ביטוח מסעדותמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח מסעדותסוג והיקף הכיסוי בפועל

בעלות על מסעדה דורשת מהבעלים השקעה רבה ונוכחות תמידית בעסק, עסקי המזון נחשבים לתחום מסוכן בו יש שינויים משמעותיים בהכנסות וברווחים בפרקי זמן קצרים הכולל תפעול של ציוד יקר, הבעלים צריך להתעסק עם הזמנת סחורה ומכירתה, לתחזק מערכות יחסים עם ספקים, לקוחות ועובדים ולדאוג להשאיר את המסעדה רווחית.

כל האחריויות האלה דורשות מבעלים של מסעדה קשב רב, אחת הדרכים להפחית במעט את הלחץ היא רכישת ביטוח מסעדות שקיומו יסייע למסעדה להתגבר על מגוון רחב של אירועים שעלולים להתרחש בתחומי המסעדה.

מה זה ביטוח מסעדות?האם הוא נכון לי?

ביטוח מסעדות כולל בתוכו מספר מאפיינים, חלקם דומים לפוליסות הביטוח שכמעט כל עסק רוכש וחלקם מותאם במיוחד לעולם המסעדות ולאתגרים הייחודיים הניצבים בפניו. ננסה להסביר את הסעיפים החשובים ביותר אותם ניתן לרכוש במסגרת פוליסת ביטוח מסעדות:

  • ביטוח מבנה – ביטוח זה מעניק לבעל המסעדה הגנה מפני כל נזק שעלול להיגרם למבנה בו שוכנת המסעדה, בכלל זאת יינתן כיסוי על נזקים שנגרמו כתוצאה משריפה, הצפה, פריצה ועוד מגוון רחב של תרחישים.

    חשוב לציין, גם אם אתם שוכרים את המקום בו יושבת המסעדה קיים סיכוי כי חלק מן האחריות במקרה של נזק מבני ייפול עליכם, לכן חשוב לבדוק את נושא הביטוח עם המשכיר שלכם כדי לוודא האם אתם צריכים לדאוג לביטוח מסוג זה או לא.

  • ביטוח תכולה – בלא מעט מקרים הנכסים הכי משמעותיים שיש ברשות מסעדה הוא התכולה שלה, הציוד הדרוש לבישול במטבח מקצועי יקר מאוד ויכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים, גם הסחורה שנמצאת במקררים יקרה ועלותה לפחות כמה אלפי שקלים בכל רגע נתון. לכן, חשוב מאוד להחזיק בביטוח תכולה שיפצה אתכם על כל נזק שעלול להיגרם לציוד או לסחורה שאתם מחזיקים.
  • ביטוח צד ג' – מסעדה היא עסק המבוסס על תנועת לקוחות ולכן תחלופת האנשים בה ערה במיוחד, הלקוחות יכולים לסבול מנזק ממגוון סיבות, נפילה, שפיכה של נוזל חם ואף מהרעלת מזון, במקרה מסוג זה חשוב מאוד להחזיק בביטוח צד ג', חברת הביטוח תהיה זאת שתשלם בגים הנזק שנגרם ואף תסייע במתן שירותים משפטיים במהלך התביעה. מעבר לכך, ביטוח זה יכסה נזק שנגרם גם לספקים או לעובדים חיצוניים שהגיעו למסעדה.

כמה עולה ביטוח מסעדות?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח מסעדות איננה קבועה, היא משתנה בהתאם לאופי המקום, לגודלו ולמחזור של המסעדה. פיצרייה המבוססת בעיקר על משלוחים תשלם פרמיה חודשית נמוכה בהרבה ממסעדה גדולה המארחת מאות לקוחות מדי יום.

מעבר לכך, גם לציוד שיש במסעדה השפעה חשובה מאוד על הפרמיה החודשית, לכן מקום קטן שלא משתמש בציוד בישול מתוחכם במיוחד ישלם סכומים נמוכים בהרבה ממסעדת יוקרה שמחזיקה בציוד מתוחכם חדשני ויקר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קפה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מגדל סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ גן

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ אופיס

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח מסעדותאל תפעילו עסק בלעדיו

לביטוח מסעדות יש חשיבות גדולה מאוד למחזור החיים התקין של מסעדה. כמעט ואין מסעדה שלא נאלצה להתמודד עם תביעה או עם נזק מסוג זה או אחר. מסעדות שלא נהנות מגיבוי של משקיע או בעלים עם כיסים עמוקים נאלצות לא אחת לסגור את שעריהן בעקבות מקרי ביטוח כאלה ואחרים.

ביטוח מסעדות יכול להיות ההבדל בין סגירת המסעדה לבין המשך עבודה במתכונת רגילה שתאפשר לשמור על רמת הרווחים אליה התרגלתם לפני המקרה הביטוחי.

איך לקנות ביטוח מסעדות?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח מסעדות לאחר בדיקה מקיפה של כל התנאים והסעיפים אותם חשוב לכלול בפוליסת ביטוח ולאחר שיחה עם מומחה בתחום ביטוחי המסעדות. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הדרוש לכם לטובת רכישת פוליסת ביטוח מסעדות ואף יוכלו לענות על כל שאלה שתצוץ לאורך הדרך.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק