ביטוח נזקי טרורמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח נזקי טרורהגנה על המשאבים

פוליסת ביטוח נזקי טרור היא פוליסת ביטוח רכוש המיועדת לבעלי עסקים בתחומים שונים אשר מפצה את בעלי העסק עבור נזקים שנגרמו להם כתוצאה ממעשי טרור, הפוליסה מעניקה פיצוי בנוסף לפיצויים המוענקים מטעם המדינה כמו מס רכוש וקרן פיצויים ומשלימה אותם לכדי פיצוי מלא בגין הנזק שנגרם.

מה זה ביטוח נזקי טרור?אלו כיסויים יש בפוליסה

ביטוח נזקי טרור כולל שני מרכיבים עיקריים, הראשון כיסוי לפגיעה פיזית בנכסים של העסק, במידה והעסק שלכם נפגע פיזית כתוצאה ממעשה טרור, בשנים האחרונות זה קרה בעיקר בערי ויישובי הדרום במסגרת סבבי לחימה, תקבלו פיצוי על ההפרש בין הנזק שנגרם לפיצוי שקיבלתם מהמדינה.

כמו כן, במסגרת הפוליסת ביטוח עסק ניתן לרכוש גם כיסוי לאובדן הכנסות שנגרם בעקבות אירוע הטרור, חברת הביטוח תפצה את בעל הפוליסה בשני מקרים.

המקרה הראשון הוא אובדן הכנסות, חברת הביטוח תפצה את בעל העסק עבור ההפרש בין הפיצוי שהעניקה המדינה לבין אובדן ההכנסות הכולל של העסק. בהקשר זה חשוב לציין שהפוליסה קובעת מה היא תקופת השיפוי בגין אובדן הכנסות, כלומר חברת הביטוח תפצה אתכם רק בעבור תקופה מוגבלת וקבועה מראש, לאחר התרחשות אירוע הטרור.

המקרה השני הוא כאשר יש עלייה בהוצאות התפעוליות של העסק, למשל בעקבות החלפת ציוד שנפגע או שיפוצים מבניים אחרים שצריכים להיעשות בעקבות פגיעה פיזית במבנה של העסק.

כמה עולה ביטוח נזקי טרור?ביטוח איכותי תואם לענף

קשה לקבוע את העלות של ביטוח נזקי טרור לאור העובדה שיש לא מעט פרמטרים וגורמים מכריעים הקובעים את עלות הביטוח, ננסה להסביר מהם הגורמים המשמעותיים ביותר:

  • הנזק הפוטנציאלי כתוצאה מאירוע טרור – עסקים גדולים כמו מפעלים לרוב מחזיקים ציוד מכני יקר, ככל שיש במקום עסק ציוד כזה אשר החלפתו עלולה להיות יקרה במיוחד ולכן חברת הביטוח תרצה לצמצם את הנזקים הפוטנציאליים ותדרוש פרמיה חודשית גבוהה יותר.
  • המיקום הגיאוגרפי של בית העסק – חברות הביטוח מתחשבות גם במיקום של העסק שמבוטח, ככל שהוא נמצא באזור שנחשב בסכנה גבוהה יותר לסבול מאירועי טרור כך העלות של הפוליסה תאמיר.

על מנת לקבל מושג לגבי העלות לביטוח נזקי טרור לעסק שלכם תצטרכו להתקשר ליותר מחברת ביטוח אחת כדי לקבל הצעות מחיר, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לעשות את העבודה הזאת עבורכם ולהציג בפניכם כמה הצעות מחיר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ קייטנות

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי מלאכה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
אלומה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי כנסת

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח נזקי טרוראין תחליף למלאי וציוד

ביטוח נזקי טרור יש חשיבות גדולה מאוד לבעלי עסקים, מדינת ישראל נמצאת לצערנו בסכנה תמידית למלחמה או מבצע, במהלך האירועים הללו העורף הישראלי משתתף במלחמה ונמצא בסכנה מתמדת כתוצאה מירי טילים ואירועי טרור אחרים.

ביטוח נזקי טרור יוודא כי נזקים בגין אירועים מן הסוג הזה לא יביאו לפגיעה קשה בעסק איתנותו הכלכלית חברת הביטוח תפצה אתכם בגין הנזקים שנגרמו לכם ותוודא כי המצב הקשה לא יביא לסגירת העסק שבניתם.

חשוב לציין, פיצויים שמעניקה המדינה במסגרת מס רכוש וקרן הפיצויים נמוכים משמעותית, אולם חלק לא קטן מהמקרים היא מעניקה פיצוי מלא בגין הנזקים שנגרמו במהלך אירוע הטרור ובגין אובדן הכנסות אחריו, לכן חשוב לבדוק את האפשרות לרכישה של ביטוח נזקי טרור.

איך לקנות ביטוח נזקי טרור?התמקדו בחברות מתמחות

כדי לקנות ביטוח נזקי טרור תצטרכו לפנות למספר חברות ביטוח על מנת לקבל הצעות מחיר, חשוב לשים לב לתקרת הכיסוי המצויינת בפוליסה, לסייגים בגינה חברת הביטוח תוכל שלא לשלם לכם פיצוי וכמובן לעלות הפוליסה.

איתור פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם יכולה להיות משימה לא פשוטה ואנו ממליצים לשוחח עם מומחה לפני שמקבלים החלטה. יועצי הביטוח שלנו ישמחו להסביר לכם על האפשרויות העומדות בפניכם ולהציע לכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק