ביטוח אחריות בעל מוסךמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות בעל מוסךסוג והיקף הכיסוי בפועל

מוסכים הם בתי עסק שמטפלים מדי יום ברכבים ששווים המצטבר יכול להגיע גם למיליוני שקלים, לאורך השהות של הרכב במוסך יש לבעל המוסך אחריות מלאה לרכב, כך כל נזק שייגרם לרכב במהלך פרק הזמן בו הוא נמצא במוסך יכול להביא לגרור הוצאות כבדות שביטוח אחריות בעל מוסך, גרסה מיוחדת של ביטוח אחריות וחבות עסק יכולה לחסוך לכל בעל מוסך הרבה מאוד כאבי ראש.

מה זה ביטוח אחריות בעל מוסך?האם הוא נכון לי?

ביטוח אחריות בעל מוסך הוא ביטוח עסק חשוב אשר מכסה כל נזק שעלול להיגרם לכלי רכב שנמצא באחריות המוסך לאורך כל השהות של הרכב במוסך, נזקים אלה כוללים כל נזק אגבי שנגרם לרכב במהלך שהותו במוסך, למשל אם במהלך הטיפול במערכת הבלמים של הרכב נגרם נזק למערכת ההיגוי של הרכב, חברת הביטוח תהיה זאת שתישא באחריות.

עוד מקרה שיכוסה על ידי ביטוח אחריות בעל מוסך הוא במקרה בו נגרם נזק כתוצאה מתאונה כלשהי, למשל עובד שנסע עם הרכב ופגע בקיר או ברכב אחר.

חשוב לציין, ביטוח אחריות בעל המוסך תקף לכל הנזקים האגביים שיכולים להתרחש במהלך העבודה על הרכב, הוא לא כולל כיסוי לנזקים שייגרמו למוצר שנמצא בתיקון שבגינו הרכב נמצא במוסך.

אם למשל רכב הגיע למוסך בגלל שמערכת הבלמים לא עובדת כהלכה ובמהלך העבודה נגרם למערכת הבלמים נזק חמור יותר, האחריות לנזק תיפול כולה על כתפי בעל המוסך וחברת הביטוח לא תקבל על עצמה אחריות כלשהי לנזק שנגרם.

בנוסף, במסגרת ביטוח אחריות בעל מוסך חברת הביטוח מבטיחה להעניק לבעל המוסך ייצוג משפטי בכל מקרה של תביעה שתוגש על ידי הלקוחות שמסרו את הרכב לתיקון במוסך, עלות של צוות משפטי מקצועי שייצג אתכם בבית משפט במסגרת של תביעה כזאת יכול להגיע לבדו לאלפי שקלים, עוד לפני שלוקחים בחשבון את הנזק שנגרם לרכב ששהה במוסך.

כמה עולה ביטוח אחריות בעל מוסך?כיסוי איכותי תואם לצרכים

ביטוח אחריות בעל מוסך משתנה מאוד ממוסך למוסך ומסתמכת על כמה מאפיינים חשובים מאוד, הראשון הוא הגודל של המוסך, מוסך גדול יותר שמטפל בכמות גדולה יותר של רכבים ייאלץ לשלם פרמיה חודשית גבוהה יותר.

מאפיין שני הוא סוג הרכבים שמגיעים לטיפול במוסך, מוסכים שמטפלים במכוניות יוקרתיות יצטרכו לשלם ביטוח גבוה יותר מאשר מוסכים שמטפלים במכוניות רגילות לאור העובדה שעלות הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מטעות יכולה להיות גבוהה בהרבה.

מאפיין שלישי הוא ההיסטוריה הביטוחית של המוסך, מוסך שיראה היסטוריה ביטוחית טובה, עם כמות תביעות נמוכה בשנים האחרונות ישלם סכום נמוך באופן משמעותי בעבור הביטוח ביחס למוסך שתבע את חברת הביטוח מספר פעמים בגלל טעויות ותאונות שבוצעו.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קליניק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחבר מושב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אחריות בעל מוסךאל תפעילו עסק בלעדיו

לביטוח אחריות בעל מוסך יש חשיבות גדולה מאוד לכל מוסך, הוא מאפשר לבעלי המוסכים להגן על עצמם מפני רוב הנזקים שעלולים להיגרם במהלך הטיפול המקצועי שלהם ברכב כזה או אחר, הוא מסייע לבעלי המוסכים לתכנן באופן ראוי את שורת ההוצאות שלהם ואי הוודאות יורדת באופן משמעותי ביחס למוסך שעובד בלי ביטוח אחריות.

איך לקנות ביטוח אחריות בעל מוסך?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אחריות בעל מוסך לאחר שבחנתם את השוק בצורה טובה, יש לא מעט הצעות בשוק הביטוח בתחום הזה וההבדלים יכולים להיות משמעותיים מצד אחד אך קשים לאבחנה מצד שני. לכן, כדאי לרכוש את הביטוח רק לאחר שתשוחחו עם מומחה בתחום ביטוחי האחריות למוסכים כדי שיסביר לכם על היתרונות והחסרונות של פוליסת ביטוח.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הדרוש לכם לטובת קבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק