ביטוח לחברות קנאביסמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח לחברות קנאביססוג והיקף הכיסוי בפועל

חברות קנאביס רבות נכנסו בשנים האחרונות לשוק, ההסדרה של התחום על ידי הממשלה הובילה לעלייה משמעותית בפעילות של החברות האלה גם בשוק הישראלי, לאור היקף הפעילות הרחב עלה הצורך לרכוש ביטוח חברות קנאביס המשמש כמעין ביטוח אחריות וחבות לעסק.

מה זה ביטוח לחברות קנאביס?האם הוא נכון לי?

ביטוח לחברות קנאביס הוא למעשה סוג של ביטוח עסק, מדובר בביטוח שמגן על החברה בשני מקומות מרכזיים שביטוח עסק רגיל לא מספק הגנה מספק, הראשון הוא ביטוח דירקטורים ונושאי משרה אשר מעניק למנהלים של החברה, לדירקטורים החברים בדירקטוריון, החברה סיוע בהגנה משפטית והגנה פיננסית מפני האחריות שלה כלפי ניהול החברה, יישום האסטרטגיה שלה והתוויתה ועוד.

ביטוח דירקטורים הוא חשוב במיוחד בחברות הקנאביס לאור העובדה שחלק לא קטן מהן נחשבות לחברות בסיכון גבוהה יחסית, לכן בביטוח לחברות קנאביס שמים דגש מיוחד על סעיף ביטוח דירקטורים ונושאי המשרה.

ביטוח נוסף שקיים במסגרת ביטוח לחברות קנאביס הוא ביטוח אחריות מקצועית וביטוח אחריות המוצר, שני הביטוחים האלה מעניקים מעטפת ביטוחית מקיפה שמסייעת לחברות רבות להתמודד עם תביעות המגיעות אליהן מגורמים שונים.

חברות הקנאביס, בסופו של יום, הן חברות המשווקות מוצר שברוב הגדול של המקרים מספקות מענה רפואי לבעיות של הלקוחות, לאור זאת לחברה יש אחריות מורחבת למוצר שלה, במקרה של רשלנות בייצור המוצר ומכירתו, תקלה במתן הוראות שימוש ועוד, תעמוד חברת הקנאביס בפני סיכון משמעותי לתביעה ארוכה ויקרה, סעיפי אחריות מקצועית וחבות המוצר מעניקות לחברה הגנה משמעותית שתסייע להתמודד כמעט עם כל תביע שתגיע באופן כזה או אחר.

כמה עולה ביטוח לחברות קנאביס?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח לחברות קנאביס משתנה מאוד ביחס לאופי החברה, היקף המוצרים אותם היא משווקת והמגוון שלהם. חברת הביטוח תבחן את היקף הפעילות של חברת הקנאביס, באופן טבעי, ככל שמחזור הפעילות של החברה גדל כך גובה הפרמיה החודשית מטפס.

בנוסף, חברת הביטוח תסתכל על קטלוג המוצרים של החברה, ככל שהקטלוג יהיה מגוון יותר ויתיימר לענות על מגוון רחב יותר של בעיות, כך יעלה הסיכון לחברת הביטוח, לאור העובדה שחברת הקנאביס מתעסקת במוצרים רבים יותר ולכן הפרמיה החודשית תעלה.

לבסוף, יש חשיבות לקהל הלקוחות של חברת הקנאביס, רוב חברות הקנאביס מבצעות חלק גדול ומשמעותי מהעסקים שלהן עם לקוחות מעבר לים, יש חשיבות גדולה מאוד לרכישה של ביטוח במקרים אלה ולרוב עסקים עם לקוחות וספקים זרים יביאו לעלייה במחיר של הפרמיה.

לסיכום, העלות של ביטוח לחברות קנאביס משתנה מאוד וקשה לקבוע מבלי לדעת את המאפיינים של החברה מה תהיה עלות הביטוח החודשית והשנתית.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קליניק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ גן

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי כנסת

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח לחברות קנאביסאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח חברות קנאביס הוא אדיר, כעסקים במובנים רבים דומים לחברות סטארט אפ בשוק הטכנולוגיה, חלק לא קטן מחברות הקנאביס לא מחזיקות במאגרי מזומנים אדירים ולכן תביעות ארוכות ויקרות יכולות להביא לערעור של המצב הכלכלי של החברה ובמקרים חמורים אף לקריסתה המוחלטת.

רכישה של ביטוח לחברות קנאביס תאפשר לחברה להתמקד בפעילות העסקית שלה מבלי לחשוש מתביעות כאלה ואחרות, לאור העובדה שהחברה תזכה להגנה משפטית וכלכלית משמעותי ביחס לכל תביעה שתגיע בקשר לפעילות של החברה.

איך לקנות ביטוח לחברות קנאביס?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח לחברות קנאביס לאחר שיחה עם מומחה בתחום הביטוח, לפני שתגיעו לשיחה כזאת חשוב שתאפיינו את הצרכים של החברה שלכם, תבינו מה נקודות הסיכון בפעילות החברה וזאת על מנת למקד את הביטוח בנקודות הללו. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם, כזאת שתשלב בין מחיר לבין איכות.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק