ביטוח מבנה לעסקמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח מבנה לעסקסוג והיקף הכיסוי בפועל

ביטוח מבנה לעסק הוא הדרך של לא מעט בעלי עסקים לשמור על הלב של העסק פועם גם במקרה של נזק חמור, המבנה בו שוכן עסק הוא בלא מעט מקרים המקום המרכזי בו מתרחשות מכירות ולכן חשוב לדאוג למקור הכנסה חלופי יציב במקרה של פגיעה שתוביל להשבתה לא מתוכננת של המבנה, ביטוח מבנה לעסק הוא הדרך ליצור מקור הכנסה שכזה.

מה זה ביטוח מבנה לעסק?האם הוא נכון לי?

ביטוח מבנה לעסק הוא ביטוח שנמכר פעמים רבות במסגרת ביטוח עסק כולל אשר מכיל בתוכו לא מעט תתי ביטוחים שיכולים לסייע לבעלי עסקים להחזיק את הראש מעל המים במקרה של נזק פתאומי כזה או אחר לעסק שלהם. אחד מעמודי התווך של כל עסק פיזי הוא ביטוח מבנה לעסק.

ביטוח מבנה לעסק מעניק לבעל העסק הגנה בסל רחב מאוד של מקרים ולמעשה יכסה כמעט כל נזק שעלול לקרות למקום הפיזי בו שוכן בית העסק שלכם. הכיסוי במסגרת ביטוח העסק כולל הגנה במקרה של שריפה, רעידת אדמה, הצפה, רטיבות ועוד.

ביטוח המבנה הבסיסי ייתן לכם כיסוי רק ביחס לנזק שנגרם למבנה אך לא ביחס לאובדן ההכנסה שתסבלו ממנו לאור השבתת העסק בזמן השיפוץ, בעלי עסקים רבים בוחרים לרכוש הרחבת כיסוי שתכלול גם מנגנון פיצוי בעבור ההכנסה שאבדה במהלך שיפוץ העסק והשבתו למצב עבודה רגיל.

מעבר לביטוח מבנה לעסק תוכלו לרכוש עוד כמה פוליסות שיעזרו לכם לשמור על העסק שלכם מפני מגוון תרחישים, את כל הביטוחים הללו ניתן לרכוש במסגרת ביטוח עסק והם כוללים ביטוח כמו ביטוח תכולה, ביטוח זה מספק לכם הגנה מפני אובדן של סחורה וציוד מכל סיבה שהיא, שוד או גניבה, אסון טבע, שריפה ולמעשה כמעט כל תרחיש שתוכלו לחשוב עליו ויוביל לפגיעה בסחורה שלכם מכוסה במסגרת ביטוח זה.

כמו כן, במסגרת ביטוח עסק ניתן לרכוש ביטוח צד ג' וביטוח מעסיק שיעניק לכם הגנה במקרה של פציעה שמתרחשת בבית העסק שלכם, לעובד או ללקוח. עולם הביטוח לעסקים רחב ולכן חשוב לבחון את תיק הביטוח שלכם אחת לכמה שנים כדי להעריך האם אתם מכוסים כראוי, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם שירות ולעזור לכם להחזיק בתיק ביטוח איכותי.

כמה עולה ביטוח מבנה לעסק?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח מבנה לעסק יכולה להשתנות באופן משמעותי מבית עסק אחד למשנהו, הוא תלוי במגוון רחב מאוד של גורמים, סוג העסק, המיקום שלו, הבניין בו הוא שוכן ועוד.

עסקים שנמצאים בסכנה גבוהה יותר לנזק מבני הם כאלה שנמצאים בבניינים ישנים ללא אמצעי אבטחה טובים, כאלה הנמצאים באזורים מרוחקים נמצאים בסיכון גבוהה יותר לנזקים משמעותיים עקב המרחק היחסי שלהם משירותי הצלה.

מעבר לכך, הגודל של העסק ועלות השיפוץ שלו במקרה של נזק משמעותי גם כן משפיעה מאוד על העלות של הפוליסה, מכולת קטנה שמתפרשת על פני כמה עשרות מטרים מרובעים תשלם סכום נמוך בהרבה מסופרמרקט שפרוש על פני אלפי מטרים רבועים.

יש עוד גורמים שיכולים להשפיע על העלות של הפוליסה ולכן קשה לומר מה המחיר הראוי מבלי לשמוע על סוג העסק, הגודל והמיקום שלו.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קליניק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קייטנות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי מלאכה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח מבנה לעסקאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח מבנה לעסק היא אדירה, בלא מעט מקרים עלות של שיפוץ מבנה יכולה להגיע למאות אלפי שקלים, חלק לא קטן מהעסקים בישראל לא יכול לעמוד בהוצאות כבדות שכאלה מבלי לקחת הלוואה, ביטוח מבנה זול בהרבה בטווח הרחוק ביחס להלוואה מהבנק ולכן כדאי מאוד לרכוש אותו.

מעבר לכך, ביטוח מבנה הוא אולי כיסוי הביטוח הכי חשוב מבין כל ביטוחי העסקים לאור העובדה שברוב המקרים המבנה הוא הנכס הכי יקר ששייך לעסק, גם אם אתם שוכרים חשוב לבחון את תנאי הסכם השכירות שכן בחלק לא קטן מהמקרים לפחות חלק מעלות השיפוץ מוטלת על כתפי השוכר ולא רק על כתפי המשכיר.

איך לקנות ביטוח מבנה עסק?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח עסק בסיוע של מומחה בתחום שיוכל להדריך אתכם בנוגע לדברים שחשוב לכלול בכל ביטוח מבנה לעסק ובנוגע לסעיפים שאפשר לוותר עליהם ובכך לצמצם את הפרמיה החודשית. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם סיוע על ידי איתור פוליסת ביטוח שתתאים בדיוק לצרכים שלכם במחיר הוגן ומשתלם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק