ביטוח סיכוני סייברמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח סיכוני סייברסוג והיקף הכיסוי בפועל

כמעט לכל עסק בשנת 2021 יש נוכחות אינטרנטית, אם לפני תקופת הקורונה עוד היו עסקים שהתעלמו מרשת האינטרנט הרי שתקופת הקורונה גרמה לעסקים רבים להבין שאין אפשרות אחרת מלבד להתחיל ולמכור גם ברשת. לצד ההזדמנויות האדירות שיש בחדירה לשוק האינטרנטי יש גם סיכונים משמעותיים בדמות מתקפות סייבר כאלה ואחרות, ביטוח סיכוני סייבר הוא פוליסת ביטוח שניתן לרכוש בנפרד או במסגרת ביטוח סיכונים מיוחדים לעסק.

מה זה ביטוח סיכוני סייבר?האם הוא נכון לי?

ביטוח סיכוני סייבר הוא למעשה ביטוח עסק לתחום האינטרנט, הוא מעניק לבעל העסק הגנה מקיפה ומשמעותית מול מגוון התקפות סייבר שיכולות להתרחש במרחב האינטרנטי. ביטוח סייבר מסייע לבעל העסק להקטין את החשיפה שלו מבחינה כספית למתקפות סייבר שעלולות לפגוע בו.

חברת הביטוח מעניקה לעסקים שנפגעו ממתקפת סייבר פיצויים משמעותיים מול מגוון מקרים:

  • חברת הביטוח מפצה עסקים שאיבדו הכנסות כתוצאה ממתקפת סייבר, למשל כאשר מתקפה כזאת מפילה את האתר של החברה לזמן ממושך ומונעת ממנה להמשיך ולמכור בתווך האינטרנטי.
  • אחת ממתקפות הפופולריות ביותר בתחום הסייבר בימים אלה הן מתקפות כופר, האקרים מצליחים להשתלט על רשתות המחשבים של ארגון או חברה וחוסמים את הגישה מהבעלים הלגיטימיים, עסק שמחזיק בביטוח סייבר יוכל לשלם את מלוא הכופר או את חלקו באמצעות כספי הביטוח.
  • בחלק מהמקרים מתקפות סייבר מובילות לחשיפה של מידע על משתמשים באתר, במקרים כאלה החברה חשופה לתביעה בגין פגיעה בפרטיות הגולשים, חברה שתחזיק בביטוח סייבר תקבל מחברת הביטוח מימון עבור ההוצאות הכרוכות בהתמודדות עם התביעה ופיצוי הנפגעים.
  • סוג אחר של מתקפות סייבר מתמקד בגניבה של יצירות ופגיעה בזכויות יוצרים, חברות שמחזיקות במידע סודי ברשתות המחשוב שלהן עלולות להיפגע באופן משמעותי מחשיפתו, ביטוח סיכוני סייבר יעניק לחברה פיצוי בגין הנזק שנגרם.

כמה עולה ביטוח סיכוני סייבר?כיסוי איכותי תואם לצרכים

העלות של ביטוח סיכוני סייבר משתנה מאוד מחברה לחברה, לאור העובדה שיש הבדלים משמעותיים בין חברה לחברה, חברות עם נוכחות חזקה ברשת והיקף עסקים משמעותי באינטרנט יצטרכו לשלם סכומים גבוהים יחסית עבור ביטוח סייבר מכיוון שהן מוכרות יותר ויש תעבורה גדולה שעוברת דרכן.

בנוסף חברות שמחזיקות בחומרים רגישים אשר עלולים להוות יעד לתקיפה ממוקדת מצדם של תוקפים גם צפוייה לשלם פרמיה חודשית גבוהה יותר מכיוון שיש סכנה גבוהה יותר שתוקפים ירצו לתקוף אותם ביחס לחברה שלא מחזיקה במידע רגיש ברשתות המחשוב שלה.

לעומתן חברות שיש להן פעילות מצומצמת יחסית ברשתות וכאלה שלא מחזיקות במאגרי מידע גדולים או במידע רגיש אחר צפויות לשלם מחיר צנוע יחסית עבור ביטוח הסייבר מכיוון שברוב המקרים הן לא יהוו יעד ממוקד למתקפה.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קפה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מגדל סייבר

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ גן

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ קייטנות

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח סיכוני סייבראל תפעילו עסק בלעדיו

החשיבות של ביטוח סיכוני סייבר לא יסולא בפז, במיוחד כשמדברים על חברות להן יש נוכחות משמעותית ברשת, הפלה של האתר לתקופה של יותר מכמה שעות עלולה להוביל לנזק למוניטין של החברה שייקח חודשים להתאושש ממנו, בתקופת הזמן הזאת הפיצוי מחברת הביטוח יכול לסייע לפצות על ההכנסות שאבדו

כמו כן, חברות שמחזיקות במידע רגיש יכולות לאבד את כל היתרון התחרותי שלהן אם הוא ידלוף החוצה, במקרים מן הסוג הזה הפיצוי מחברת הביטוח יכול להוות הדרך היחידה להמשיך ולעבוד.

איך לקנות ביטוח סיכוני סייבר?פנו לחברות הגדולות

אנו ממליצים לקנות ביטוח סיכוני סייבר לאחר שיחה עם מומחה בתחום, לא כולנו מבינים בסכנות שיש באינטרנט או כמה אנו חשופים לסיכונים הללו ולכן חשוב לשמוע את דעתו של מי שמכיר את התחום וכבר ראה מתקפת סייבר כזאת או אחרת בחייו.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם להשיג את כל האינפורמציה הדרושה לכם ולהשיג בעבורכם את ביטוח סיכוני סייבר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק