ביטוח אחריות מדיהמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אחריות מדיהסוג והיקף הכיסוי בפועל

חברות בתחום הפרסום השיווק ויחסי ציבור כמו גם ערוצי טלוויזיה, רדיו ועיתונים מפרסמים היום כמויות גדולות של תוכן, בחלק מהמקרים הפרסום יכול לפגוע בקהלים מסוימים בצורה שהחברה המפרסמת לא חשבה עליה ולא התכוונה אליה, הפגיעה הבלתי צפויה עלולה להביא לתביעה ובזבוז משמעותי של זמן וכסף, ביטוח אחריות מדיה המהווה חלק מביטוח סיכונים מיוחדים לעסק מספק פתרון לבעיה הזאת.

מה זה ביטוח אחריות מדיה?האם הוא נכון לי?

פוליסת ביטוח אחריות מדיה מהווה שכבת מגן נוספת על ביטוח עסק בכל הקשור לאחריות החוקית של חברה העוסקת בתחומי המדיה, השיווק והפרסום שמפרסמת באופן תדיר חומרים בפומבי. ביטוח אחריות מדיה מספק לחברות בתחום הזה הגנה מתביעות של צדדים שלישיים שנפגעו מפרסום של החברה, בין אם הפגיעה נעשתה במכוון או בטעות.

ניתן לחלק את סוגי התביעות המכוסות על ידי ביטוח אחריות מדיה לשניים:

  • תביעות שנוגעות לתוכן הפרסום – תביעות מן הסוג הזה לרוב מבוססות על טענות ללשון הרע, השמצה והוצאת דיבה. בתביעות מן הסוג הזה יש התייחסות ספציפית לאדם או לקבוצה של אנשים באופן שלדעתם פוגע בהם ברמה שהפרסום מהווה הוצאת דיבה, השמה או לשון הרע. במקרים מהסוג הזה חברת הביטוח תספק הגנה משפטית מפני תביעות שהוגשו על ידי הגורמים שנפגעו ובמקרה הצורך אף תספק פיצוי כספי לאלו שנפגעו.
  • תביעות הנוגעות לדרך הפרסום – תביעות מן הסוג הזה לרוב קשורות להפרת זכויות יוצרים או להפרה של סימני מסחר. ברוב המקרים בתביעות מן הסוג הזה המחלוקת היא טכנית ולא מהותית, חשוב לציין כי החברה המבוטחת תזכה להגנה רק אם יוכח שלא הייתה כוונה להפר את זכויות היוצרים או את סימני המסחר.

בנוסף חברות המדיה יקבלו הגנה בעוד מספר מקרים, למשל במקרה של תביעה על חדירה לצנעת הפרט של אדם, בתנאי שהחדירה לא בוצעה במכוון.

כמה עולה ביטוח אחריות מדיה?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח אחריות מדיה משתנה בהתאם למספר גורמים, הגורם המשמעותי ביותר הנוגע לקביעת הפרמיה החודשית היא תקרת האחריות שהמבוטחת מבקשת לקבל מחברת הביטוח. כיום התקרה המקסימלית בתחום עומדת על חמישה מיליון דולר, כאשר החברות הגדולות ביותר לרוב רוכשות ביטוח עם תקרה בגובה הזה.

מעבר לכך, חברות מדיה שידועות בביצוע פרובוקציות וכאלה שנאלצו להתמודד עם תביעות רבות בבית המשפט צפויות לשלם סכומים גבוהים יותר עבור פוליסת הביטוח לאור הסיכון העודף שנשקף מהן.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי מלאכה

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אחריות מדיהאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח אחריות מדיה היא אדירה לכל חברה המשווקת ומפרסמת במדיה פיזית או דיגיטלית, התביעות שיכולות להגיע בעקבות פרסום כזה או אחר יכולות לגרום לנזק של מיליונים לחברת המדיה, סכומים שהרבה חברות לא יוכלו לעמוד בהן מבלי לקבל תמיכה מגוף חזק כמו חברת ביטוח.

חברת מדיה שלא תרכוש ביטוח אחריות מדיה תאלץ לחיות תחת סכנה תמידית של תביעה ועלולה אף להימנע מפרסומים מסוימים בגלל חשש מתביעה, חשש שעלול לפגוע בחופש היצירתי של אנשי הפרסום ואף עלול בטווח הארוך עלול להוביל מפרסמים לגשת לחברות אחרות שמוכנות לקחת סיכונים קצת יותר משמעותיים.

איך לקנות ביטוח אחריות מדיה?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מדיה לאחר התייעצות עם מומחה בתחום ביטוחי המדיה, גורם שמבין בתחום זה יכול לסייע לכן להבין מהם גבולות האחריות הנדרשים לחברה שלכם בהתאם לאופי ולהיקף הפעילות שלה.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לייעץ לכם בנושא ואף לסייע לכם למצוא את פוליסת ביטוח אחריות מדיה הכי מתאימה עבורכם, שתעניק לכם כיסוי מקיף ומלא במחיר הוגן.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק