ביטוח מטענים וסחורותמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח מטענים וסחורותהגנה על המשאבים

המודעות והחשיבות סביב רכישה של ביטוח רכוש בהחלט עולים בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר ישראלים מבינים כי מדובר בביטוח מהותי, בעל חשיבות אדירה.

בין אם מדובר על בית, דירה, או עסק, ביטוח רכוש הינו חשוב במיוחד ומעניק למבוטח שקט נפשי וביטחון רב. עם זאת, כאשר מדובר על בעלי עסקים, ביטוח מטענים וסחורות הינו חשוב לא פחות.

מה זה ביטוח מטענים וסחורות?אלו כיסויים יש בפוליסה

כל מי שבבעלותו ביטוח עסק חשוב כי ירכוש ביטוח מטענים וסחורות זהו ביטוח ייחודי אשר מתאים לבעלי עסקים רבים. ביטוח זה מספק כיסוי עבור נזק או אובדן אשר נגרם לרכוש או ציוד, זאת בתחום גאוגרפי אשר נקבע מראש למשך תקופת ביטוח אשר מצוינת בפוליסה.

חברת הביטוח מספקת כיסוי ביטוחי מקיף, או בסיסי, זאת בהתאם להחלטה של המבוטח, בעת העברה של סחורה, ציוד, מטען, רכוש, חומרי גלם ומוצרים שונים, מפני נזק או אובדן, כאמור, בהתאם לסוג הפוליסה. בניגוד לביטוח אחריות המוביל, ביטוח מטענים וסחורות, נוגע לכיסוי ישיר של הציוד אשר מועבר מטעם המבוטח המעביר.

המומחים שלנו זמינים עבורכם לשאלות, התייעצות, קבלת הצעת מחיר ורכישה – מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר.

 כמה עולה ביטוח מטענים וסחורות?ביטוח איכותי תואם לענף

בדרך כלל, העלות של ביטוח מטענים וסחורות משתנה בהתאם לשווי הרכוש בערך שפוי, זאת בהתאם לתנאי הביטוח אשר קיימים בפוליסה.

כמו כן, קיימים שני סוגים עיקריים של ביטוח מטענים וסחורות:

  1. ביטוח מטען למשלוח חד פעמי: ביטוח זה מיועד לכיסוי עבור משלוח חד פעמי, יחיד, כאשר הכיסוי תקף עד שאותו משלוח מגיע ליעד שלו. פוליסה כזו דורשת רישום מדויק של תכולת המשלוח, מוצא ויעד, שווי כספי, גורם מוביל וכמובן תאריכים רלוונטים.
  2. ביטוח מטען פוליסה פתוחה: מדובר בכיסוי ביטוחי אשר מתאים לגופים שונים אשר זקוקים לשירותי שילוח בינלאומי באופן קבוע, ולא באופן חד פעמי. פוליסה זו הינה לתקופת זמן, ולא למשלוח ספציפי, יחיד. כמו כן, בפוליסה זו אין צורך לדווח על כל משלוח בנפרד, ובדרך כלל ניתן לרכוש את הפוליסה ללא הגבלת זמן.

 

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA לבתי מלאכה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבונה ולמשפץ

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה למשרד

ביטוח עסק

ביטוח עסק
B ביוטי: מכונים ומספרות

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח מטענים וסחורותאין תחליף למלאי וציוד

כל עסק אשר עושה עסקים בשוק הגלובלי יודע כי קיימים סיכונים אפשריים רבים כגון עיכובים בהגעת ספינה ליעדה, נזק למטען במהלך תהליך השילוח, ועוד מגוון רחב של בעיות אפשריות. לכן, חשוב מאוד לרכוש ביטוח מטענים וסחורות.

ביטוח זה נועד להעניק כיסוי למבוטח במקרה של כל בעיה בעת העברת הסחורה, המטען או הציוד אשר מובילה לנזקים כספיים. מדובר על יתרון מהותי וחשוב במיוחד אשר מעניק למבוטח, בעל העסק, שקט נפשי מכל הבחינות.

איך לקנות ביטוח מטענים וסחורות?התמקדו בחברות מתמחות

כאמור, ביטוח מטענים וסחורות מעניק למבוטח כיסוי נגד מגוון רחב של סיכונים אשר יכולים לקרות למטענים ולציוד בזמן ההובלה, כגון שריפה בנמל, טביעת אנייה, תאונת דרכים במהלך הובלה יבשתית ועוד. ביטוח זה הינו אידיאלי בצמצום הוצאות בלתי מתוכננות, כמו גם הפסדים כספיים משמעותיים.

כיום, ניתן לרכוש ביטוח מטענים וסחורות בפשטות ובקלות, וכמובן גם לקבל מידע רב אודות הפוליסה וטווח המחירים המקובל. ניתן לראות כי הדרך המועדפת כיום על ישראלים רבים לרכישת ביטוח מטענים וסחורות היא ללא ספק באמצעות סוכן ביטוח.

סוכן ביטוח מקצועי, אשר מתמחה בתחום, ידע כיצד להתאים עבורכם את הפוליסה המתאימה ביותר, אשר תענה באופן מלא על הצרכים והדרישות שלכם, וכמובן ילווה אתכם לאורך כל התהליך. מדובר על יתרון משמעותי אשר יכול לעזור לכל אחד להגיע לפוליסה הטובה ביותר, ולהצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית, כזו שיכולה להתאים הן לביטוח חד פעמי והן לביטוח ארוך. מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואחד המומחים שלנו, יחזור אליכם, עם כל הפרטים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק