ביטוח אחריות כלפי צד שלישימגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות כלפי צד שלישיסוג והיקף הכיסוי בפועל

במהלך עבודה עם לקוחות וספקים יכולים להתרחש לא מעט תקלות שעלולות להוביל לנזק לרכוש ובמקרים חמורים יותר לפגיעה גופנית ללקוח ולספק, ביטוח אחריות כלפי צד שלישי הוא ביטוח חשוב במסגרת ביטוח אחריות וחבות, אשר מעניק לבעל העסק הגנה משמעותית מפני ההוצאה הכספית שהוא יידרש אליה בעקבות הנזק שנגרם.

מה זה ביטוח אחריות כלפי צד שלישי?האם הוא נכון לי?

ביטוח אחריות כלפי צד שלישי הוא ביטוח עסק שמעניק לבעל עסק הגנה מפני נזקים שעלולים להיגרם ללקוחות ולספקים במהלך שהותם בעסק או במהלך קבלת שירות מבעל העסק, הביטוח כולל כל נזק שעלול להיגרם להם, פציעה, נפילה, חבלה או נזק לרכוש על ידי אחד העובדים או בעל העסק עצמו.

חשוב לציין, ביטוח אחריות כלפי צד שלישי לא כולל אחריות מפני נזקים שנגרמו כתוצאה מהפעילות העסקית של העסק, למשל, חנות לתיקון טלפונים שמחזיקה בביטוח אחריות כלפי צד שלישי לא תוכל לדרוש פיצוי אם במהלך תיקון של טלפון נגרם לו נזק חמור יותר שהרס אותו לגמרי.

לעומת זאת, במקרה בו הלקוח הגיע לחנות לתיקון טלפונים, החליק ושבר את היד בגלל מדרגה רעועה והחליט לתבוע את העסק, בעל העסק יהיה זכאי להגנה מחברת הביטוח במסגרת פוליסת ביטוח אחריות כלפי צד שלישי שרכש.

חשוב לציין כי הכיסוי שמקבל המבוטח במסגרת רכישת הביטוח איננו ביטוח כספי בלבד, חברת הביטוח תהיה זאת שתעסיק בעבור המבוטח צוות משפטי שינהל את התביעה שהוגשה כנגד בעל העסק. במקרה בו יקבע כי יש לשלם פיצויים, בין אם במסגרת פשרה ובין אם במסגרת פסק דין, חברת הביטוח תהיה זאת שתשלם את הסכום שנקבע.

כמה עולה ביטוח אחריות כלפי צד שלישי?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח אחריות כלפי צד שלישי לרוב אינה גבוה במיוחד ובחלק הגדול של המקרים לא עולה על כמה מאות שקלים בשנה. כמובן שיש סייגים לקביעה זאת שיכולים להעלות את גובה הפרמיה החודשית באופן משמעותי, למשל במקרים הבאים:

  • עסק גדול במיוחד שמקבל מדי יום כמות גדולה של לקוחות, במקרה כזה הסיכוי לתביעה גדל בצורה בולטת רק בגלל העובדה שיש כל כך הרבה אנשים שמסתובבים בעסק כל היום, לכן חברת הביטוח תצטרך לשקף את הנתון הזה בפרמיה החודשית.
  • עסק שעובד עם ציוד מכני כבד, למשל מוסכים או מפעלי תעשייה, בהם יש סכנה גבוה יותר לפציעות משמעותיות יחסית של לקוחות וספקים. גם במקרה זה חברת הביטוח תצטרך לשקף את הסכנה הגבוהה יותר בפרמיה החודשית.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לקליניקות ומרפאות פרטיות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי כנסת

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ גן

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אחריות כלפי צד שלישיאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח אחריות כלפי צד שלישי היא גדולה במיוחד לכל עסק, ההוצאה הנובעת ממנה היא לרוב שולית ביחס למחזור לעומת זאת ההוצאה שיכולה להיגרם כתוצאה מפציעה של ספק או לקוח במהלך השהות שלו בבית העסק יכול להיות משמעותית במיוחד.

עוד אספקט שחשוב לקחת בחשבון הוא היכולת לתכנן לטווח רחוק את שורת ההוצאת של העסק, רכישת ביטוח מאפשרת לבעל העסק לגדר את ההוצאות הבלתי צפויות שיכולות להיגרם לאורך השנה, בעלות של ביטוח הוא דבר צפוי שלא משתנה לעיתים קרובות וגם כאשר הוא משתנה זה לרוב באופן מתון למדי.

איך לקנות ביטוח אחריות כלפי צד שלישי?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אחריות כלפי צד שלישי רק לאחר שהתייעצתם עם מומחה בתחום הביטוחי, יועצי הביטוח שלנו יוכלו להציג בפניכם מספר גדול של פוליסות ביטוח שונות מהם תוכלו לבחור את פוליסת הביטוח שהכי מתאימה עבורכם ושתתן לכם שירות מצוין במחיר משתלם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק