ביטוח אחריות אינטרנטמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות אינטרנטסוג והיקף הכיסוי בפועל

כיום כמעט כל עסק בישראל מחזיק באתר אינטרנט, אתר יכול לשמש חברה במספר אופנים, הוא יכול לשמש חלון ראווה לחברה, ליכולות שלה ושירותים שהיא מספקת, בנוסף הוא יכול לשמש לטובת ביצוע עסקים ומכירה של מוצרים ללקוחות. בכל מקרה, כל אתר חשוף לסיכונים ולכן דרוש לו ביטוח אחריות אינטרנט המהווה חלק מביטוח סיכונים מיוחדים לעסק.

מה זה ביטוח אחריות אינטרנט?האם הוא נכון לי?

ביטוח אחריות אינטרנט הוא מעין ביטוח עסק לכל עסק או חברה שמחזיקה באתר אינטרנט, במסגרת הביטוח המבוטחים זוכים למספר שירותים שמספקים להם שקט והגנה ביטוחית משמעותי מפני הסכנות האורבות לאתרים ולגולשים ברשת האינטרנט.

הפוליסה מכילה בדרך כלל שני כיסויים מרכזיים:

כיסוי לנזק עצמי – כיסוי לנזק עצמי מעניק למבוטח הגנה מפני פגיעה ברווחים שנגרמה לו לאחר מקרה ביטוחי שהוביל לעצירה או לפגיעה בשימוש באתר האינטרנט או בשירותים הניתנים במסגרתו. בנוסף הכיסוי כולל פיצוי הקשור באובדן קניין רוחני של המבוטח שהוחזק באתר וכיסוי להתמודדות עם פגיעה ביחסי הציבור, פגיעה מן הסוג הזה עלולה לגרום לו.

כיסוי לנזק שנגרם לצד ג' – כיסוי זה דומה במהותו לביטוח חבות לעסק, כיסוי זה מיועד בעיקר לחברות שמפרסמות תוכן באתר האינטרנט שלהם. תוכן שפורסם באתר עלול לפגוע בצד שלישי, לפעמים לא בכוונה ואותו צד שלישי יכול לתבוע את החברה על הוצאת דיבה, השמצה, לשון הרע או הפרת זכויות יוצרים. במקרים מהסוג הזה חברת הביטוח תעניק למבוטח ליווי משפטי צמוד ופיצוי במקרה של הפסד בתביעה.

כמה עולה ביטוח אחריות אינטרנט?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח אחריות אינטרנט משתנה בהתאם לאופי האתר וסוג הפעילות המתבצעת בו, אתרים שעיקר הפעילות המבוצעת בהם היא מכירה ואספקה של שירותים לרוב לא מעלים הרבה תוכן, או תוכן משמעותי לאתר, ברוב המקרים יועלו לאתר תכנים קורקטיים הקשורים למוצרים ולשירותים ולא מעבר, לכן כמעט ואין סיכוי שהם יצטרכו לסוג השני של הביטוח מה שיחסוך להם בכל הקשור בפרמיה החודשית.

לעומתם הנזק העצמי שייגרם לאתרים שלא משמשים כזירת מכירות לרוב יהיה מצומצם למדי במקרה של נפילת האתר מסיבה כזאת או אחרת ולכן הם ישלמו פחות על סעיף הכיסוי לנזק עצמי.

ההבדלים הללו בין החברות השונות מובילים למחירים שונים באופן דרמטי מחברה לחברה ולכן כדי לספק הערכת מחיר אמינה יהיה צורך בפנייה לחברת ביטוח לטובת קבלת הצעת מחיר. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לקבל הצעת מחיר שכזאת לאחר שישמעו על פרטי האתר שאתם מפעילים.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
קופי פלוס

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למוסך

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אחריות אינטרנטאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח אחריות אינטרנט הוא משמעותי מאוד לחברות ועסקים שהפעילות האינטרנטית חשובה בשבילם, חברה שחלק משמעותי ממחזור המכירות שלה מתבצע באתר שלה עלולה לספוג נזק בלתי הפיך כתוצאה מנפילת האתר מבלי שתקבל תמיכה שתאפשר לה לחזור על הרגליים.

בנוסף, חברה בתחום האינטרנט שמתמודדת לבדה עם תביעות כתוצאה מתוכן שעלה לאתר ששייך לה תצטרך להקדיש לתביעה משאבים רבים שיכולים לפגוע בתוצאות של החברה.

רכישת ביטוח אחריות אינטרנט תחסוך את כל ההוצאות האלו ותסייע לחברה לשמור על שורת הרווח שלה.

איך לקנות ביטוח אחריות אינטרנט?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח אחריות אינטרנט לאחר ביצוע שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום האינטרנט שיוכל להסביר לכם איזה סוג כיסויים נדרש לאתר שלכם ועל איזה כיסויים אפשר לוותר.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם לטובת רכישת פוליסת ביטוח אחריות אינטרנט איכותית ומקיפה במחיר משתלם והגון.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק