לרכוש ביטוח סיעודי, אך המבוטח מעוניין לקבל את הפוליסה שמציעה חברת ביטוח אחרת, שלא עובדת עם קופת החולים הספציפית. במצב כזה ניתן לעבור לקופת חולים אחרת ולרכוש ביטוח סיעודי שהיא מציעה באמצעות חברת הביטוח האחרת.

כמה עולה לרכוש ביטוח סיעודי?

עולם הביטוח הוא עולם רחב מאוד ופרטי פוליסות שונים מחברת ביטוח אחת לאחרת. השוני בא לידי ביטוי במחיר, היקף הפוליסה וקריטריונים נוספים, אז לפני שאתם רוכשים לעצמכם ביטוח סיעודי חשוב מאוד לוודא מה הוא כולל וכמובן כמה הוא עולה. בדרך כלל מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין כ-50 ש"ח לחודש ועד כ-120 ש"ח לחודש, הכל תלוי בקופת החולים, חברת הביטוח וגם בכם.

איך אני קשור לזה?

היות וכל פוליסה מותאמת באופן אישי למבוטח, גם לכם יש חלק בכמה תשלמו עבור רכישת ביטוח סיעודי. מצבים משתנים כמו גיל, מין, סוג העבודה שבה אתם עובדים ועוד הם שונים מאדם לאדם, וחברת הביטוח תוכל להתאים פוליסה מתאימה עם מחיר הולם עבורכם בהתאם למצבים האלו. בכל מקרה, חשוב לוודא שפוליסת ביטוח סיעודי מתאימה לכם והיא מקיפה מספיק על מנת להבטיח את השקט הנפשי שלכם ברגע האמת.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק