ביטוח הפרות פטנטיםמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח הפרות פטנטיםסוג והיקף הכיסוי בפועל

כל אדם או חברה אשר עיסוקה בחדשנות והמצאות, רושמת פטנטים שאמורים להגן על המידע שהיא פיתחה ותרמה לעולם, המטרה של הפטנט היא לאפשר לחברה להפיק רווחים מההמצאה על מנת לעודד ממציאים חדשים לפתח רעיונות ולקדם את העולם, בקרב חלק מהחברות הפטנטים שהן יצרו מהווים את מקור הרווח העיקרי ובמקרה מסוג ביטוח הפרות פטנטים הוא מוצר חשוב כחלק ביטוח אחריות וחבות לעסק.

מה זה ביטוח הפרות פטנטים?האם הוא נכון לי?

ביטוח הפרות פטנטים הוא סוג של ביטוח עסק, אשר יכול לשמש במקרים מסוימים גם אנשים פרטיים העוסקים בפיתוחים, ביטוח הפרות פטנטים הוא אחד הכלים הכי חשובים להגנה על ההשקעה שלכם לאחר שרשמתם פטנט ובמיוחד כאשר רושם הפטנט לא מגיע עם גב כלכלי משמעותי ביותר.

חשוב לציין, ההגנה המוקנית לממציא במסגרת רישום הפטנט שלו לא כוללת ברוב המקרים מנגנון הכרעה פשוט במקרה של טענה להפרת פטנט, ברוב המקרים הממציא נדרש להגיש תביעה בבית משפט, לא אחת במדינה זרה, בהליך שיכול לארוך שנים ארוכות עד שיגיע להכרעה.

ניהול הליכים משפטיים בטח כאלה הכוללים התדיינות מעבר לים כרוכה בהשקעה כספית גדולה, בלא מעט מקרים, החברות שמפרות את הפטנט שנרשם, הן חברות חזקות וגדולות שיכולות לעמוד בהתדיינות משפטיות ארוכות ויקרות, במיוחד כאשר הן מזהות שמי שעומד מולם לא יכול לשאת בעלויות הללו.

מן הצד בשני בלא מעט מקרים חברות מפרות פטנטים מבלי לדעת שהן עושות זאת, באופן תמים או שלפעמים הן מאמינות שההפרה הנטענת לא באמת מהווה הפרה של פטנט רשום, במקרים כאלה הן יכולות להיתבע ועלויות ההגנה גם כן יהיו גבוהות.

ביטוח הפרות פטנטים למעשה מספק מענה לכל הבעיות הללו, מצד אחד הוא מעניק ביטוח הוצאות תביעה כאשר המבוטח הוא מי שהפטנט שלו הופר, מצד שני הביטוח מעניק כיסוי הוצאות הכרוכות בהגנה המשפטית במקרה שנטען שהמבוטח הפר פטנט ואף את סכום הפיצוי שהוא יידרש לשלם.

כמה עולה ביטוח הפרות פטנטים?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח הפרות פטנטים משתנה מאוד בהתאם לסוג הביטוח שנבחר, חלק מן הגופים בתחום הפטנטים עוסקים בעיקר בהמצאות ובמחקר, כמו אוניברסיטאות, גופים אלה לא צריכים להחזיק בביטוח שמעניק כיסוי מפני תביעות כנגד המבוטח, או שהסיכון שנשקף להם בתחום זה הוא נמוך למדי ולכן ניתן יהיה לחסוך סכומי כסף משמעותיים על הביטוח.

לעומתם, גופים העוסקים הן בהמצאה והן במימוש של המצאות עלולים להיות גם הנתבעים וגם התובעים בנושא הפרת זכויות יוצרים. ההבדלים הללו יוצרים שונות גדולה באופן יחסי בין המחיר של פוליסת ביטוח אחת לשנייה כאשר יש עוד גורמים רבים המשפיעים על גובה הפרמיה החודשית.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

Professional Edge

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
מגדל לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח הפרות פטנטיםאל תפעילו עסק בלעדיו

ביטוח הפרות פטנטים יש חשיבות גדולה במיוחד, שוק הפרות הפטנטים הוא שוק קשה שדורש ממון רב כדי להתמודד בו בהצלחה, כמעט כל גוף או ארגון שמתעסק בהמצאות, בייצור ובמתן שירותים יכול למצוא את עצמו עומד בפני תביעת הפרת יוצרים, גוף שלא יהיו לא מספיק משאבים כדי להתמודד עם ההליך המשפטי ימצא את עצמו לא אחת עם ידו על התחתונה ומכאן נובעת החשיבות הגדולה של ביטוח הפרות פטנטים.

איך לקנות ביטוח הפרות פטנטים?פנו לחברות הגדולות

תחום הפרות הפטנטים הוא תחום שדורש מומחיות משמעותית, לכן אנו ממליצים לרכוש פוליסת ביטוח הפרות פטנטים רק מגוף מקצועי מאוד ששולט בתחום הביטוח הזה בצורה מעולה ומתמחה בו.

יועצי הביטוח שלנו יוכלו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי מתאימה לכם, אצל החברה שתוכל לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק