ביטוח חבות כללית של חברה CGLמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח חבות כללית של חברה  CGLסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח חבות כללית של חברה GCL הוא ביטוח אחריות וחבות לעסק המיועד לחברות שפועלות בשוק העולמי, באופן עקרוני פוליסת הביטוח שחברה מחזיקה בארץ לא מעניק לה הגנה כאשר המוצרים והשירותים של החברה נמכרים ללקוחות מעבר לים. לכן, כל חברה שנכנסת לשוק הגלובלי צריכה להתחיל לדאוג לתחום הביטוח בחו"ל, ביטוח חבות כללית הוא אחד מהמרכיבים הכי חשובים של כל פתרון ביטוח לחברות גלובליות.

מה זה ביטוח חבות כללית של חברה  CGL?האם הוא נכון לי?

ביטוח חבות כללי של חברה דומה במהותו לביטוח צד ג' הקיים בישראל ושכלול בפוליסת ביטוח עסק סטנדרטית. הפוליסה לביטוח חבות הכללית של חברה הוא התיאור המקובל לביטוח זה בישראל ובעולם הוא מוכר בראשי התיבות GCL, Commercial General Liability.

בדומה ללקוחות של החברה בארץ  גם הלקוחות של החברה בחו"ל יכולים להיקלע עמכם לסכסוך שהגיע לכדי תביעה. ההבדלים המרכזיים נובעים מהחוקים השונים בכל מדינה שדורשים מהחברה סטנדרט אחריות שונה, לעיתים גבוה יותר ולעיתים נמוך יותר ביחס לנהוג בארץ.

ביטוח חבות כללית יעניק לכם הגנה מפני תביעות של לקוחות בחו"ל כאשר חברת הביטוח תעניק לכם ייצוג משפטי איכותי ותמיכה כספית במקרה בו תדרשו לשלם פיצוי ללקוח שתבע אתכם, הסיוע המשפטי והפיצוי הכלכלי למעשה יסירו מהחברה שלכם את רוב העול הכלכלי הכרוך בהתמודדות עם תביעות כאלה ואחרות.

כמה עולה ביטוח חבות כללית של חברה CGL?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח חבות כללית של חברה משתנה מאוד על בסיס כמה גורמים, הראשון הוא היקף העסקים של החברה, באופן טבעי, ככל שהחברה מבצעת יותר עסקאות יש סכנה גדולה יותר שמשהו ישתבש ולכן הסכנה לחברת הביטוח עולה וכך גם המחיר של הפוליסה.

בנוסף, חברת הביטוח תתייחס למדינות בה פועלת החברה, במדינות בהן יש הגנה רחבה יותר למקבל השירות או המוצר יש סיכוי גבוה יותר לתביעות מוצלחות ולכן העלות של הפרמיה תטפס, אם לעומת זאת החברה פועלת בשווקים שלא מעניקים הגנות משמעותיות ללקוחות אתם צפויים לשלם פרמיה נמוכה יותר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לבונה ולמשפץ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח חבות כללית של חברה CGLאל תפעילו עסק בלעדיו

אחד היתרונות המרכזיים של פוליסת ביטוח חבות כללית של חברה היא שמאפשרת לחברת אם לקבל כיסוי ביטוחי לכל החברות הבנות שלה ולכל החברות האחיות שלה שפועלות בחו"ל, במקום לפצל את ההגנה הביטוחית של כל חברה בנפרד ניתן לרכז את כל המו"מ מול חברת ביטוח אחת ובכך להגדיל באופן משמעותי את יכולת המיקוח שלכם ואת היכולת שלכם לעקוב אחרי פוליסות הביטוח של החברות שלכם.

היתרון השני והברור למדי הוא העובדה שהפוליסה מעניקה לכם הגנה משמעותית בפני תביעות בחו"ל הקשורות בתביעות על ידי צד שלישי שמקבילות לביטוח חבות ואחריות המוצר בארץ, מעבר לכך ניתן להוסיף סעיפי כיסוי נוספים כמו ביטוח סייבר, ביטוח חבות מעביד ועוד.

איך לקנות ביטוח חבות כללית של חברה  CGL?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח חבות כללי של חברה לאחר ביצוע בדיקה מדוקדקת של צרכי הביטוח בכלל החברות שלכם ושל כל החברות הבנות והאחיות של החברה עבורה אתם רוצים לרכוש את הביטוח, בדיקה כזאת תסייע לכם לפשט את תהליך רכישת פוליסת הביטוח בצורה שתחסוך לכם זמן וכסף.

לאחר שתדעו מהם צרכי הביטוח שלכם אנו ממליצים להשתמש בידע של מומחה בתחום הביטוח הזה, יועצי הביטוח שלנו מכירים את נושא הביטוח מעבר לים ואת הנושאים הקשורים בביטוח CGL ויוכלו לתפור לכם פתרון ביטוח איכותי שיסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם מעבר לים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק