ביטוח עבודות קבלניותמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח עבודות קבלניותסוג והיקף הכיסוי בפועל

עבודות קבלניות גדולות כוללות בתוכן סיכונים רבים לקבלנים שמבצעים אותן, יש סכנות לרכושו של הקבלן, למבנים אותם מקימים ואף לעובדים שהקבלן מעסיק. כל נזק שנגרם במהלך העבודה יכול להביא לפגיעה כלכלית בקבלן. גם כאשר מדובר בציוד שנפגע וגם כאשר מדובר על עובד או לקוח לא מרוצה שבוחר לתבוע, ביטוח עבודות קבלניות נועד כדי לטפל בכל הבעיות הללו.

מה זה ביטוח עבודות קבלניות?האם הוא נכון לי?

ביטוח עבודות קבלניות, דומה במהותו לביטוח מפעלים תעשייה והנדסה, הוא מסייע לקבלן להתמודד עם הוצאות לא צפויות שיכולות לעכב את העבודה ולפגוע ברווחיו. ביטוח עבודות קבלניות כולל בתוכו שלושה סעיפים מרכזיים שאמורים לספק לקבלן שקט:

ביטוח רכוש – ביטוח זה מכסה את כל הסיכונים שיכולים להיגרם לציוד של הקבלן במהלך הבנייה, בין אם מדובר בציוד קל, במבני עזר או בחומרי בנייה כאלה ואחרים. חשוב לציין שכלים כבדים כמו טרקטורים ודחפורים לא מכוסים במסגרת זאת.

ביטוח צד ג' – ביטוח זה כולל נזקים שעלולים להיגרם לצדדים שלישיים במהלך העבודות הקבלניות.

אחריות מעסיק – ביטוח זה נותן לקבלן הגנה מפני תביעות נזיקין שיוגשו על ידי עובדים שנפגעו במהלך העבודה באתר.

מעבר לכך יש לביטוח הרכוש, הרחבות רבות ביניהן ביטוח לנזקי טבע ולנזקי רעידות אדמה. כמו גם ביטוח הרכוש עליו מתבצעת העבודה ופגיעה ברכוש היקפי. בנוסף , ניתן לרכוש ביטוח להוצאות פינוי והריסות, ביטוח לנזק ישיר ועקיף בעקבות תכנון שגוי או עבודה לא תקינה או שימוש בחומרים פגומים.

הרחבות נוספות שניתן לכלול בפוליסת הביטוח הן הרחבות למבני עזר ולתכולה שלהם לרכוש שנשמר בחוץ, ביטוח הוצאות מדידה, תכנון, השגחה ופיקוח כמו גם הוצאות הכנה לתביעה וביטוח להוצאות מיוחדות אשר כוללות את שכר האדריכלים, המהנדסים, היועצים ושכר של מומחים נוספים.

הרחבה נוספת אותה ניתן לרכוש כוללות כיסוי עבור הוצאות מיוחדות הקשורות לנזקים כמו שעות נוספות ועבודה בלילות, בשבתות ובחגים, הובלות מהירות כולל אווירות ועוד.

מעבר לכך, ניתן להוסיף לביטוח כיסוי עבור אובדן רווחים, מדובר בביטוח חשוב מאוד שיכול לסייע לקבלן להתגבר על נקים שנגרמו לו כתוצאה מבעיות ועיכובים במהלך העבודה הקבלנית, כולל עיכוב בהשלמת העבודה בזמן.

כמה עולה ביטוח עבודות קבלניות?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח עבודות קבלניות משתנה מאוד מקבלן לקבלן ותלויה באופי העבודות שהוא מבצע, בכמותן ובעבר הביטוחי שלו. חברות הביטוח משקללות את כל הגורמים הללו בבואן לקבוע את עלות הפרמיה החודשית.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

B ביוטי: מכונים ומספרות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
איילון סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח עבודות קבלניותאל תפעילו מפעל בלעדיו

פוליסת ביטוח עבודות קבלניות נוצרה כדי להעניק לקבלנים וליזמים שאחראים על פרויקטים בתחום הבנייה הגנה מפני נזקים כאלה ואחרים שיכולים להגרם במהלך פרויקט גדול, כל קבלן מכיר את הסיכונים שפרויקט יכול לכלול והגנה מפני ההוצאות האפשריות יכולה לסייע מאוד במקרה הצורך.

כל קבלן מכיר את הסיכונים הכרוכים בביצוע עבודות, חלקם עלולים להעמיד את הקבלן בפני תביעות משפטיות ארוכות ויקרות. גם במקרים האלה חברת הביטוח תבוא לעזרתו של הקבלן ותסייע במימון ההגנה המשפטית.

איך לקנות ביטוח עבודות קבלניות?פנו לחברות הגדולות

חשוב מאוד לרכוש ביטוח עבודות קבלניות מאנשים שמכירים את תחום הביטוח אשר יכולים לסייע למבוטח להבין אילו שינויים ותוספות דרושים לטובת הגנה מרבית כמו גם כדי לעמוד בכל הדרישות של הרשויות הרלוונטיות לפרויקט. דרישות אלו יכולות להיות שונות מראשות עירונית אחת לשנייה וחשוב להיות מודעים אליהן.

היועצים שלנו יוכלו לספק את כל הידע הדרוש לטובת קבלת החלטות מושכלות שיעמדו בכל התנאים והדרישות וגם יעניקו לקבלן הגנה משמעותית שתסייע לו להגן על עצמו במקרה הצורך.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק