ביטוח אנשי מפתחמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אנשי מפתחסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח אנשי מפתח מיועד לחברות בהן יש אדם אחד שמהווה את ליבת העסק, או שהידע שלו לא ניתן להחלפה, בוודאי לא בקלות ובטח שלא בזול. היעלמות של אנשי מפתח שכאלה מתוך חברה יכולים להסב לה נזק אדיר ובדיוק לשם כך מיועד ביטוח אנשי מפתח, ביטוח אנשי מפתח מהווה חלק חשוב מסל הביטוחים שכל עסק וחברה צריכה לרכוש לצד ביטוח אחריות וחבות לעסק וביטוח עסק רגיל.

מה זה ביטוח אנשי מפתח?האם הוא נכון לי?

חשוב לציין כי ביטוח אנשי מפתח לאו דווקא מיועד לגורמים הבכירים ביותר בחברה, פעמים רבות איש המפתח הוא בעל מלאכה שהידע והניסיון שלו לא יסולא בפז, הוא יכול להיות איש שיווק מבריק ולמעשה כל אדם בחברה.

ביטוח אנשי מפתח הוא למעשה ביטוח משלים לביטוח עסק, המטרה של ביטוח אנשי מפתח היא להעניק לחברה שמעסיקה את אותו אדם הגנה משמעותית ומקיפה מפני אובדן של אותו איש מפתח ממגוון רחב כתוצאה ממוות, מחלה או אובדן כושר עבודה, כאשר אובדן איש המפתח יפגע בצורה משמעותית בחברה, בפעילותה והכנסותיה.

במקרה של אובדן של איש המפתח, חברת הביטוח תעניק לחברה המבוטחת פיצוי בגובה שנקבע מראש, אמנם קשה לקבוע את הערך של אדם מסוג זה באופן ברור ומובהק, אך חשוב לנסות להבין מה תהיה המשמעות הכספית של אובדנו.

  • האם ניתן להתמודד עם אובדן איש המפתח על ידי הבאת מחליף שידרוש שכר גבוהה במיוחד?
  • האם אובדן איש המפתח גוזר הלכה למעשה את גורלה של החברה?

במקרה הראשון, הסכום הראוי לביטוח הוא הסכום שיידרש לטובת הבאת מחליף ולהתמודדות בתקופת המעבר, במקרה השני מומלץ לבטח את החברה בשווי הריאלי של החברה עם איש המפתח.

חשוב לציין, כי ניתן לרכוש ביטוח אנשי מפתח ליותר מאיש עסק אחד, חברה שמחזיקה בשניים או שלושה אנשים כאלה יכולה לבטח כל אחד מהם בסכום המשקף את השווי שלהם כהלכה.

כמה עולה ביטוח אנשי מפתח?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח אנשי מפתח תלויה באופן כמעט בלעדי בשווי שהחברה רוצה לייחס לאיש המפתח, ככל שהפיצוי הנדרש במקרה של היעלמות איש המפתח גבוהה יותר, העלות החודשית של הביטוח תטפס. בנוסף חברת הביטוח תיקח בחשבון את מידת הסיכון הנובעת מביטוח איש המפתח.

בהיבט הזה חברת הביטוח תבחן את איש המפתח למעשה כמי שבא לרכוש ביטוח חיים, היא תבחן את גילו של המבוטח, את מצבו הרפואי, את המין שלו, את אורח חייו, למשל האם איש המפתח נוהג לעשן, האם העבודה אותה הוא מבצע כרוכה בסיכונים כלשהם ועוד.

לבסוף, חברת הביטוח תקבע את גובה הפרמיה החודשית כשקלול של כל המרכיבים שהוזכרו לעיל.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
קופי פלוס

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA למשרדים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למוסך

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אנשי מפתחאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח אנשי מפתח היא אדירה, ביטוח אנשי מפתח מאפשר לחברה להיות בטוחה מפגיעה פתאומית באחד מעמודי התווך של החברה, אשר תוביל לקריסתה הכלכלית ולפשיטת רגל.

בלא מעט עסקים יש אנשי מפתח, המהווים חלק חשוב ואינטגרלי מהחברה, רכישה של ביטוח אנשי מפתח היא צעד חכם והגיוני שיעזור לחברה להתכונן לשלל תרחישים עתידיים.

איך לקנות ביטוח אנשי מפתח?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לקנות ביטוח אנשי מפתח לאחר עבודת הכנה ראויה, תנסו להבין מי האנשים המהווים חלק משמעותי מפעילות החברה, כאלה שלא יהיה אפשר להחליף בקלות ובפשטות. לאחר שתאפיינו את אותם אנשים תנסו להבין מה הערך שלהם לחברה וכמה זמן ייקח לחברה להתאושש מהיעלמותם.

לאחר מכן אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח שיוכל לסייע לכם למקד את צרכי הביטוח שלכם, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת ביטוח אנשי מפתח הטובה ביותר עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק