ביטוח חבות מעבידיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח חבות מעבידיםסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח חבות מעבידים הוא אחד הביטוחים הכי חשובים שניתן לרכוש במסגרת ביטוח אחריות וחבות, לכל עסק שמעסיק עובדים יש אחריות כלפיהם, במקרה של פציעה או פגיעה מאחד מהעובדים הם רשאים וזכאים לדרוש פיצוי מהמעסיק שלהם, במצב בו אין למעסיק ביטוח חבות מעבידים הוא ייאלץ לשלם את הפיצוי מכיסו.

מה זה ביטוח חבות מעבידים?האם הוא נכון לי?

ביטוח חבות מעבידים הוא ביטוח עסק שמעניק הגנה למעסיק מפני תביעות שמגישים עובדיו בגין, נזקים, פציעות וחבלות שספגו במהלך העבודה שלהם עבור המעביד במסגרת שעות העבודה שלהם אצלו. בשנים האחרונות המודעות של עובדים לזכויות שלהם עלתה בצורה משמעותית ואנו רואים כמות תביעות הולכת וגדלה כנגד מעבידים.

כמו כן, אנו עדים לכמות מאמירה של עובדים בעסקים קטנים יותר, בעבר רוב התביעות שהוגשו נגד ארגונים גדולים ומבוססים, כיום האבחנה הזאת פחות מבוססת ויש לא מעט מקרים של תביעות נגד עסקים קטנים ובינוניים.

ביטוח חבות מעבידים מספק למעביד כיסוי עבור הפיצוי אשר יועבר לעובד, בין אם במסגרת פשרה ובין אם במסגרת פסק דין בבית המשפט. מעבר לכך, לצורך הטיפול בתביעה חברת הביטוח תעמיד לרשות המבוטח צוות משפטי שייצג את המעביד ויטפל בכל הפרוצדורות המשפטיות הכרוכות בתביעה.

כמו כן, ניתן לרכוש מספר הרחבות לביטוח הבסיסי, ניתן לרכוש הרחבה לפעילות ספורטיבית או חברתית שבוצעה במסגרת העבודה, כיסוי עבור עובדים שנמצאים בחו"ל וכיסוי לעובדים במהלך ההגעה והחזרה שלהם מהעבודה.

כמה עולה ביטוח חבות מעבידים?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח חבות מעבידים משתנה מאוד מעסק לעסק בהתאם למספר פרמטרים שונים, הפרט החשוב ביותר הוא כמובן גודל העסק, ככל שיש יותר עובדים העסק יצטרך לשלם סכום גבוהה יותר בתמורה לביטוח.

פרמטר שני וחשוב מאוד הוא אופי העסק, חלק מבתי העסק נחשבים לעסקים בסיכון גבוה, למשל מפעלי תעשייה, בתי מלאכה, נגריות ותחום הבנייה, התחומים האלה נחשבים לתחומים שנמצאים בסכנה גבוהה יחסית ואחוז העובדים הנפגעים שם גבוה ביחס לבתי עסק בתחומים אחרים ולכן הפרמיה החודשית עבור כל עובד תהיה יקרה יותר.

לבסוף, גם להיסטוריה הביטוחית של בית העסק יש השפעה על גובה הפרמיה החודשית, עסק שלא ספג תביעות מצד עובדים בשנים האחרונות ישלם סכומים נמוכים בהרבה מעסק שספק כמה תביעות במהלך השנים האחרונות.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

איילון סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA למשרדים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לקליניקות ומרפאות פרטיות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח חבות מעבידיםאל תפעילו עסק בלעדיו

לרכישת ביטוח חבות מעבידים יש כמה יתרונות, הראשון והמשמעותי מכולם הוא העובדה שבמקרה של תביעה בעל העסק חוסך סכומים גבוהים שהיה מבזבז על שכירה של עורכי דין ועל תשלומי פיצויים שהיה צריך להעביר לעובד. מעבר לכך בעל העסק חוסך המון זמן וכאב ראש מכיוון שחברת הביטוח היא זאת שאחראית על העסקת צוות משפטי וניהול ההליך המשפטי מול העובד התובע.

אספקט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא אספקט הוודאות בניהול העסק, כאשר אתם מחזיקים בביטוח קל לכם לתכנן את ההוצאות שלכם בשנה הקרובה, אתם יודעים שגם במקרה של תביעה חלק הארי של ההוצאות הכרוכות בה לא יפלו על כתפיכם מה שמאפשר לעסק לפעול בוודאות גבוה בהרבה.

איך לקנות ביטוח חבות מעבידים?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח חבות מעבידים רק לאחר שהתייעצתם עם מומחה בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו ישמחו להסביר לכם על כל האפשרויות וההרחבות האפשריות במסגרת רכישת ביטוחי חבות מעביד, הם יוכלו להסביר על הפרטים של כל פוליסת ביטוח, על היתרונות והחסרונות שלה, בנוסף הם יוכלו לסייע לכם לאתר את פוליסת ביטוח חבות מעבידים המושלמת בשבילכם, כזאת שתאזן בין עלות לבין איכות.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק