ביטוח נאמנות עובדיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח נאמנות עובדיםסוג והיקף הכיסוי בפועל

העובדים הם ברוב המקרים הגורמים הכי חשובים בחברה, אלה שבזכותם החברה מתפקדת ומצליחה, לצערנו גם אל החברות הטובות ביותר נכנסים לעיתים עובדים שיכולים לפגוע בחברה. ביטוח נאמנות עובדים הוא ביטוח ייחודי לעסקים בהם מתקיימת פעילות פיננסית במסגרתה עובדים ובעלי תפקידים יכולים לקבל גישה לכספים ולבצע מעילות, ביטוח נאמנות עובדים מהווה השלמה של ביטוח אחריות וחבות לעסק לעסקים בתחומי הפיננסים.

מה זה ביטוח נאמנות עובדים?האם הוא נכון לי?

ביטוח נאמנות עובדים הוא חשוב במסגרת ביטוח עסק, פוליסת ביטוח נאמנות עובדים מהווה חלק משמעותי מאוד מפוליסת הביטוח של כל עסק שמהווה מוסד פיננסי או שמתקיימת בו פעילות כספית משמעותית.

חשוב לציין כי כמעט כל הביטוחים המיועדים לעסקים בתחום הפיננסים מחריגים במובהק מעילות מצד עובדים, לכן גם אם אתם מחזיקים בביטוח עסק כזה או אחר, רוב הסיכויים שלא תזכו להגנה במקרה של מעילה מצדו של עובד בעסק אם לא רכשתם פוליסת ביטוח נאמנות עובדים.

רכישה של ביטוח נאמנות עובדים, תסייע לכם להשיג הגנה משמעותית מצדה של חברת הביטוח שתסייע לכם במצב בו תגלו מעילה על ידי אחד מהעובדים בחברה. חשוב לציין כי פוליסת ביטוח נאמנות עובדים היא פוליסה שקל מאוד להתאים לצרכים הייחודיים של כל עסק ועסק ולכן ברוב המקרים הביטוח משתנה מפוליסה לפוליסה.

חלק מהשינויים אותם ניתן להכניס לפוליסה הם שינויים פרסנולים, בהרבה חברות רק לכמות מוגבלת ומוגדרת יש גישה לכספי החברה, לכן כדי לצמצם בעלויות הפוליסה ניתן לרכוש ביטוח רק עבור אותם עובדים, בעסקים אחרים יש לכמות גדולה יחסית של עובדים גישה לכספים ולכן עדיף לרכוש ביטוח לכלל העובדים בחברה.

פרט חשוב נוסף לגבי פוליסת הביטוח הוא העובדה שהזמן הקובע לטובת קבלת פיצוי הוא מועד חשיפת המעילה, המשמעות היא שבמידה והחזקתם בביטוח בזמן שהמעילה בוצעה אך לא החזקתם בביטוח בזמן שהתגלתה המעילה לא תזכו לקבלת פיצוי מצדה של חברת הביטוח, חשוב לציין כי ניתן לרכוש הרחבה שתכלול תקופת כיסוי נוספת למעילות שבוצעו בזמן רכישת הביטוח אך זה נושא שיש לשים אליו תשומת לב מיוחדת.

כמה עולה ביטוח נאמנות עובדים?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח נאמנות עובדים משתנה מאוד מחברה לחברה, ראשית חברת הביטוח מסתכלת על הגודל של החברה, על המחזור של ועל כמות הכסף שעובר בחברה מדי שנה, באופן טבעי בחברות גדולות יש סכנה גדולה יותר למעילה ולכן העלות של הפוליסה תעלה.

בנוסף, חברת הביטוח תתחשב בגורמים אובייקטיבים כמו כמות העובדים שמכוסה על ידי פוליסת הביטוח וכן על גורמים אחרים כמו רמת ההגנה והאבטחה של העסק, עסקים שמחזיקים במערכות מתקדמות למניעת מעילות צפויים לשלם פחות עבור פוליסת ביטוח נאמנות עובדים.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קליניק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח נאמנות עובדיםאל תפעילו עסק בלעדיו

ביטוח נאמנות עובדים יש חשיבות גדולה מאוד להמשך פעילות תקינה של בית עסק בתחום הפיננסים, מעילות גדולות עלולות לפגוע באופן משמעותי ביציבות הכלכלית של כל חברה, פוליסת ביטוח שתעניק פיצוי משמעותי, על כל הנזק או לפחות על חלקו יכולות לרכך את המכה ולהיות ההבדל בין חברה שהגיעה לפשיטת רגל לבין חברה שהצליחה להתגבר על המשבר שנקלעה אליו.

איך לקנות ביטוח נאמנות עובדים?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח נאמנות עובדים לאחר אפיון של העסק ונקודות "התורפה" שלו, כדאי להבין אילו עובדים יכולים למעול בכספים, עד כמה החברה חשופה והאם יש אפשרות לצמצם את הגישה של עובדים מסוימים לכספים.

לאחר מכן אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח לטובת, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח איכותית ומשתלמת שתאפשר לכם לפעול בביטחון ועם חשש נמוך יותר ממעילות בחברה שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק