ביטוח רכוש בכספתמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח רכוש בכספתהגנה על המשאבים

מחזיקים ברכוש באחת מכספו הבנקים בישראל? כדאי שתשמעו על האפשרות לבטח את הרכוש שלכם בביטוח רכוש בכספת. אמנם אנו נוהגים לחשוב שרכוש שנמצא בכספת הבנק נמצא במקום הכי מאובטח בעולם אבל המציאות היא שאין כספת שאי אפשר לפרוץ וחווינו כבר לא מעט אירועי שוד וגניבה נועזים שפרצו את הכספות הכי מאובטחות בבנקים הכי נחשבים.

מה זה ביטוח רכוש בכספת?אלו כיסויים יש בפוליסה

ביטוח רכוש בכספת הינו תוספת לפוליסת ביטוח רכוש מיועד לאנשים אשר מחזיקים רכוש כזה או אחר בכספות בבנקים בישראל, ביטוח רכוש בכספת כולל כל אובדן או נזק שנגרם לרכוש בכספת כתוצאה מפריצה וגניבה לבנק או לכספת ומנזק פתאומי ובלתי צפוי אחר אשר עלול להתרחש לרכוש בכספת, למשל במקרה של הצפה או שריפה שהובילה לפגיעה ברכוש.

בהינתן אחד מהמקרים שמצדיקים את הפעלת הפוליסה, המבוטח יוכל לתבוע את חברת הביטוח ולדרוש ממנה פיצוי כנגד הרכוש ששהה בכספת, בתנאי שהוצהר על קיומו בכספת עוד ברכישת פוליסת הביטוח. במידה והתביעה תמצא כתביעה מוצדקת על ידי חברת הביטוח היא תעביר למבוטח כסף בשווי הרכוש שאבד כפי שנקבע בפוליסת הביטוח.

חשוב לציין כי יש מקרים בהם פוליסת הביטוח תתבטל, למשל כאשר הרכוש בכספת אבד כתוצאה ממעשה טרור (למשל פגיעת רקטה בכספות של בנק) או כתוצאה ממעשה ונדליזם כזה או אחר.

כמה עולה ביטוח רכוש בכספת?ביטוח איכותי תואם לענף

העלות של ביטוח רכוש בכספת מושפע באופן כמעט בלעדי משווי הרכוש המוחזק בכספת, באופן טבעי ככל ששווי הרכוש שמוחזק בכספת גבוהה יותר כך העלות של הביטוח תהיה גבוהה יותר לאור העובדה שהסכנה הנשקפת לחברת הביטוח כתוצאה מאובדן רכוש גדול יותר.

מעבר לכך, בחלק מהמקרים חברות הביטוח מייחסות חשיבות למקום בו מאוחסן הרכוש כאשר חלקן דורשות מחיר נמוך יותר כאשר הרכוש מאוחסן בכספות שנמצאות במתקנים מאובטחים במיוחד.

חשוב לדעת שבתחום הזה קשה לבצע השוואות מחיר בקלות ובמהירות לאור העובדה שאין אתרי השוואת מחירים באינטרנט כמו במקרה של ביטוח רכב או ביטוח דירה, לאור זאת על רוכש הפוליסה להתקשר למספר מקומות בשביל לקבל הצעות מחיר.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

טופ יקב

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ לוק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
טופ גן

ביטוח עסק

ביטוח עסק
מומלץ!
מגדל לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח רכוש בכספתאין תחליף למלאי וציוד

לרכישת ביטוח רכוש בכספת יש חשיבות אדירה, לרוב רכוש שמשקיעים לטובת אחסונו בשכירה של כספת שווה הון רב, המשמעות אובדן של רכוש שמוחזק בכספת מסיבה כזאת או אחרת יכול להיות ממון רב שהולך לאיבוד.

רכישה של ביטוח רכוש בכספת, תצמצם את הסכנה שתספגו מכה כלכלית כתוצאה מאובדן רכוש שהוחזק בכספת ותוביל לכך שבמקרה של שוד או אובדן מסיבה אחרת בעל הפוליסה יזכה לפיצוי מלא כנגד האובדן שנגרם לו.

איך לקנות ביטוח רכוש בכספת?התמקדו בחברות מתמחות

כדי לקנות ביטוח רכוש בכספת יש להתקשר למספר חברות ביטוח על מנת לקבל הצעת מחיר לביטוח עסק, לאחר מכן חשוב לעבור על סעיפים הפוליסה ובעיקר על הסייגים. אם אתם לא מתמצאים בתחום הביטוח יכול מאוד להיות שתלכו לאיבוד בגלל השפה המשפטית של הפוליסה ולכן חשוב למצוא אדם שיוכל להסביר לכם על הפוליסה וסעיפיה.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר מספר פוליסות ביטוח ולהסביר לכם על היתרונות והחסרונות של כל פוליסה, הם יוכלו להסביר מה הסייגים שבגינם לא תהיו זכאים לכיסוי ולעזור לכם להבין האם גובה הפרמיה החודשית הוגן.

מעבר לכך מומחי הביטוח שלנו יענו לכם על כל שאלה שתתקלו בה במהלך החיפושים שלכם אחרי פוליסת ביטוח רכוש בכספת ולשתף אתכם בחוות דעת מקצועית בכל הנוגע לבחירה בפוליסת ביטוח כזאת או אחרת.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק