כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח עסק מומלצות
טופ אופיס

ביטוח עסק

הכל בה לעסק

ביטוח עסק

EXTRA לבתי מלאכה

ביטוח עסק

בלוג ביטוח עסק

ביטוח עסקי, זה לא מה שחשבתם

מדוע בעלי עסקים חדשים כל כך חוששים מבית עסק? הוא אומנם מורכב יותר ומותאם אישית לכל סוג של עסק אך חשיבותו אדירה ולכן חשוב להכיר הכיסויים הכלולים בו.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח עסק לא מה שחשבתם

ביטוח עסק נתפס בעיני בעלי עסקים רבים ובמיוחד בעלי עסקים חדשים כהוצאה מיותרת שעולה הרבה כסף עם תמורה לא מספיק אטרקטיבית. התפיסה הזאת מובילה לכך שלחלק מבתי העסק יש ביטוח עסקי מינימלי שלא מספק הגנה טובה מספיק מפני מגוון רחב של אפשרויות שעלולות לפגוע בעסק. ננסה להסביר על ביטוח עסקי, זה לא מה שחשבתם.

למה אני צריך ביטוח עסק?

ניהול עסק זה משימה מורכבת שדורשת השקעה רבה של זמן ואנרגיה, במחזור החיים של עסק יכולים להתרחש מגוון רחב של אירועים שקשה לצפות ולמנוע. למשל עסק שלא מחזיק בביטוח צד ג' עלול להתמודד עם תביעת נזיקין בעקבות לקוח שנפצע או נפגע בתוך בית העסק.

ביטוח עסק טוב ומקיף נותן לכם שקט בפני כל אותם האירועים שאי אפשר לחזות ולהתכונן אליהם מראש.

מה אני מקבל מביטוח עסק?

ביטוח עסק מורכב ממגוון רחב למדי של כיסויים ביטוחים, החשובים והבסיסיים ביותר הם כיסויי רכוש ומבנה וכיסוי צד ג'. על החשיבות של ביטוח צד ג' ומטרתו כבר הסברנו. ביטוח מבנה מספק לבעל העסק הגנה מפני כמעט כל פגיעה אפשרית בבית העסק עצמו.

בין אם מדובר בשריפה, הצפה או אסון טבע אחר ובין אם מדובר בנזק שנגרם במהלך עבודה בבית העסק חברת הביטוח תעניק הגנה מקיפה ואיכותית לבעל העסק ותישא ברוב או בכל עלויות השיפוץ.

ביטוח תכולה מגן על בעל העסק מפני גניבה או פריצה לבית העסק, כך כל הציוד שקיים בבית העסק יימצא תחת כיסוי ביטוחי ואירוע גניבה מהעסק לא יוביל לפגיעה כלכלית משמעותית.

האם אפשר להתאים את הביטוח לצרכים האישיים שלי?

לחלוטין! כיום כמעט כל חברת ביטוח מציעה מגוון רחב של כיסויים שניתן להוסיף לפוליסת ביטוח העסק שלכם, למשל בעסק בו העובדים מתעסקים באופן תדיר עם מזומן ועם כספים של בית העסק ניתן לרכוש כיסויי מפני מעילה של עובדים.

בתי עסק אחרים עוסקים שמחזיקים גם בפעילות רשתית יוכלו לרכוש ביטוח סייבר וכך לקבל הגנה מקיפה מפני פריצה לאתר החברה או למאגרי המידע שלה.

ההתאמה של ביטוח העסק לעסק שרוכש את הביטוח היא אחת המיומנויות החשובות ביותר של יועץ ביטוח טוב. מומחי הביטוח שלנו יוכלו לסייע לכם לאתר את כל הכיסויים שהעסק שלכם נזקק אליהם וגם להתריע בפניכם על כיסויים מיותרים שרק יעלו לכם כסף.

אבל האם העלות לא יקרה מדי?

אחת הנקודות החשובות ביותר היא להבין שברוב המקרים העלות של ביטוח עסק לא אסטרונומית ולא אמורה לפגוע בהכנסות, ברווחים ובניהול השוטף של עסק. עלות הביטוח לרוב לא עולה על כמה מאות שקלים בחודש ובחלק לא קטן מהמקרים היא גם יכולה להיות בטווח של עשרות שקלים בחודש.

לעומת ההוצאה היחסית נמוכה הזאת הסיכונים שבעל עסק לוקח על עצמו במקרה של תקלה שביטוח היה יכול לסייע בה יכולה להיות גבוהה במיוחד ולעיתים אף להוביל לסגירת העסק ולפשיטת רגל.

מה כדאי לעשות לפני שרוכשים ביטוח עסק?

אם כבר השתכנעתם שכדאי לרכוש ביטוח עסקי חשוב מאוד לבצע מספר פעולות לפני שרוכשים פוליסת ביטוח. ראשית, אנו ממליצים לבעל העסק לנסות לאפיין את בית העסק שלו ולהבין האם ואילו כיסויים מיוחדים הוא צריך לרכוש.

שנית, אנו ממליצים לנהל שיחת ייעוץ עם  מומחה בתחום ביטוחי העסק שיוכל לעזור לכם לאתר את פוליסת הביטוח שהכי מתאימה לכם ולצרכי העסק שלכם. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם שירות ולסייע לכם לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה ואיכותית.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק