ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרהמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרהסוג והיקף הכיסוי בפועל

חברות בתחום התוכנה והחומרה עוסקות לא אחת בתחומים החדשניים והמתקדמים ביותר בחזית הטכנולוגיה, לא אחת במהלך העבודה מתרחשות תקלות שעלולות להוביל לפגיעה בלקוח כזה או אחר, הנזק יכול להיגרם כתוצאה מבעיה במוצר או בבעיה נקודתית יותר בשירות שניתן על ידי עובד החברה, ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרה מסייע לחברות להתמודד עם הנזקים הללו ומהווה חלק חשוב בביטוח סיכונים מיוחדים לעסק.

מה זה ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרה?האם הוא נכון לי?

ביטוח חברות משולב לחברות תוכנה וחומרה הוא למעשה סוג של ביטוח עסק, במסגרת פוליסת הביטוח הזאת נהנה המבוטח משני סוגים של פוליסות ביטוח.

פוליסת הביטוח הראשונה היא פוליסת ביטוח אחריות מקצועית – פוליסת ביטוח אחריות מקצועית היא פוליסה שמעניקה לחברה המבוטחת הגנה מפני מקרים בהם עובד של החברה ביצע טעות, התרשל וגרם למחדל שהביא לפגיעה בלקוח.

פוליסת הביטוח השנייה היא פוליסת ביטוח אחריות המוצר – פוליסת ביטוח אחריות המוצר היא פוליסה שמעניקה לחברה שמוכרת, משווקת או מייצרת מוצרים הגנה במקרה שהמוצר של נכשל, לא ממלא את תפקידו או שגרם לנזק ללקוח.

אופי העסקים של חברות תוכנה וחומרה לרוב כולל עסקאות גדול במיליוני שקלים ולכן כאשר מתרחשת טעות חמורה לא תמיד אפשר לתקן את הנזק בשיחה או בפיצוי קטן. לא אחת, טעויות מן הסוג הזה מגיעות לבתי המשפט במסגרת תביעות ארוכות ויקרות.

ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרה מסייע למבוטחים להתמודד עם מקרים שמגיעים לבית המשפט בכמה אופנים, ראשית חברת הביטוח מממנת למבוטחים סיוע משפטי וייצוג משפטי לכל אורך המשפט ושנית חברת הביטוח מפצה את המבוטחים בסכום אותו הם נדרשים לשלם כפיצוי, עד לתקרת האחריות הקבועה בפוליסת הביטוח.

מחיר ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרהכיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח משולב לחברות תוכנה וחומרה איננו קבוע והוא יכול לעלות או לרדת בהתאם לאופי החברה שרוכשת את פוליסת הביטוח. באופן טבעי, חברות גדולות עם כמות משמעותית של לקוחות צפויות לשלם מחיר גבוה יותר עבור פוליסת הביטוח, רק ההיקף של העסקים של החברות הללו מגדיל את הסכנה לתקלה כלשהי.

עוד גורמים שחברות הביטוח מתייחסות אליהם הוא ההיסטוריה הביטוחית של החברה, חברה שיש לה עבר ביטוחי נקי תשלם פרמיה חודשית נמוכה ביחס לחברה שיש לה עבר ביטוחי בעייתי והייתה מעורבת במספר תביעות בבית המשפט.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ יקב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי כנסת

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרהאל תפעילו עסק בלעדיו

ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרה יש חשיבות אדירה, הוא מאפשר לחברות לתכנן את התקציב שלהן מבלי להיות מופתעות, ברוב הגדול של המקרים תביעות בלתי צפויות לא יפגעו בשורת הרווח של החברה בגלל חברת הביטוח תישא בעלויות הליטיגציה והפיצוי במקרה הצורך.

בנוסף, במקרים חמורים יותר ביטוח חבות משולב יכול להיות ההבדל בין חברה שלא מצליחה להתמודד עם תביעה ומגיעה לפשיטת רגל לבין חברה שהצליחה להתגבר על המשבר שנגרם לה כתוצאה מתביעה גדולה ומכאן נובעת החשיבות של הביטוח.

איך לקנות ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרה?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לקנות ביטוח חבות משולב לחברות תוכנה וחומרה לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח שמכיר את שוק ההייטק ואת פוליסות הביטוח המוצעות לחברות תוכנה וחומרה.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם בנוגע לפוליסות ביטוח חבות משולבות כאלה ואחרות ואף ישמחו לסייע לכם לרכוש ביטוח חבות משולב איכותי ומקיף במחיר נמוך.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק