ביטוח בתי מרקחתמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בתי מרקחתסוג והיקף הכיסוי בפועל

בתי מרקחת זקוקים לביטוח ממש כמו כל בית עסק אחר, אולם הם שונים מכל בית עסק אחר לאור העובדה שהם מעניקים שירותים רפואיים ותרופות לאנשים, אופי השירות חושף את בעלי בית המרקחת לסכנות שונות למדי מהסכנות אליהן נחשפים בעלי העסקים ומכאן החשיבות הרבה והצורך בביטוח בתי מרקחת ייעודי.

מה זה ביטוח בתי מרקחת?האם הוא נכון לי?

ביטוח בתי מרקחת למעשה מפוצל לשני סוגי כיסויים, הסוג הראשון הוא סוג שדומה לסעיפי הביטוח שכל בית עסק צריך לרכוש, הסוג השני מתייחס לסעיפי ביטוח ייחודיים לבתי מרקחת ושנועדו לשקף את האופי המיוחד של העסק הזה.

מבין הכיסויים הכלולים בביטוח בתי מרקחת ניתן לכלול את הכיסויים הבאים:

  • ביטוח מבנה ותכולהביטוח המבנה הוא ביטוח דומה לכלל ביטוחי המבנה הקיימים בשוק והוא מעניק הגנה לבעל בית המרקחת במקרה של שריפה, פריצה וכמעט כל נזק אחר שעלול להיגרם למבנה בית המרקחת. ביטוח התכולה גם הוא דומה במהותו לביטוח תכולה של בית עסק רגיל אך הוא כולל התייחסות מפורשת לתרופות ולציוד המקצועי שנמצא בבית המרקחת, לצערנו בתי מרקחת מוצאים את עצמם לא אחת יעד לגניבות ופריצות לאור סוג הסחורה המאוחסנת בהם.
  • ביטוח אחריות מקצועית – ביטוח זה הוא ביטוח שרוב בתי העסק האחרים לא כוללים, הביטוח הזה מספק הכנה לבעלי בית המרקחת ולעובדים בו במקרה של רשלנות מקצועית שפגעה או שיכולה לפגוע בלקוחות, למשל מתן תרופה לא נכונה, מתן תרופה פגת תוקף, שגיאה במינון שניתן ללקוח ועוד.
  • ביטוח צד ג' וחבות מעביד – ביטוח זה מגן על הבעלים של בית המרקחת מפני נזקים שעלולים להיגרם לעובדים ללקוחות ולספקים בזמן השהות שלהם בבית המרקחת, בעיקר מפני פציעות או פגיעה בחפצים של עובדים ולקוחות.

כמה עולה ביטוח בתי מרקחת?כיסוי איכותי תואם לצרכים

המחיר של ביטוח בתי מרקחת משתנה ביחס לגודלו של בית המרקחת, העבר הביטוחי שלו והניסיון של העובדים בבית המרקחת. כאשר בית מרקחת גדול יותר שמשרת כמות גבוהה יותר של אנשים יצטרך לשלם יותר בכל חודש עבור הביטוח.

לעומת זאת, בית מרקחת עם עבר ביטוחי נקי יחסית שעובדיו בעלי ניסיון יצטרך לשלם מחיר נמוך יותר עבור פוליסת הביטוח לבית המרקחת.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לחבר מושב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מגדל סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA למשרדים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
B ביוטי: מכונים ומספרות

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח בתי מרקחתאל תפעילו עסק בלעדיו

העובדים בבית מרקחת מקבלים לא אחת החלטות שיכולות להשפיע על החיים של הלקוחות, הם מתעסקים בחיי אדם ולכן, ממש כמו בית חולים חשוב שתהיה לבית המרחקת הגנה ביטוחית מקיפה ואיכותית שתיקח בחשבון את כל הסכנות שבית מרקחת חשוף אליהן מבחינת תביעות.

מעבר לכך, בתי המרקחת נחשבים ליעדים מועדפים לפריצה לאור העובדה שהם מאחסנים חומרים שלא ניתן לקבל ללא מרשם, יש בישראל תעשייה שלמה של מכירת תרופות הדורשות מרשם באופן פיראטי ולא מעט פעמים הסחורה הנמכרת היא סחורה שנגנבה מבתי מרקחת בישראל.

לכן, הצורה הטובה ביותר להפחית את הסיכון שתאלצו לספוג נזקים כלכליים משמעותיים כתוצאה מרשלנות או מפריצה לבית המרקחת היא על ידי רכישת ביטוח בתי מרקחת איכותי שיפצה אתכם על כל נזק שיגרם לכם במהלך תקופת הביטוח.

איך לקנות ביטוח בתי מרקחת?פנו לחברות הגדולות

לפני שרוכשים ביטוח בתי מרקחת אנחנו ממליצים להבין מה הן הסכנות העומדות בפני בית מרקחת ולהעריך מה מידת הסיכון שעומדת בפני בית המרקחת שלכם, לאחר שתבצעו את ההערכה הזאת תוכלו להבין מה גובה הפיצוי שתרצו לקבל ואילו סעיפים הם סעיפים קריטיים עבורכם.

לאחר שתבצעו את ההערכה הזאת אנו ממליצים לפנות למומחה בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לרכוש פוליסת ביטוח בתי מרקחת.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק