ביטוח אובדן רווחיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אובדן רווחיםהגנה על המשאבים

נזקים שונים אשר יכולים להיגרם לעסק כגון תקלה טכנית, גניבה, שריפה, מכונה שהתקלקלה ועוד, יכולים לגרום לנזקים כספיים רבים. ביטוח רכוש מעניק פיצוי אשר נועד לאפשר לבעל העסק לרכוש מכונה חדשה, אך הנזק אשר נגרם לעסק כתוצאה מעצירת עבודה, ביטוח זה לא מכסה. בדיוק במצב כזה נכנס לתמונה ביטוח אובדן רווחים.

כאמור ביטוח עסק אינו מפצה את המבוטח בגין הפסדים שאותה תקלה או נזק גרמו למשך התקופה בה העסק נאבק לחזור לפעילות שגרתית ורגילה. מדובר על נזקים אשר יכולים להיות מהותיים וגדולים במיוחד, ולהוביל למצב של עיכוב עסקאות קיימות וחדשות כאחד, לקוחות אשר לא קיבלו את הסחורה בזמן, ועוד.

ביטוח אובדן רווחים מעניק לבעל העסק המבוטח פיצוי מתאים לתקופה בה העסק משתקם מהנזק או התקלה, ובכך מאפשר לו להחזיר בקלות וביעילות את העסק לקדמותו ולתפקודו, זאת מבלי לשקוע בהפסדים רבים וחובות כבדים. 

בהחלט ניתן לראות כי פעמים רבות הנזק העקיף אשר נגרם כתוצאה מנזק פיזי הינו גדול יותר. לדוגמא, נזק למכונת מפתח של עסק עלול להוביל להשבתת בית העסק במשך ימים רבים.  הנזק למכונה יכול לעלות מאות שקלים בלבד, בעוד השבתת העסק תפגע באספקת סחורה ללקוחות ולעיתים אף תמנע לקוחות חדשים.

שוקלים לבצע ביטוח אובדן רווחים? רוצים לשמוע פרטים נוספים? המומחים שלנו זמינים לכם.

מה זה ביטוח אובדן רווחים?אלו כיסויים יש בפוליסה

ביטוח אובדן רווחים מכסה הפסדים אשר נגרמו לעסק כתוצאה מאובדן, תקלה, גניבה, או פגיעה ברכוש וציוד אשר החיוניים לתפקודו התקין לפעילות העסק. למשל, במידה ופרצה שריפה במקום העסק, הביטוח מפצה את המבוטח בהתאם לזמן שייקח להשיב את העסק לתפקוד מלא.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי הסעיפים של ביטוח אובדן רווחים משתנים בהתאם לתקופת השיפוי, אופי העסק, לצרכים של בעל העסק. בנוסף, ביטוח אובדן רווחים אינו מפצה על נזק אשר נגרם לרכוש, שהרי מדובר בביטוח מסוג אחר.

ביטוח אובדן רווחים נועד לכסות על אובדן הוצאות קבועות וכן על גידול בהוצאות תפעול בתקופת שיקום העסק בעקבות נזק. חשוב לקחת בחשבון כי התנאי לכיסוי ביטוח אובדן רווחים הוא קיום של ביטוח רכוש, שהוא הביטוח אשר מעניק כיסוי על הנזק הפיזי לרכוש.

כמה עולה ביטוח אובדן רווחים?בהתאם לגובה הרווחים

גובה הפרמיה בביטוח אובדן רווחים נקבע בהתאם לרווח הגולמי של בית העסק, זאת על פי נתונים שבעל העסק צריך לספק לחברת הביטוח. הערכת הרווח לחישוב פרמיה נעשית באמצעות נתוני הכנסות והוצאות של שנת העסקים שחלפה, כאשר חשוב לשים לב לקיום סעיף אשר מזכה בפיצוי גבוה יותר במקרה בו הרווחים עולים.

לחילופין, ניתן להודיע לחברת הביטוח על השינוי ולהתאים את הפרמיה מחדש. ללא עדכון זה, הפיצוי אשר תקבלו יחושב לפי הנתונים הישנים שסופקו, ולא לפי אובדן הרווחים העדכני.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

הכל בה לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
Professional Edge

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ גן

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אובדן רווחיםאין תחליף למלאי וציוד

ביטוח אובדן רווחים הינו חשוב ומהותי עבור כל עסק באשר הוא, ותיק, חדש, קטן או גדול. כמו כן, מעבר לצורך הביטוחי המובן, חברת הביטוח משלמת את הנזק הפיזי, זאת בהתאם לכיסוי פוליסת רכוש. במילים אחרות, בהחלט ניתן לומר כי הצעד החכם ביותר הוא לרכוש ביטוח רכוש וביטוח אובדן רווחים, על מנת להיות מכוסים מכל הצדדים.

שילוב של שני ביטוחים אלה משרתים את המובטח מהסיבה כי במקרה כזה, לחברת הביטוח אינטרס מובהק לשלם את הנזק בהקדם האפשרי, מהסיבה הפשוטה כי כל עוד המובטח לא חוזר לפעילות עסקית ורווחית מלאה, חברת הביטוח צריכה לשלם לו על אובדן רווחים.

איך לקנות ביטוח אובדן רווחים?התמקדו בחברות מתמחות

כיום, רכישה של אובדן רווחים הינה פשוטה ומהירה במיוחד, כאשר כל אחד יכול לעשות זאת בקלות רבה. הדרך היעילה ביותר היא לרכוש את הביטוח באמצעות סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר , ואחד המומחים שלנו, ייתן לכם את כל הפרטים החשובים ביותר בנוגע לביטוח.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק