ביטוח העברת כספיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח העברת כספיםהגנה על המשאבים

ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות הרבה של רכישת ביטוח רכוש. עם זאת, חשוב לזכור גם את החשיבות האדירה הקיימת מאחורי ביטוח העברת כספים. מדובר על ביטוח אשר מעניק הגנה וכיסוי מקיף מפני נזק או אובדן כספי של העסק בזמן העברת כספים, וכמו כן, כיסוי בגין נזק כספי כתוצאה מפריצה, נזקי טבע, שריפה, וכדומה. המומחים שלנו, יסייעו לכם לאורך כל תהליך הבחירה והרכישה – מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מה זה ביטוח העברת כספים?אלו כיסויים יש בפוליסה

אחד הביטוחים החשובים ברכישת ביטוח עסק הינו ללא ספק ביטוח העברת כספים. הצורך בביטוח זה נובע מהעובדה כי כספי העסק אינם מבוטחים, מה שיכול להוביל לנזקים רבים. כיום, באמצעות ביטוח העברת כספים ניתן אף לבטח כספים אשר נמצאים בכספת, כולל נזק לכספת.

כמו כן, כיסוי לכספים אשר נמצאים בכספת הינו בדרך כלל כנגד סיכוני התפוצצות, גניבה, אש, שוד או פריצה. בפוליסת ביטוח הכספת חשוב במיוחד לציין את סכום הביטוח ברשימת הפוליסה, כאשר על מנת להוזיל את עלות הפרמיה רצוי לציין סכום ביטוח נפרד להמחאות, הוראות תשלום על ידי כרטיס אשראי, צ'קים וכדומה.

כמה עולה ביטוח העברת כספים?בהתאם להיקף ההעברות

המחיר של ביטוח העברת כספים משתנה בהתאם לנתונים רבים אשר קשורים ברובם לאופי העסק, התנאים והדרישות של המבוטח. כיום, חשוב ורצוי לערוך סקר שוק קצר בתחום, אשר יכול להעיד מהו טווח המחיר המקובל כיום. כמו כן, ניתן לראות כי קיימות חברות ביטוח רבות אשר מציעות ביטוח זה, לכן מומלץ לבחור בחברה מקצועית ומנוסה, אשר מציעה את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ שופ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למרפאה ולמרפאת שיניים

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לחנויות

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח העברת כספיםתזרים הוא הבסיס להצלחה

כאמור, בכל עסק אשר מעביר כספים מידי יום, ביטוח העברת כספים הינו מהותי וקריטי. כידוע, בעת תהליך העברת הכספים אין לנו כל שליטה על הכסף אשר עובר מנקודה אחת לשנייה. פעמים רבות, נזקים שונים יכולים לקרות, בין אם בעת ההעברה עצמה, ובין אם לכספים אשר נמצאים בבית העסק עצמו.

כך או אחרת, ביטוח העברת כספים נועד להעניק כיסוי במקרים שונים, כך שהמבוטח, בעל העסק, יכול לזכות בביטחון ושקט נפשי לאורך כל השנה, ובעת העברת כספים בפרט.

ביטוח העברת כספים הינו חשוב ומתאים לכל עסק מסחרי ותעשייתי, בו מתקיימת תנועה של מזומנים בשטרות, שוברי תשלום של כרטיס אשראי, מעות, המחאות, בולי דואר, המחאות דואר, ניירות ערך, בולי חשבון והכנסה, אגרות סחירות ורכוש ועוד.

ביטוח זה מעניק כיסוי מפני אובדן ונזקים לכספי העסק בזמן ההעברה שלהם לצורכי העסק השונים. כמו כן, ניתן לראות כי ביטוח זה כולל גם כיסוי למגוון רחב של סיכונים נופים:

  1. כיסוי במקרה של אובדן בזמן העברת כספים
  2. כיסוי לנזק או אובדן במקרים של התפוצצות, נזקי אש, פריצה, גניבה או שוד

כמו כן, קיימות שתי אפשרויות נוספות להרחבת הביטוח:

הרחבת הכיסוי לכספים אשר נמצאים בקופה רושמת או במגירה

הרחבת הכיסוי לביטוח כספי העסק אשר נמצאים בדירות בעל הפוליסה

איך לקנות ביטוח העברת כספים?התמקדו בחברות מתמחות

ניתן לרכוש ביטוח העברת כספים באמצעות פניה לסוכן הביטוח. המטרה העיקרית והחשובה ביותר של סוכן הביטוח הוא סיוע וייעוץ על מנת להתאים באופן הנכון והשלם ביותר את תנאי הפוליסה לבעל העסק המבוטח, זאת תוך התחשבות מלאה בצרכים וברצונות של המבוטח.

בדיוק בשביל זה, המומחים שלנו עומדים לרשותכם – מוזמנים כבר עכשיו ליצור עימנו קשר כדי לקבל את כל הפרטים.

כמו כן, חשוב לזכור כי במהלך תהליך רכישת הביטוח על ידי סוכן ביטוח, יש למלא טפסים ולהצהיר על פרטים, זאת על מנת לקבל את הפוליסה המתאימה ביותר. יתרון נוסף של סוכן ביטוח הוא בעובדה כי הוא מלווה את המבוטח לאורך כל התהליך.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק