ביטוח ניסויים קלינייםמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח ניסויים קלינייםסוג והיקף הכיסוי בפועל

חברות וארגונים רבים מנהלים ניסויים במסגרת העבודה השוטפת שלהם, במהלך ניסוי יכולים להתרחש אירועים רבים אשר עלולים להביא לפגיעה במשתתפי הניסוי, גם כאשר נלקחים כל האמצעים הדרושים להבטחת שלומם וביטחונם, במקרה של פגיעה באחד ממשתתפי הניסוי, הגוף שארגן את הניסוי עלול להתמודד עם תביעת נזיקין, אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודדות עם תביעות מסוג זה הוא ביטוח ניסויי קליניים שנמכר לא אחת במסגרת ביטוח סיכונים מיוחדים.

מה זה ביטוח ניסויים קליניים?האם הוא נכון לי?

ביטוח ניסויים קליניים הוא ביטוח שמספק הגנה לגופים וארגונים שמנהלים ניסויים קליניים בישראל שאושרו על ידי ועדת הלסינקי, ועדה עולמית שקובעת את הסטנדרטים הדרושים לניהול ניסויים בבני אדם.

במסגרת פוליסת הביטוח מקבלים המבוטחים הגנה מקיפה, הכוללת כיסוי הוצאות חבות במצבו בו אחד מהמשתתפים בניסוי מחליט לתבוע את עורך הניסוי וכן במצב בו גוף שלישי כלשהו הרואה את עצמו נפגע כתוצאה מהניסוי בוחר לתבוע את עורך הניסוי.

במקרים רבים הביטוח מעניק הגנה לעובדי החברה, כולל דירקטורים שלה מפני תביעות אישיות, תביעות אלה יחסית נפוצות במקרים של תביעות נזיקין בעקבות פגיעה במהלך ניסוי.

כמו כן, חברת הביטוח מבטיחה לסייע למבוטח להתמודד עם כל ההוצאות המשפטיות הדרושות לטובת התמודדות עם תביעות הקשורות לניסוי והיא מכסה את רוב ההוצאות המשפטיות ואף מעמידה צוותים משפטיים מטעמה לטובת סיוע למבוטח.

ניתן לרכוש ביטוח ניסויים קליניים לכל תקופת הניסוי הכוללת גם תביעות מאוחרות שיגיעו בעקבות הניסוי, ביטוח שנתי שמכסה תביעות המתרחשות במהלך שנה אחת ואף ביטוח קצר מועד לניסויים ללא השפעות ארוכות טווח, לרוב המבוטח הוא זה שיקבע מה יהיה תוקפה של פוליסת הביטוח.

כמה עולה ביטוח ניסויים קליניים?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח ניסויים קליניים משתנה מאוד בהתאם למספר מאפיינים שניתן להתייחס אליהם בכל ניסוי, לרוב חברת הביטוח תבחן באמצעות מומחים שהיא מעסיקה את הניסוי, את הסכנות הנשקפות ממנו ואת האפשרות שחברת הביטוח תידרש לשלם פיצויים לגורם זה או אחר.

בשלב הבא חברת הביטוח בוחנת את הגוף שרוצה לרכוש את הביטוח, ככל שמדובר בגוף מוכר ומכובד יותר הוא יוכל למצוא חברת ביטוח שתבטח אותו במחיר נמוך יותר, חשוב לציין שגורמים להם מוניטין מפוקפק בתחום צפויים להיתקל בקשיים במציאת גוף מבטח.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחבר מושב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ יקב

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח ניסויים קלינייםאל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח ניסויים קליניים לחברה או גוף שעורכים ניסויים קליניים היא אדירה, בלי ביטוח ניסויים קליניים קשה עד בלתי אפשרי להתמודד עם ההשלכות הכלכליות והמשפטיות של תקלה בעת ביצוע הניסוי.

ביטוח ניסויים קליניים מבטיח לגוף שביצע את הניסוי שעומדת מאחוריו חברת ביטוח חזקה שתוכל לסייע לו להתמודד עם כל תביעת נזיקין שיכולה להיות מוגשת נגד החברה כולל במקרים של תביעות אישיות נגד בכירים בחברה או בגוף שמבצעים את הניסוי.

איך לקנות ביטוח ניסויים קליניים?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לרכוש ביטוח ניסויים קליניים לאחר בחינה מקיפה של האופציות הקיימות בשוק הביטוח, בראש ובראשונה מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח שיוכל להסביר לכם על האופציות העומדות בפניכם.

ההצעות של חברת הביטוח השונות יכולות להיות מבלבלות ולא תמיד ברור איזו פוליסת ביטוח עדיפה איזו פוליסת ביטוח משתלמת, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם להבין מהי פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם. הם יוכלו להציג בפניכם מספר אפיקים שונים לרכישת פוליסת הביטוח ויסייעו לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי טובה ומשתלמת עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק