ביטוח חברות רב-לאומיותמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח חברות רב-לאומיותסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח חברות רב לאומיות הוא סוג של ביטוח אחריות וחבות לעסק אשר מקל מאוד על עשיית עסקים בעולם הגדול, חברות ותאגידים רב לאומיים שמושבם בישראל צריכים להתמודד עם מדיניות ביטוח שונה בכל מדינה בה הן פועלים, איתור של מבטח מקומי בכל מדינה יכולה להיות משימה מייגעת ולכן חברות הביטוח מציעות לחברות מסוג זה, ביטוח חברות רב לאומיות.

מה זה ביטוח חברות רב-לאומיות?האם הוא נכון לי?

ביטוח חברות רב לאומיות הרכש במסגרת ביטוח עסק, הוא מיועד בעיקר לחברות רב-לאומיות שקשת העסקים שלהם איננה מוגבלת למדינת ישראל, המטרה המרכזית של הביטוח היא לאפשר לחברות הללו לפעול באופן חופשי וללא חשש במגוון שווקים עולמיים.

ביטוח חברות רב לאומיות מאפשר לחברה לנהל ממקום אחד את כל הביטוחים של החברה במקום להתנהל מול ספקים מקומיים בכל מדינה בה החברה פועלת.

מעבר לכך, באופן זה אפשר לקבל כיסוי אחיד בכל מדינה, אחת הבעיות הכי גדולות איתן מתמודדות חברות אשר בוחרות לרכוש ביטוח באופן פרטני בכל מדינה בה הן פועלות היא בעיית אי תאימות בין הפוליסות, כך קורה שלעיתים בכירי החברה מופתעים לגלות שהכיסוי שהם חשבו שהם מקבלים בחלק מהמדינות איננו עומד בצפיות שלהם.

שיקול נוסף שהופך את הביטוח הזה למשתלם וכדאי יותר עברות חברות הוא העובדה שהחברה רוכשת את כל המוצרים הביטוחיים במקום אחד, מעבר לנוחות הטמונה בעבודה מול מבטח יחיד, לחברה המבוטחת יש המון כוח מול חברת הביטוח לאור העובדה שהיא רוכשת כמות גדולה של מוצרי ביטוח, לעומת זאת פיצול של הביטוחים על פני ספקים שונים במדינות שונות יפגע משמעותית בכוח המיקוח של החברה הרב-לאומית.

יתרון אחר של רכישת פוליסת ביטוח חברות רב לאומיות הוא היכולת לנהל את כל ההליכים המשפטיים הקשורים למקרי ביטוח ממקום אחד, חברת הביטוח דרכה רכשתם את הביטוח היא זאת שתנהל את עבורכם את ההליכים הללו ומיקומה הקרוב למטה החברה יקל על ניהול ההליכים המשפטיים.

כמה עולה ביטוח חברות רב-לאומיות?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח חברות רב-לאומיות משתנה מאוד מחברה לחברה והוא מתבסס על מספר גורמים.

אחד הגורמים החשובים ביותר הוא תחום העיסוק של החברה, בחלק מהתחומים העסקיים יש סכנה גבוהה יותר לתביעות בתחומים המכוסים על ידי פוליסת הביטוח, למשל חברות הסוחרות במוצרים מתכלים נמצאות בסיכון גבוה יותר לתביעה כתוצאה מנזק בזמן משלוח.

עוד גורם שנכנס לשיקולי חברת הביטוח הוא כמות המדינות בה פועלת החברה והאופי שלהן, לרוב חברות שעובדות במדינות מערביות עם מערכות משפט מסודרות ואמינות ישלמו סכומים נמוכים יותר עבור ביטוח ביחס לחברות שעובדות במדינות עם מערכת משפט מפוקפקת וחסרת אמינות.

גורם נוסף בעל השפעה על המחיר של הביטוח הוא באופן טבעי היקף העסקים שהחברה מנהלת מסביב לעולם, ככל שהחברה מנהלת יותר עסקאות בשווקים בינלאומיים וככל שהשווי של העסקאות הללו גבוהה יותר, הסיכון המוטל על כתפי חברת הביטוח עולה מה שמוביל לעלייה בעלות הביטוח.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ יקב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבונה ולמשפץ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ אופיס

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח חברות רב-לאומיותאל תפעילו עסק בלעדיו

לרכישת ביטוח חברות רב-לאומיות יש חשיבות אדירה לניהול תקין של מחזור העסקים של כל חברה שמבצעת עסקאות במדינות העולם, ביטוח חברות רב-לאומיות יאפשר לחברה לפחית באופן ניכר את החששות מביצוע עסקאות מול גורמים לא מוכרים ומפני כניסה לשווקים חדשים בחו"ל.

איך לקנות ביטוח חברות רב-לאומיות?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לקנות ביטוח חברות רב-לאומיות רק לאחר בחינה מקיפה של הצרכים שלכם ושל הציפיות של מפוליסת הביטוח אותה תרכשו, לאחר שתבינו איזו הגנה אתם מעוניינים לקבל אנו ממליצים לשוחח עם מומחה בתחום הביטוח שיוכל להסביר לכם כמה הציפיות שלכם ריאליות ומה העלות הצפויה של מימושן, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם באיתור פוליסת ביטוח שתתאים בדיוק לצרכיכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק