ביטוח קרנות הון סיכוןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח קרנות הון סיכוןסוג והיקף הכיסוי בפועל

קרנות הון סיכון לוקחות על עצמן סיכונים רבים במהלך עבודתן, קרנות הון סיכון, מהוות בבסיסן בתי עסק בהם נשקף סיכון גבוה לכספי משקיעים ולצד הסיכון הזדמנות לרווחים אדירים. ביטוח קרנות הון סיכון אמור להגן על הקרן ובכיריה מפני תביעות כאלה ואחרות ומהווה למעשה ביטוח אחריות וחבות לעסק.

מה זה ביטוח קרנות הון סיכון?האם הוא נכון לי?

ביטוח קרנות הון סיכון מהווה חלק מהכיסויים שקרן הון סיכון צריכה לרכוש במסגרת ביטוח עסק שהיא רוכשת, הביטוח כולל בתוכו מספר כיסויים המשמשים כמגן משמעותי עבור החברה ואנשיה ומאפשרים לחברה לפעול באומץ וללא חשש, תכונה חשובה במיוחד עבור בכירים בקרנות הון סיכון ולקבל סיוע במקרה של תביעות כאלה ואחרות.

במסגרת ביטוח קרנות הון סיכון כלול כיסוי עבור דירקטורים ונושאי משרה, כיסוי זה מגן על נושאי התפקידים בקרן מפני תביעות רשלנות מצד לקוחות, ממקרים בהם צד ג' כלשהו טוען להפרת חובת זהירות של נושא המשרה, והפרת אמונים כלפי החברה ועוד. חשוב לציין כי הכיסוי ניתן רק כאשר אין חשד לפעולה שנעשתה בזדון.

מעבר לכך פוליסת ביטוח קרנות הון סיכון כוללת גם כיסוי אחריות מקצועית לקרן, כיסוי אחריות מקצועית למעשה מעניק לקרן ישות משפטית הגנה מצדה של חברת הביטוח במקרה של תביעת שתגיע בעקבות פגיעה באחד הלקוחות שרכשו מוצר מן הקרן או שקיבלו ממנה שירות.

ההגנה שמעניקה חברה הביטוח כוללת ייצוג משפטי מקצועי שמטפל בנושא התביעה ובמקרה הצורך חברת הביטוח תישא בעלויות הפיצוי שנקבע לתובע, עד לגבול שנקבע בפוליסת הביטוח.

כמה עולה ביטוח קרנות הון סיכון?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח קרנות הון סיכון משתנה מאוד בהתאם לאופי הקרן, כמות הלקוחות שלה ובהתאם להיסטוריית התביעות שלה.

ככל שהקרן עוסקת בתחומים סולידיים יותר בהם יש פחות סיכוי לתביעות מסוג כזה או אחר גובה הפרמיה החודשית ירד. בנוסף, אם החברה עובדת עם מספר לקוחות מצומצם, הסיכוי לתביעה נחשב לנמוך יותר ולאור זאת חברת הביטוח תגבה סכום נמוך יותר עבור פוליסת הביטוח. לבסוף, ברוב המקרים חברת הביטוח תיקח בחשבון את היסטוריית התביעות של החברה ותתאים את הפרמיה בהתאם.

כמובן שיש גורמים אובייקטיבים המשפיעים על עלות הביטוח, כמו תקרת האחריות של חברת הביטוח, החרגות כאלה ואחרות שיוכנסו לפוליסה וסעיפים מיוחדים שלא מופיעים בפוליסה המקורית.

לאור מה שנאמר לעיל, קשה לומר מבלי לדעת את הפרטים המדויקים של החברה מה העלות הראויה לפוליסת ביטוח קרנות הון סיכון עבורה, לכן אנו ממליצים לבחון את הנושא באמצעות יועץ בתחום הביטוח.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
קופי פלוס

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח קרנות הון סיכוןאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח קרנות הון סיכון לעבודה התקינה של הקרן היא אדירה, בעוד שתביעות הן חלק מהחיים, קשה מאוד לדעת ברוב המקרים מתי צפויה להגיע תביעה, בטח כאשר מנסים לתכנן חודשים קדימה.

חברה שלא תחזיק בביטוח קרנות הון סיכון יכולה לספוג נזק משמעותי לשורת הרווח שלה כאשר תוגש נגדה תביעה, בלא מעט מקרים מדובר בתביעות בסכומים גבוהים שידרשו התדיינות משפטית יקרה וארוכה.

לעומתה, חברה שמחזיקה בפוליסת ביטוח קרנות הון סיכון תוכל לתכנן בוודאות גדולה בהרבה את הפעילות העסקית שלה, גם במצב בו תוגש כנגדה תביעה כזאת או אחרת, חלק הארי של ההוצאות הנובעות ממנה יפלו על כתפי חברת הביטוח.

איך לקנות ביטוח קרנות הון סיכון?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח קרנות הון סיכון לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח מתאימה לצרכי החברה שלכם וישמחו לענות על כל שאלה שתעלה במשך ההליך.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק