ביטוח סיכונים מיוחדים לעסקמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח סיכונים מיוחדים לעסקסוג והיקף הכיסוי בפועל

בעולם העסקים המתקדם והמודרני של ימינו גם חברות הביטוח מנסות לעמוד בקצב של הקדמה ולספק פתרונות ביטוח שמתאימים לכל הסיכונים העומדים בפני חברות ועסקים בימינו. אם בעבר עסק היה יכול להסתפק בביטוח עסק וביטוח אחריות וחבות לעסק, כיום המצב שונה בתכלית, בלא מעט מקרים פוליסות הביטוח הללו לא מעניקות את כל ההגנות הדרושות לעסק ולשם כך יוצרה פוליסת ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק.

מה זה ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק?האם הוא נכון לי?

ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק הוא למעשה ביטוח משלים לביטוח עסק רגיל, הוא כולל במסגרתו כמות גדולה יחסית של סעיפי ביטוח פוטנציאלים שכל חברה צריכה להבין האם הם רלוונטיים אליה או לא ובהתאם לבנות לעצמה פוליסת ביטוח מקיפה ואיכותית.

נציג כמה מסעיפי הביטוח אותם ניתן לרכוש במסגרת ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק:

  • כיסוי לנזקי סייבר – סעיף הביטוח הזה מנסה להתמודד עם הכמות הגדולה של הפריצות למחשבים שראינו בשנים האחרונות השרתים של חברות רבות נתונים מדי יום לניסיונות תקיפה, בין אם מדובר במתקפה למטרת כופר או לטובת ריגול עסקי החזקה בכיסוי למתקפות סייבר יסייע מאוד בהתמודדות עם הנזק כתוצאה ממתקפה כזאת או אחרת.
  • כיסוי עבור ניסויים קליניים – ביטוח זה מיועד לחברות העוסקות בניסויים בבני אדם ומטרתו להעניק הגנה לחברות הללו מפני תביעות של מי שהשתתף בניסוי או מתביעות של גורמים אחרים שהסתמכו על הניסוי ותוצאותיו. חשוב לציין שניתן לרכוש את הביטוח רק כאשר החברה שמבצעת את הניסויים עומדת בכל התנאים והדרישות של משרד הבריאות הקשורות בביצוע ניסויים.
  • כיסוי עבור עבודות קבלניות – הפוליסה הזאת מיועדת לקבלנים, יזמים וחברות אחרות בתחום הבניין שמבצעות עבודות קבלניות, פוליסה זאת מעניקה להם הגנה מקיפה מפני הנזקים שעלולים להתרחש במהלך פרויקט בנייה כזה או אחר, כולל הגנה לציוד לעובדים ועוד.

כמה עולה ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק?כיסוי איכותי תואם לצרכים

כפי שבוודאי ראיתם לעיל, מדובר בפוליסת ביטוח שלמעשה מהווה שכבת הגנה עודפת, חלק גדול מסעיפי  הכיסוי שמוצאים בה לא מתאימים לעסקים רבים, לצורך העניין קשה לדמיין חברה שתרכוש במקביל ביטוח עבור ניסויים קליניים וביטוח עבור עבודות קבלניות.

האופי האקלקטי של פוליסת הביטוח הזאת מקשה מאוד על קביעת העלות שלה מבלי שיודעים מהם הצרכים הספציפיים של החברה מעוניינת לרכוש את פוליסת הביטוח הזאת. המחיר של הפוליסה הושפע בעיקר מכמות הסעיפים שיוכנסו לפוליסה אך גם מגורמים יותר סטנדרטיים, למשל תקרת האחריות של חברת הביטוח, הגודל של החברה ועוד.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קליניק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
איילון סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מגדל סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי כנסת

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח סיכונים מיוחדים לעסקאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח סיכונים מיוחדים היא גבוהה במיוחד, ביטוח זה מהווה למעשה את שכבת המגן ההיקפית לעסק שלכם, הוא מאפשר לעסקים רבים לבטח את עצמם מפני מקרים שקשה לחשוב עליהם ושביטוחים סטנדרטיים לא מכסים.

על מנת להבטיח את מהלך החיים התקין של העסק שלכם נסו לבחון מה הם סעיפי הכיסוי הקיימים בפוליסות הביטוח שלכם ואיזה אזורים של העסק לא מוגנים מספיק תחת פוליסת הביטוח הקיימת שלכם. לאחר מכן תוכלו להבין איזה סכנות עדיין נשקפות לעסק ותוכלו להגן על עצמכם באמצעות סעיפי הביטוח השונים הכלולים בביטוח סיכונים מיוחדים לעסק.

איך לקנות ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש פוליסת ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק לאחר שתאפיינו באופן טוב את העסק שלכם, לאחר שתבינו מה הצרכים הביטוחיים שלכם מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח שיכול לתפור לכם חליפה ביטוחית איכותית ומקיפה שתשמור על האינטרסים שלכם.

יועצי הביטוח שלנו מומחים בתחומי הסיכונים המיוחדים לעסק ויוכלו לסייע לכם לרכוש פוליסת ביטוח איכותית במיוחד במחיר משתלם והוגן.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק