ביטוח השכרת ציוד לאירועיםמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח השכרת ציוד לאירועיםסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח השכרת ציוד לאירועים הוא ביטוח חשוב במסגרת ביטוח אחריות וחבות לעסק, עסקים רבים מתבססים על השכרת ציוד לחברות כאפיק ההכנסה הראשי שלהן או כאפיק הכנסה צדדי, לכן חשוב מאוד לבטח את הציוד המושכר ללקוחות לאור העובדה שהוא מהווה חלק משמעותי ממקורות ההכנסה של העסק.

 

מה זה ביטוח השכרת ציוד לאירועים?האם הוא נכון לי?

ביטוח השכרת ציוד לאירועים הוא סוג של ביטוח עסק אשר אמור להעניק הגנה לחברת ההשכרה מפני פציעה נזק או חבלה שעלולים להיגרם על ידי הציוד שהושכר, רכישת הביטוח חשובה מאוד והיא מהווה מרכיב משמעותי בביטוח העסק של כל חברה העוסקת בהשכרת ציוד.

הבעיה הטמונה בהשכרת ציוד היא האחריות שנופלת על כתפי החברה שמשכירה את הציוד, ציוד המיועד להשכרה סובל מבלאי גבוהה יותר, הוא בשימוש בתדירות גבוהה ובהרבה מקרים הגורמים השוכרים לא משקיעים מספיק בשמירה והגנה עליו.

גם חברת השכרת הציוד הכי קפדנית יכולה לפספס תקלות ופגיעות שנגרמו לציוד שלה, ציוד שעלול בתורו לפגוע בלקוחות של השוכר הבא, למשל כיסא שהוחזר עם רגל מתנדנדת ונשבר במהלך אירוע עלול להוביל לפגיעה חמורה או תביעה, השוכר של הציוד ינסה להאשים את חברת ההשכרה בכך שהעבירה לו ציוד פגום מה שיוביל למאבק משפטי ארוך ויקר.

ביטוח השכרת ציוד יסייע מאוד לחברות השכרת ציוד לאירועים להתמודד עם האפשרות לתביעות מסוג זה, חברת הביטוח מחויבת להעניק לכם ייצוג משפטי, ובמקרה הצורך לשלם עבור הפיצוי שיועבר לתובעים.

כמה עולה ביטוח השכרת ציוד לאירועים?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח השכרת ציוד לאירועים משתנה מאוד מחברת לחברה, חברות הביטוח מתעניינות בראש ובראשונה בכמות הציוד המושכר ובהיקף ההשכרות החודשי, ככל שחברת הציוד משכירה ציוד יותר פעמים העלות של הביטוח תגדל לאור בלאי גדול יותר וסבירות גבוהה יותר של פציעה או תקלה אחרת.

בנוסף חברת הביטוח תתייחס לסוג הציוד המושכר, חברה שמשכירה כסאות ושולחנות משקפת ברוב המקרים סיכון גבוה יותר מהחברה שמשכירה ציוד הגברה, שם עיקר הסכנה נובע מהתחשמלות, אך הסיכוי שתתרחש תקלה מסוג זה נמוכה בהרבה ביחס לחברה שמשכירה מאות כסאות ושולחנות מדי ערב ולכן רוב הסיכויים שתשלם מחיר נמוך יותר.

גורם שלישי שמשפיע על המחיר של הביטוח הוא העבר הביטוחי של החברה, חברה שמספר התביעות שהוגשו נגדה בשני האחרונות נמוך, תשלם פחות מחברה שהוגשו נגדה מספר רב של תביעות בשנים האחרונות.

לסיכום, קשה לקבוע מחיר לביטוח השכרת ציוד לאירועים מבלי לדעת מה אופי החברה, מה הציוד שהיא משכירה ומה היקפי העבודה שלה, לצורך קבלת הצעת מחיר תוכלו לפנות ליועצי הביטוח שלנו שישמחו להציע לכם פוליסת ביטוח משתלמת.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קייטנות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח השכרת ציוד לאירועיםאל תפעילו עסק בלעדיו

יש חשיבות אדירה לרכישה של ביטוח השכרת ציוד לאירועים, הביטוח מגן על החברה מפני תביעות שיכולות לפגוע באיתנות הכלכלית של החברה. האם בתום כל אירוע אתם בודקים את המצב של כל אחד מפריטי הציוד ששלחתם? מה הסיכוי שתפספסו נזק או פגיעה לציוד ששלחתם?

לעולם אי אפשר להיות בטוחים במאה אחוז, רכישת ביטוח תעלה את רמת הוודאות העסקית ותבטיח שתביעה שתוגש כנגד העסק לא תסכן את היציבות הכלכלית שלו.

איך לקנות ביטוח השכרת ציוד לאירועים?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לקנות ביטוח להשכרת ציוד לאירועים לאחר קבלת ייעוץ ממומחים בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח מתאימה שתעזור לכם להגן על העסק שלכם מפני תביעות עתידיות, במחיר הוגן ומשתלם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק