ביטוח רכוש במעברמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח רכוש במעברהגנה על מלאי וסחורה

בעלי עסקים רבים צריכים להעביר סחורות ורכוש מדי יום, שווי הסחורות הללו גבוה לעיתים קרובות ואובדן של הסחורה כתוצאה מתאונה או כתוצאה מאסון אחר יכול לגרום לנזק כבד, כספי או אחר. אחת הדרכים להתמגן בפני נזקים מסוג זה הוא ביטוח רכוש במעבר. בעלי עסקים שרכשו את הביטוח הזה יקבלו פיצוי עבור כל נזק שייגרם לסחורה בזמן מעבר.

מה זה ביטוח רכוש במעבר?אלו כיסויים יש בפוליסה

ביטוח רכוש במעבר מתייחס להרחבה בפוליסת ביטוח רכוש כולל בתוכו מגוון רחב של הגנות:

  • נזקים העלולים להיגרם מפגיעת ברק, התלקחות אש או התפוצצות בלתי צפויה.
  • במידה ונהג הרכב שמוביל את הסחורה מתהפך עם רכבו או מעורב בתאונה כלשהי, חברת הביטוח תפצה את בעל הפוליסה בעבור הנזק שנגרם.
  • במידה ונגרם נזק לרכוש במהלך המעבר כתוצאה מגשמים ובתנאי שהסחורה הייתה מוגנת על ידי כיסוי חדיר למים, כנדרש בפוליסה.

מעבר לכך יש עוד לא מעט הרחבות ותוספות שניתן לרכוש לביטוח כחלק מפוליסת ביטוח עסק רחבה אשר מספקים למבוטח שכבת הגנה נוספת, כמה מההרחבות הפופולאריות ביותר הינן:

  • נזק במהלך טעינה ופריקה – חברת הביטוח תפצה את בעל הפוליסה עבור נזקים שנגרמו לסחורה במהלך הפריקה והטעינה שלה, לצד זאת חברת הביטוח מחייבת את בעל הפוליסה לקבל שירותים רק ממי שמחזיק ברישיון להפעיל את הציוד שבאמצעותו בוצעה ההעברה (אם יש צורך בכזה).
  • נזק כתוצאה מעצירת פתאומית – במידה ונהג הרכב נאלץ לבצע עצירת חירום כדי להימנע מתאונת דרכים ומצליח לעצור מבלי להיות מעורב בתאונה חברת הביטוח תפצה את המבוטח בעבור הנזק שנגרם כתוצאה מעצירת החירום.
  • נזק שנגרם מגניבת הרכב המוביל – במידה והרכב שהוביל את הסחורה נגנב במהלך העברת הרכוש חברת הביטוח תפצה את בעל הפוליסה כאשר ההגנה תקפה גם לעצירות ביניים להתרעננות של הנהג ובתנאי שלרכב המוביל יש מערכות הגנה כנדרש בפוליסת הביטוח.

כמה עולה ביטוח רכוש במעבר?ביטוח איכותי תואם לענף

העלות של ביטוח רכוש במעבר משתנה מאוד ממבוטח אחד למשנהו, חברת הביטוח לוקחת בחשבון המון גורמים לפני שהיא מחליטה מה הפרמיה החודשית הראויה, אחד הגורמים הכי חשובים הוא שווי הסחורה מועברת, ככל ששווי הסחורה גבוה עלות הביטוח תגדל.

עוד גורם המשפיע על עלות הפוליסה הוא הרגישות של הסחורה שעוברת, סחורות עדינות יחסית נשברות ונפגעות בקלות וצפויות לגרור פרמיה חודשית גבוה בעוד שסחורות עמידות יגררו עלויות ביטוח נמוכות יותר.

מעבר לכך יש עוד מספר רב של גורמים שיכולים להשפיע על העלות של הפוליסה כמו המיקום בו מתבצעת העברת הסחורה, סוג הרכב המוביל ועוד.

פוליסות ביטוח עסק החופש לבחור פוליסה נכונה

Professional Edge

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבתי מלאכה

ביטוח עסק

ביטוח עסק
הכל בה לעסק

ביטוח עסק

ביטוח עסק
EXTRA לבונה ולמשפץ

ביטוח עסק

ביטוח עסק

החשיבות של ביטוח רכוש במעבראין תחליף למלאי סחורה

לרכישת ביטוח רכוש במעבר יש חשיבות אדירה לבעלי עסקים גדולים וקטנים כאחד. הובלת סחורה היא פעולה שיכולה להביא לנזקים כבדים במקרה של תאונה, גניבה או פריצה ולכן חשוב מאוד לבטח את עצמכם בפני הסיכונים הנשקפים ממנה.

ביטוח רכוש במעבר יעניק לכם פיצוי משמעותי במגוון רחב של מקרים ותרחישים אשר עלולים להתממש במהלך העברת סחורה, הדבר חשוב הן לעסקים קטנים שעבורם העברה כושלת אחת יכולה לגרום לנזקים כלכליים אדירים וגם לעסקים גדולים שיכולים לספוג הפסדים מצטברים משמעותיים כתוצאה מתקלות במהלך העברת רכוש וסחורות.

איך לקנות ביטוח רכוש במעבר?התמקדו בחברות מתמחות

כדי לקנות ביטוח רכוש במעבר חשוב מאוד לבחון טוב את הסעיפים המופיעים בפוליסה ואת אלה המוחרגים ממנה, כמו כן חשוב לבדוק מספר הצעות מחיר לפני שמחליטים מה הפוליסה המתאימה לכם. אנו ממליצים בחום להתייעץ עם מומחי הביטוח שלנו שיוכלו להתאים לכם פוליסת ביטוח מעולה, במחיר תחרותי שיחסוך מכם שיחות למספר חברות ביטוח שונות.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח עסק?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח עסק כולל פוליסת ביטוח המכסה מקרים שונים בהם נגרם נזק כלשהו לעסק ברכוש, מבנה או תכולה.

ביטוח עסק מורכב מכיסוי ביטוח מבנה וביטוח תכולה של העסק. בנוסף ניתן לרכוש מגוון הרחבות בהתאם לסוג העסק כגון: פוליסת אש, אובדן הכנסה, העברת מטענים ועוד. רצוי לבחון את הפוליסה לעומק לפני רכישה על מנת לדאוג שישנה התאמה לסוג העסק שלכם.

כל תכולה בעסק שלכם אשר משתמשת לתפעול השוטף תחשב כ"תכולה" בהגדרת הפוליסה. לדוגמא: ריהוט, כלי עבודה, מלאי ועוד.

בעת רכישת ביטוח עסק תתבקשו לקבוע סכום פיצוי מקסימלי אשר ישמש אתכם לכל אורך הפעילות של העסק.

רכוש אשר נמצא מחוץ לעסק ובקרבתו יכוסה בשווי של 10% מסכום ביטוח התכולה כנגד נזקי טבע (רעידת אדמה, התלקחות וכו'), כמובן שזה משתנה בין חברות הביטוח ויש לוודא בפרטי הפוליסה.

כמובן, שלט סמוך לכניסה לעסק מכוסה מפני נזקי שבר כתוצאה מתאונה. גובה הכיסוי ועלות ההרחבה הזאת משתנה בין חברות הביטוח השונות.

תביעה של פוליסת ביטוח היא בהחלט אירוע לא נעים, במידה וחוויתם אירוע בעסק, פנו במהרה לחברת הביטוח או לסוכן הביטוח שלכם ובהתאם לסוג המקרה תתבקשו למלא טפסים ולהעביר סימוכין (תמונות, אישורים) לגובה הנזק שנגרם.

המהות של השירות שלנו הוא ראשית ללמד ולהעשיר את הידע של המבוטחים לזכויות שלהם ולסוגי הביטוחים הקיימים. במידה ותרצו, נשמח לערוך עבורכם סקר שוק ולמצוא את הפוליסות ביטוח הטובות ביותר ובמחיר הטוב ביותר. כך או כך, אתם בידיים טובות.

כיסוי ביטוח עסק צד ג' דומה לביטוח צד ג' ברכב ומכסה פגיעה ונזק שנגרם לצד ג' כתוצאה מפעילות שגויה של בעל העסק או אחד העובדים.

זה לא מכובד להעתיק