ביטוח בלוקצ’ייןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בלוקצ’ייןסוג והיקף הכיסוי בפועל

תחום הבלוקצ'יין פרץ לתודעה הציבורית בשנים האחרונות עם עלייתו של המטבע הקריפטוגרפי ביטקוין, בפועל מדובר בטכנולוגיה שנמצאת איתנו כבר מספר שנים לא מועט והמהווה לדעת מומחים רבים את השלב הבא בהתפתחות הטכנולוגיה הבנקאית מכיוון שהיא מציעה דרך מהירה ושקופה להעברת כסף מגורם אחד לגורם שני. כל החדשנות לא מגיעה בחינם, יש סכנות משמעותיות בתחום הבלוקצ'יין וביטוח בלוקצ'יין שנמכר במסגרת ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק מהווה ההגנה לחלק לא קטן מהם.

מה זה ביטוח בלוקצ’יין?האם הוא נכון לי?

ביטוח בלוקצ'יין מהווה ביטוח עסק לכל עסק ששואף להיכנס לתחום הבלוקצ'יין וכן עבור עסקים שזה משלח ידם העיקרי. ביטוח בלוקצ'יין מכיל בתוכו סעיפי ביטוח וכיסויים רבים, חלק מוכרים יותר ופחות שמשמשים ביחד כשכבת הגנה משמעותית על העוסקים בתחום.

ביטוח בלוקצ'יין מתייחס לכמה אזורי סיכון אליהם חשופים מי שעוסקים בתחום הבלוקצ'יין ומטבעות וירטואליים, מן הצד האחד הוא מספק כיסוי והגנה מפני תקיפות סייבר כאלה ואחרות ומצד שני מספק כיסוי לאחריות של נושאי המשרה בחברות בתחום הבלוקצ'יין וביתר הרחבה:

ביטוח דירקטורים – ביטוח זה מעניק הגנה לדירקטורים ונושאי משרה בחברה אשר נתבעים באופן אישי לאור החלטות שקיבלו ביושבם כדירקטורים בחברה, התביעות הללו יכולות להגיע לסכומים גבוהים של מיליוני שקלים ולכן יש חשיבות אדירה לכל דירקטור לספק לעצמו הגנה.

ביטוח אחריות מקצועית – ביטוח זה  מעניק הגנה לחברה מפני רשלנות מקצועית שהובילה לפגיעה בצד ג' שעובד עם החברה או שמקבל ממנה שירותים.

ביטוח סייבר – ביטוח זה יכול להירכש בנפרד כ-ביטוח סיכוני סייבר או כסעיף בפוליסת ביטוח הבלוקצ'יין, הוא מספק למבוטח הגנה משמעותית מפני מתקפות סייבר שיכולות לפגוע בחברה ובתפקוד שלה והן הגנה מפני תביעות שיגישו גורמים שלישיים שנפגעו כתוצאה מהמתקפה על החברה, בין אם בעקבות פגיעה בפרטיות ובין אם מסיבות אחרות.

ביטוח נכסים דיגיטליים – ביטוח נכסים דיגיטליים אשר מאוחסנים בארנקים וירטואליים נחשב לאחד התחומים המשמעותיים ביותר בזירת הבלוקצ'יין ומעניק הגנה לחברות המחזיקות בנכסים משמעותיים בארנקים דיגיטליים או לחברות המספקות שירותי ארנק דיגיטליים.

כמה עולה ביטוח בלוקצ’יין?כיסוי איכותי תואם לצרכים

בתחום הבלוקצ'יין קשה מאוד לומר מה תהיה עלות הביטוח מבלי להכיר את הפרטים הספציפיים של המקרה, העלות יכולה להשתנות באופן דרמטי בהתאם לאופי החברה, היקף המעורבות שלה בשוק הבלוקצ'יין, אופן הפעולה של בתחום זה ועוד.

ניתן לחלק את שוק ביטוחי הבלוקצ'יין לשני חלקים עיקריים שבקרוב ועם התפתחות השוק בוודאי יתפתחו לשני ענפים נפרדים, החלק הראשון נוגע לחברות ועסקים שמשתמשים בשירותי בלוקצ'יין למטרות מצומצמות ומוגדרות כמו ביצוע תשלומים ספציפיים והחזקה בכמות מוגבלת של נכסים דיגיטליים, עלות הביטוח עבור חברות מהסוג הזה לרוב נמוך באופן יחסי.

החלק השני נוגע לחברות המספקות שירותים בשוק הבלוקצ'יין המחזיקות בנכסים דיגיטליים משמעותיים ביותר, הסיכונים הנשקפים לחברות מהסוג הזה רציניים יותר ולכן החברות מהסוג השני צפויות לשלם יותר עבור פוליסת הביטוח שלהן.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קפה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA למשרדים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קליניק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
איילון סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח בלוקצ’ייןאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח בלוקצ'יין עבור חברות שעוסקות בתחום הזה הוא גבוהה במיוחד, מדובר בשוק פורץ דרך שיש בו סיכונים גבוהים ביחס לשווקים מבוססים וותיקים יותר ולכן אחת הדרכים הטובות ביותר לגדר את ההשקעה היא באמצעות ביטוח בלוקצ'יין.

ביטוח בלוקצ'יין בדגש על ביטוח נכסים דיגיטליים הוא אחד מהדרכים היחידות לשמור על עצמכם מפני מתקפות סייבר, קריסה של נותני שירותים בתחום ועוד.

איך לקנות ביטוח בלוקצ’יין?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לקנות בלוקצ'יין לאחר התייעצות עם מומחה בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לספק לכם את כל המידע הדרוש לטובת רכישת ביטוח בלוקצ"ין וישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבור הצרכים שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק