ביטוח לבתי אבות/ דיור מוגןמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח לבתי אבות ודיור מוגןסוג והיקף הכיסוי בפועל

בתי אבות הם מקום המגורים לסבים ולסבתות שלנו, על כתפי מנהלי ובעלי בית האבות יש אחריות כבדה, לשמור על ביטחונם ורווחתם של כלל הדיירים. במהלך ניהול של בית אבות ושל דיור מוגן, עלולים להתרחש אירועים ביטוחיים שיכולים לעלות לבעלי בית האבות כסף וזמן רב ולכן חשוב לרכוש ביטוח לבתי אבות/דיור מוגן כדי להתמודד עם מה שעלול להתרחש.

מה זה ביטוח לבתי אבות ודיור מוגן?האם הוא נכון לי?

ביטוח לבתי אבות ודיור מוגן הוא ביטוח שמעניק למנהלים ובעלי בית האבות והדיור המוגן הגנה מקיפה מפני מגוון רחב מאוד של מקרים ביטוחיים אשר עלולים להתרחש לאורך תקופת הניהול של בית האבות.

לצד סעיפי ביטוח סטנדרטיים יותר הקשורים לניהול עסק יש גם סעיפים מיוחדים הקשורים בקשר הדוק לניהול בית האבות, ננסה לפרט על כמה מהסעיפים החשובים ביותר שחשוב לכלול בכל פוליסת ביטוח לבתי אבות ודיור מוגן:

  • ביטוח מבנה ותכולה – ביטוח חשוב לכל בית עסק, ביטוח זה כולל כיסוי לכל נזק שנגרם למבנה כתוצאה משריפה, פריצה, הצפה או רטיבות, מדובר בנזקים שעלות התיקון שלהם יכול להגיע גם למיליוני שקלים במבנים גדולים ולכן יש חשיבות גדולה לרכישתם. מעבר לכך הביטוח הייחודי לבתי האבות מכסה נזק שעלול להיגרם למבנה או לתכולת בית האבות גם בעקבות שיפוצים שערכו הדיירים עצמם.
  • ביטוח אובדן רווחים – ביטוח זה מעניק לבית האבות פיצוי במקרה שבית אבות איבד הכנסה כתוצאה מאירוע שגרם לו לסגור את שעריו באופן חלקי או מלא, מדובר בביטוח חשוב מאוד לאור העובדה שאם בית האבות נאלץ לסגור את שעריו לפרק זמן מסוים, ההכנסה שתגיע מהביטוח תסייע לעסק להימנע מפשיטת רגל.
  • ביטוח אחריות רפואית – ברוב בתי האבות ובוודאי בדיור מוגן מוענק לדיירים טיפול רפואי מטעם בית האבות, ביטוח אחריות רפואית מעניק הגנה עבור הצוות הרפואי שעובד בבית האבות וגם הגנה בכל הנוגע לאחריות השילוחית של בית האבות.

חשוב לציין כי במקרה של תביעה, חברת הביטוח לא רק תשלם פיצוי אלא תלווה אתכם לכל אורך ההליך המשפטי כולל מתן ייצוג משפטי ומתן סיוע בכל הקשור לניהול המשבר.

כמה עולה ביטוח לבתי אבות ודיור מוגן?כיסוי איכותי תואם לצרכים

עלות ביטוח לבתי אבות ודיור מוגן משתנה מאוד בהתאם למספר מאפיינים חשובים ולכן קשה לומר כמה יעלה ביטוח מסוג זה. המאפיין הראשון הוא כמות הדיירים בבית האבות, מאפיין בעל חשיבות משמעותית לעלות הביטוח. מאפיין נוסף הוא אופי הדיירים ואופי השירותים המוענקים על ידי בית האבות.

במצב בו הדיירים סיעודיים והשירותים המוענקים על ידי בית האבות/הדיור המוגן הם יותר רפואיים באופיים העלות של הפוליסה תגדל לאור העובדה שיש סיכון גבוה יותר לדיירים.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

B ביוטי: מכונים ומספרות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לקליניקות ומרפאות פרטיות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
Professional Edge

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח לבתי אבות ודיור מוגןאל תפעילו עסק בלעדיו

רכישת ביטוח לבתי אבות ולדיור מוגן הוא לא מותרות, מדובר במוצר חובה לכל בית עסק מן הסוג הזה, לכן חשוב מאוד לשים לב למוצר שאתם רוכשים ולאיכות שלו כיוון שיש לו חשיבות אדירה לניהול תקין של בית אבות ודיור מוגן.

חברת הביטוח תסייע לכם להתמודד עם נזקים כלכליים מכל סוג אשר עלולים להיגרם לבית האבות, היא תסייע בהתמודדות משפטית ואף תסייע בהתמודדות מבחינה תדמיתית עם הנזק שנגרם. כל השירותים הללו יכולים להיות ההבדל בין מכה קלה בכנף לבין משבר מתמשך שעלול לפגוע בבית האבות בצורה משמעותית.

איך לקנות ביטוח לבתי אבות ודיור מוגן?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח לבתי אבות ודיור מוגן כחלק מביטוח לעסק רק לאחר שיחה עם מומחה בתחום הביטוח. יועצי הביטוח שלנו נמצאים כאן לשירותכם וישמחו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח מתאימה ולענות לכם על כל השאלות שיצופו לאורך הליך הרכישה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק