ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשביםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשביםסוג והיקף הכיסוי בפועל

בימינו כמעט כל עסק מחזיק במערכות מחשוב וציוד אלקטרוני, המערכות הללו מהוות בלא מעט מקרים את בסיס הנתונים והמידע של העסק והחשיבות שלהן בהרבה מקרים גדולה למדי, ללא תלות בגודל העסק, כמות המחשבים והסוג שלהם, יש חשיבות אדירה להגנה על עצמכם מפני פגיעה במערכות הללו, ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים, מספק הגנה משמעותית מפני כל הנזקים שעלולים להיגרם למערכות מחשוב.

מה זה ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים?האם הוא נכון לי?

ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים מספק הגנה משלימה לביטוח מפעלים תעשייה והנדסה, שדואג למערכות שאינן אלקטרוניות ברובן, בפוליסה כלולים כיסויים רבים ומשמעותיים כמו כיסוי עבור תיקונים ורכישה מחדש של ציוד אלקטרוני שהתקלקל כתוצאה ממגוון רחב של אירועים בהם אירועי מזג אוויר, נזקי שריפה, תאונות עבודה ועוד.

מעבר לכך, פוליסת הביטוח מספקת כיסוי גם במקרה של גניבה, פריצה או אובדן של ציוד, חברת הביטוח תפצה את העסק בפיצוי חד פעמי בגובה הנזק שנגרם.

מעבר לכך יש הרחבות רבות שניתן לרכוש במסגרת ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים שמתאימות ללקוחות שונים, בין היתר ניתן לרכוש כיסוי עבור שירותי שחזור מידע, במקרה בו המידע שאבד לא ניתן לשחזור באמצעים פשוטים,  כמו העלאת גיבוי.

בנוסף, יש עוד מגוון רחב של הרחבות שיתאימו ללקוחות שונים וכדאי לשאול את הנציג עמו אתם מדברים על האפשרויות המוצעות במסגרת פוליסת הביטוח אותה אתם שוקלים לרכוש.

חשוב לדעת כי פוליסת הביטוח משווקת בנפרד, רוב פוליסות הביטוח הקשורות לתכולה של העסק והציוד בו מחריגות ציוד מחשבים, לכן חשוב מאוד לבדוק את המצב הביטוחי שלכם כדי להימנע ממצב בו נזק לציוד המחשבים של העסק לא מכוסה על ידי חברת הביטוח.

כמה עולה ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים לרוב קשורה באופן הדוק לסוג הציוד הקיים בעסק, הכמויות של הציוד והרגישות של המידע ששמור בתוכו. ככל שהחברה מחזיקה בכמות גדולה יותר של ציוד מחשבים וכל שהציוד הזה יקר ומתקדם יותר עלות הביטוח תהיה יקרה יותר.

עוד נקודה שכדאי לקחת בחשבון הוא רמת החשיבות של המידע המאוחסן במחשבים והיכולת לשחזר אותו במקרה של אובדן של חלק מציוד המחשבים של החברה או כולו. חברות שמגבות את כל החומרים שלהן בענן יוכלו לחסוך סכומים גבוהים של כסף בהוצאות שחזור מידע ובעקבות זאת בעלות הפוליסה.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לחבר מושב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
B ביוטי: מכונים ומספרות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי מלאכה

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשביםאל תפעילו מפעל בלעדיו

הציוד האלקטרוני והמחשבים משמשים בימים אלה כמעט את כל העסקים במדינה והחשיבות שלהם רק הולכת וגוברת, בלא מעט עסקים וחברות המחשבים מהווים את המרכיב הכי יקר ומשמעותי ברשימת הציוד שלו.

ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים הופך ככל שחולף הזמן לביטוח חשוב וקריטי לכל עסק שעושה שימוש משמעותי בציוד המחשבים שלו או בציוד אלקטרוני אחר, פוליסת הביטוח לציוד אלקטרוני ומחשבים מעניקה לבעלי העסק שקט נפשי במקרה של נזק משמעותי לציוד המחשבים שלו תהיה לו תמיכה מצד חברת הביטוח שתעניק לו כיסוי עבור כל נזק שנגרם בעקבות הרס, אובדן או פגיעה בציוד המחשבים.

איך לקנות ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לקנות פוליסת ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים לאחר שתנהלו שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח, יש חשיבות אדירה לרכוש את פוליסת הביטוח הזאת מגורם שמכיר את עולם המחשבים כדי שהוא יוכל לספק לכם מידע אמין מקצועי על הציוד שיש ברשותכם ועל פוליסת הביטוח שהכי מתאימה לכם.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר פוליסת ביטוח ציוד אלקטרוני ומחשבים ולרכוש את הפוליסה הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק