ביטוח חנויות בקניוןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח חנויות בקניוןסוג והיקף הכיסוי בפועל

חנויות הממוקמות במתחמים סגורים שונים מבחינת אופיין מחנויות שנמצאות ברחוב, אז למה שהביטוח של החנות שלכם לא יהיה שונה מהביטוח של החנות ברחוב? ביטוח חנויות בקניון נועד לטפל בדיוק בפער הזה שבעבר חברות הביטוח לא ייחסו לו חשיבות באופן שחוסך לבעלי החנויות בקניונים הוצאות מיותרות על ביטוח.

מה זה ביטוח חנויות בקניון?האם הוא נכון לי?

ביטוח חנויות בקניון מעניק לבעל החנות ביטוח עסק מקיף שכולל מספר הרחבות שלא מופיעות בביטוח עסק רגיל. כל הכיסויים הבסיסיים מופיעים גם בפוליסת ביטוח חנויות בקניון כולל:

  • ביטוח מבנה ותכולה – ביטוח זה כולל הגנה על המבנה הפיזי של החנות עצמה ועל תכולת החנות, כל הסחורה והציוד שאתם מחזיקים בחנות. תוכלו לקבל פיצוי אם ייגרם לחנות או לתכולה של החנות נזק כתוצאה משריפה, פריצה, שוד או נזק כתוצאה מתופעת טבע קיצונית כזאת או אחרת. בחלק לא קטן מהביטוחים הכיסוי במסגרת סעיף זה רחב יותר מהכיסוי שמוענק במסגרת ביטוח עסק רגיל.
  • ביטוח צד ג' וחבות מעביד – סעיפים אלה למעשה מספקים לכם הגנה מפני כלל הממשקים שאיתם אתם עובדים בחנות שלכם, לקוחות, ספקים, עובדים ונותני שירות אחרים. במקרה של פציעה או בפגיעה ממי מבאי החנות שירצה לתבוע מכם פיצויים מי שתטפל בתביעה הן מבחינה משפטית והן מבחינה כספית היא חברת הביטוח שדרכה רכשתם את הפוליסה.

מעבר לכך, ביטוח חנויות בקניון כולל כיסויים שלא קיימים בביטוחים רגילים אחרים, כאשר ההטבות משתנות מחברת ביטוח אחת לשנייה אך יכולות לכלול הטבות כמו:

  1. כיסוי בגין התמוטטות מדפים – במידה והמדפים בחנות קרסו וגרמו לנזק, חברת הביטוח תפצה אתכם בגין הנזק שנגרם.
  2. ביטוח זגוגיות וביטוח סחורה בקירור – תקבלו פיצוי במקרה של נזק לזגוגיות בחנות שלכם, כולל שלטים ופיצוי במקרה של נזק לסחורה שנשמרה בקירור, כולל מזון.

כמה עולה ביטוח חנויות בקניון?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח חנויות בקניון נמוכה באופן משמעותי מהעלות של ביטוח חנות ברחוב לאור העובדה שהחנות בקניון מאובטחת בצורה הרבה יותר טובה ביחס לחנות ברחוב שקשה יותר לפרוץ אליה ושברוב המקרים יש מערכות כיבוי אש מתקדמות בקניונים.

המחיר של הביטוח עבור חנות מסוימת משתנה מאוד בהתאם לאופי החנות וגודלה, באופן כללי חנויות גדולות יותר שמחזיקות סחורה יקרה יותר יצטרכו לשלם מחירים גבוהים יותר עבור ביטוח החנות. כאשר ברוב הגדול של המקרים עלות הביטוח לא תעלה על כמה מאות או אלפי שקלים בודדים לחנות בשנה.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA למשרדים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ אופיס

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מגדל סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח חנויות בקניוןאל תפעילו עסק בלעדיו

העובדה שרכישת ביטוח משתלמת כל כך באופן יחסי הופכת את רכישת הביטוח לחנויות בקניון לדבר שנותן ערך רב בעלות יחסית נמוכה, במצב של תביעה כנגד החנות תאלצו להשקיע זמן רב וסכומים משמעותיים של כסף כדי להתגונן מבחינה משפטית. אם תחזיקו בביטוח כל הטרחה תעבור לחברת הביטוח שתצטרך לגייס צוות משפטי ולהתמודד עם התביעה.

מכאן גם נובעת החשיבות, במקום שתצטרכו לפצל את תשומת הלב שלכם בין מספר מוקדים, תוכלו להמשיך להתרכז בתפעול החנות ולשמור על רמת הרווחים לה אתם רגילים.

איך לקנות ביטוח חנויות בקניון?פנו לחברות הגדולות

לפני שרוכשים ביטוח חנויות בקניון חשוב לבחון את פוליסות הביטוח השונות כדי להבין אילו סעיפי ביטוח חשובים לכם ואילו סעיפי ביטוח פחות חשובים.

אנו ממליצים לרכוש ביטוח חנויות בקניון לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו יוכלו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח איכותית במחיר משתלם שתספק לכם הגנה בפני כל המקרים הביטוחיים שעלולים להתרחש בחנות השוכנת בקניון.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק