ביטוח אובדן רישיוןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אובדן רישיוןסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח אובדן רישיון הוא ביטוח חשוב מאוד לכל מי שמסתמך על רישיון לפרנסתו, ביטוח אובדן רישיון מעניק לבעל הרישיון פיצוי במקרה של אובדן זמני או קבוע של הרישיון בו הוא אוחז, ביטוח אובדן רישיון הוא גרסה מיוחדת של ביטוח אחריות וחבות המתאים לרופאים, טייסים, רוקחים, אחים ואחיות, אופטומטריסטים ובעלי מקצועות רבים אחרים שזקוקים לרישיון כדי לעסוק במשלח ידם.

מה זה ביטוח אובדן רישיון?האם הוא נכון לי?

ביטוח אובדן רישיון הוא ביטוח עסק לכל דבר ועניין, הביטוח מעניק לבעל הרישיון פיצוי במקרה של אובדן הרישיון מכל סיבה שהיא, בין אם סיבת השלילה היא באחריות הרופא ובין אם מסיבות אחרות, מטרת הפוליסה להעניק לבעל הרישיון פיצוי עבור אובדן ההכנסה ממנה סבל.

לרוב מדובר בפיצוי בסכומים משמעותיים יחסית שמגיעים גם ל-75 אחוז מסך ההכנסה החודשית של בעל הרישיון. חשוב לציין כי ניתן להפעיל את הביטוח רק במקרים בהם אין חשד לעבירה בזדון של בעל הרישיון, חברת הביטוח תפצה את המבוטח רק במקרים של רשלנות, מחדל או טעות מקצועית אחרת שנעשתה במהלך העבודה.

חשוב לציין כי חברת הביטוח לא מפצה על אובדן רישיון לעד, במקרה של אובדן רישיון לצמיתות חברת הביטוח תפצה את המבוטח לתקופה של עד שנתיים, כאשר בחלק מהפוליסות התקופה המקסימלית לפיצוי קצרה יותר.

כמה עולה ביטוח אובדן רישיון?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח אובדן רישיון זולה למדי ברוב המקרים ולא עולה כמה מאות שקלים בשנה, מדובר בהשקעה חשובה מאוד לאור העובדה שבמקרה של אובדן רישיון רוב ההכנסות של בעל הרישיון ייעצרו.

יצוין כי בחלק מהמקרים כדי לרכוש ביטוח אובדן רישיון תאלצו לשלם סכומים גבוהים יותר, בעיקר אם יש לכם עבר בעייתי וחוויתם שלילת רישיון לתקופה קצרה או ממושכת. חברת הביטוח רואה בבעלי מקצוע שרישיונם נשלל בעבר בעלי מקצוע מסוכנים יותר שהסבירות שרישיונם יישלל בשנית גבוה בהרבה מהסיכון של בעל מקצוע אחר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קליניק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לקליניקות ומרפאות פרטיות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
מגדל לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אובדן רישיוןאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח אובדן רישיון היא אדירה, בעיקר למי מכם שמרוויחים משכורות גבוהות שלא ניתן יהיה לקבל בעיסוקים אחרים, רופאים הם מבעלי המקצוע שאחוז רכישת ביטוח רישיון אצלם הוא גבוהה ביותר לאור העובדה שקשה להגיע למשכורות אותם הם מרוויחים במקצועות אחרים.

ביטוח אובדן רישיון מאפשר לבעל הרישיון להרוויח תקופה של שנתיים בה רמת ההכנסה שלו תישאר יציבה ובמהלך התקופה הזאת הוא יוכל למצוא תחום עיסוק אלטרנטיבי שיאפשר לו לשמור על רמת חיים נאותה או להשיג את הרישיון של בחזרה ובכך לחזור ולעסוק בתחום בו הוא עובד.

איך לקנות ביטוח אובדן רישיון?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אובדן רישיון רק לאחר שבחנתם מספר אלטרנטיבות, חשוב לציין כי למרות העובדה שחלק מהאיגודים המקצועיים מציעים לחברים בהם ביטוחי רישיון במחירים שאמורים להיות זולים יותר ביחס להיצע בשוק החופשי, בפועל בחלק לא קטן מהמקרים המחירים המוצעים להם גבוהים ממה שניתן לשלם בשוק החופשי או שהמוצר שנמכר מספק הגנה מוגבלת ולא מספיק טובה.

אנו ממליצים לבחון בצורה עצמאית, באמצעות מומחה אובייקטיבי את קשת האפשרויות והפוליסות הקיימות בשוק הביטוח לפני שמחליטים לרכוש ביטוח כזה או אחר. יועצי הביטוח שלנו מכירים את תחום ביטוחי הרישיון על הצד הטוב ביותר ויוכלו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם, מעבר לכך, הם ישמחו לענות לכם על כל שאלה או בעיה שתעלה לאורך הליך החיפוש אחר פוליסת ביטוח טובה ואיכותי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק