ביטוח אשראי לעסקמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח אשראי לעסקהגנה על המשאבים

ביטוח אשראי לעסק הוא ביטוח שמטרתו לספק הגנה לבעלי עסקים בתחום הייצוא והייבוא מפני פשיטת רגל של לקוחות וספקים בארץ ובחו"ל אשר עלולים לגרום להפסדים כתוצאה מאי תשלום עבור שירותים או סחורות שסופקו.

מה זה ביטוח אשראי לעסק?אלו כיסויים יש בפוליסה

ביטוח אשראי לעסק הוא הרחבה לביטוח רכוש שמעניק לבעל העסק הגנה בעבור לקוחות אשר קיבלו שירותים או סחורות ועדיין לא שילמו, כלומר ביטוח כנגד כל הלקוחות שחייבים לעסק שלכם סכומים גבוהים וקטנים כאחד.

ביטוח אשראי לעסק מעניק לבעל העסק הגנה ממצב בו הלקוח לא משלם, בין אם עקב פשיטת רגל ובין אם עקב סיבות אחרות ומגוונות, למשל אי עמידה בתנאי התשלום, שינוי במצב הפוליטי מדיני אשר עלול למנוע מהלקוח לשלם ועוד.

ביטוח אשראי לעסקים מיועד בעיקר לעסקים שעובדים מול עסקים אחרים, B2B הסיבה לכך היא שחברות הביטוח יכולות לבצע הערכה של הלקוחות שעובדים מול החברה היות שברוב המקרים מדובר בתיק לקוחות מוגדר ומצומצם ביחס לחנות שעובד מול קהל רחב ולרוב עובדת מול אלפי לקוחות שונים בכל חודש.

בהקשר זה חשוב לציין כי מעבר לכיסוי הביטוחי הבסיסי, בחלק לא קטן מחברות הביטוח יציעו ללקוחות שלהם גם מערכות ושירותים לניהול הסיכון במתן האשראי, לאור העובדה שחברת הביטוח רוצה לצמצם את הסכנה שנשקפת לחדלות פירעון היא מעסיקה אנשי מקצוע בתחום הפיננסים שיכולים לבצע הערכה מהימנה של האיתנות הפיננסית של הלקוחות מולם עובדת החברה שלכם.

השירות הזה מקל על בעלי עסקים רבים מתלבטים האם להתחיל בקשר עסקי חדש מול לקוח לא מוכר.

כמה עולה ביטוח אשראי לעסק?ביטוח איכותי תואם לענף

העלות של ביטוח אשראי לעסק משתנה בהתאם לעסק ואופיו, הגורם הראשון המשפיע על גובה הפרמיה החודשית הוא גודל תיק האשראי של החברה, באופן טבעי ככל שיותר כסף נמצא "בחוץ", כלומר כשחייבים לעסק שלכם יותר כספים כך הפרמיה החודשית תתייקר.

גורם נוסף המשפיע על העלות של הביטוח הוא פרופיל החייבים שלכם, ככל שחברת הביטוח תעריך שהחברות שאיתן אתם עובדים הן יציבות ומבוססות והסיכון שלא יעמדו בתשלומים שלהן קטן, כך גדל הסיכוי שהפרמיה החודשית תהיה נמוכה יחסית.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לחבר מושב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ יקב

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח אשראי לעסקתזרים הוא הבסיס לצמיחה

בעולם העסקי של ימינו בו יש חשיבות אדירה לפעולה מהירה ולקבלת החלטות זריזה חשוב מאוד להיות בטוחים שהכספים שחייבים לכם ייפרעו, בישראל ובחלקים גדולים בעולם נהוג לעבוד בשיטת שוטף פלוס, כך שבלא מעט מקרים חברה תמצא שהשותפים העסקיים שלה חייבים לה סכומים גדולים.

כדי לצמצם את הסכנה שלא תקבלו את הכספים המגיעים לכם חשוב להחזיק בביטוח אשראי, מעבר לכך להחזקה של ביטוח אשראי יכולה להיות השפעה חיובית אדירה על העסק כיוון שתרגישו יותר בנוח להעניק אשראי לחברות חדשות שאתם רוצים לפתוח איתם במערכת יחסים עסקית מבלי חשש שהם לא יעמדו במועדים שקבעתם להעברת התשלום.

איך לקנות ביטוח אשראי לעסק? התמקדו בחברות מתמחות

כדי לקנות ביטוח אשראי מומלץ לפנות למומחה בתחום ביטוח עסק, מדובר בשוק תחרותי שבו להיכרות עם המאפיינים המשפיעים על מחיר הביטוח יש חשיבות אדירה. מעבר לכך, כפי שציינו קשה לקבל הערכה מהימנה לגבי העלות הראויה לפוליסת הביטוח שלכם לאור העובדה שלעסקים שונים יש מאפיינים שונים בתכלית.

לשם כך, אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח, יועצי הביטוח שלנו שולטים בתחום ביטוח אשראי לעסקים וישמחו להעריך באופן אובייקטיבי מה העלות הראויה עבור ביטוח לעסק שלכם, לאתר פוליסת ביטוח מתאימה במחיר הוגן שייתן לכם שירות איכותי ומקצועי אשר יאפשר לכם להמשיך ולעבוד בראש שקט.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק