ביטוח ביואיק (Buick)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח ביואיק (BUICK)במה הוא מיוחד?

ביואיק נחשבת כמוצר הכניסה לקטגוריות מכוניות הנוסעים היוקרתיות ורבים מאיתנו יודעים ומבינים מה זה ביטוח חובה לרכב ביואיק (BUICK)אלא אם כן זו המכונית הראשונה שלנו, וקיבלנו אותה ברגע זה – וטרם דיברנו עם אף אדם על הנושא. ובכל אופן, ביטוח חובה הוא פוליסת הבסיס המתבקשת על פי חוק. היא אינה מכסה צד ג', או את שלל האפשרויות המתאפשרות כדרך ביטוח מקיף לרכב ביואיק (BUICK)ועם זאת, היא דיי נהדרת.

ההבדל בין ביטוח חובה לרכב ביואיק (BUICK)בין חברת ביטוח אחת לשנייה, הוא כנראה המחיר, תנאי הפוליסה וטיב השירות. היכולת לבצע השוואת מחירים – היא היכולת לגלות עסקאות יעילות בהחלט, בתחום הביטוחי. מעבר לכך, כשזה נוגע לביטוח מקיף – הרי שהיכולת לדעת אילו סעיפים מתבקשים בביטוח, ואילו אינם – היא היכולת לכסות את הרכב ברמה הרצויה, וגם לקבל מחיר הולם (עקב קיצוץ הסעיפים המיותרים). וגם עבור סוג זה של ביטוח ניתן למעשה לבצע השוואת מחירים.

אילו דגמים של ביואיק (BUICK) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

ובכן, ניתן לבטח המון מן הדגמים של ביואיק (BUICK) הנמצאים בארץ, אם כי ניתן לציין שחלק מהמכוניות, מהדגמים החדשים – לא מגיעים לארץ. ועל כן, הנוסעים בהן בארצנו כנראה נוסעים על דגמים ישנים, אלא אם ייבאו באופן אישי.

בין הדגמים שסביר שניתן לבטח עבור חברת ביואיק (BUICK) הם כנראה ביואיק לה קרוס, ביואיק לה סייבר, ביואיק לוצרן, ביואיק רנדוו, ביואיק פארק אבניו, ביואיק סנצורי, ו/או אחרים.

כמה עולה ביטוח ביואיק (BUICK)?גם טווח זה בסדר

באופן כללי, חברות הביטוח הן אלו שמעניקות את ההצעה לביטוח רכב, את תג המחיר לגבי ההצעה הביטוחית. הן מחשבות את המחיר, על פי קריטריונים, שיכולים להיות זהים על פני חברות ביטוח שונות. התחשיב לעלות פוליסה שנתית לביטוח חובה לרכבי ביואיק (BUICK), מתבסס, בין השאר על נתוני פרופיל הנהג, הרכב ומדיניות חברה פנימית.

בפרופיל הנהג והרכב נכללים גם: שנת הייצור, נפח המנוע, מספר כריות האוויר, גיל הנהג, וותק רישיון הנהיגה (של הנהג הצעיר ביותר ברכב), כמות פסילות, מספר תביעות שהוגשו לביטוח בשלוש השנים האחרונות (של כלל הנהגים הצפויים להשתמש ברכב), וכיוצא בזה – כדי לגבש תחשיב עלויות מסוים.

ובאם מדובר על ביטוח מקיף – הרי שעלות הביטוח יכולה להיות מושפעת אף יותר, אפילו מכיסויים נוספים ומדויקים שניתן לכלול בו, כמו ביטוח שמשות, כיסוי פנסים ומראות צד, רכב חלופי, שירותי גרירה, כיסוי לנהגים זמניים/צעירים – ושלל כיסויים נוספים ואחרים שנוכל להוסיף לרכב במקרה הרצון.

על כן, מהי העלות של פרמיה כזו או אחרת? נדע לאחר השקלול, החלת ההטבות, בחירת סעיפי הביטוח וכמובן – השוואת מחירים בין החברות השונות.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
הראל סוויץ'

ביטוח רכב

ביטוח רכב
TOP אספנות

ביטוח רכב

ביטוח רכב
DRIVING

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לביואיק (BUICK)?אל תוותרו על הכיסוי

ובכן, אם רוצים לרכוש ביטוח לרכב ביואיק (BUICK) עבור שלל רצונות ביטוחיים – הרי שביטוח שכזה יכול לתת מענה מדויק, שיכול לתקוע את הנעץ על כיסויים מאוד-מאוד ספציפיים. את חלק מהכיסויים האפשריים, כיסינו בסעיף הקודם. חלקים נוספים, ניתן לברר במהלך שיחה עם סוכן ביטוח, ו/או עם חברת הביטוח.

הבחירה בביטוח לרכב ביואיק יכולה להתאים לבעלי רכבי ביואיק – בייחוד כאשר מדובר על הרצון לדאוג למכונית, לצרכיה המכאניים והטכניים – בעוד שעלות התיקונים, תגולם על ידי חברת הביטוח. למעשה, אם מכלילים נספח בחוזה הביטוחי לפיו ללקוח יש זכות לתקן את רכבו בכל מוסך שהוא רואה לנכון, תינתן האפשרות לבחור במוסכים המאפשרים תיקון בחלקים מקוריים – דבר שכמובן יירשם בספרי הספר, כמו גם היסטוריית הטיפולים ופרטיו של טכנאי הרכב. הדבר מספר על היסטוריית טיפולים תקינה – הן בשוטף והן במידת הצורך. מה שיאפשר לשמור על ערך הרכב, לאורך זמן.

שהרי, לפי כתבה שפורסמה בדה-מרקר בשנת 2014, מכונית מדגם ביואיק לה-קרוס, איבד כ-6.22% מערכה בשנה זו. כך שאם אדם היה רוצה למכור אותה למרבה במחיר, והיו הולכים לפי מחיר מחירון – המחיר היה שוקע בכמות זו – ואם המכונית לא הייתה מחזיקה בחלקים מקוריים, או בהיסטוריית טיפולים נאותה – הרי שהיה יורד עוד יותר. על כן הדרך לוודא את כל זה, יכולה לעזור לבעל ערך לתחזק את ערך מכוניתו לאורך השנים, כמו גם בריאותה.

איך לקנות ביטוח ביואיק (BUICK)?הצמדו לחברות מתמחות

הדרך הפשוטה והנגישה, היא להרים טלפון לאחת מחברות הביטוח, או ליצור קשר דרך האתר שלהן. בהינתן קבלת ההסכם הביטוחי, מתבקש לקרוא אותו בהתאם, כיוון שהוא חוזה רשמי ותקף במדינת ישראל, ועל כן לבדוק אילו הם סוגי סיוע מונגשים במסגרת החוזה הנ"ל. יתרה מכך, ניתן לבדוק סקרי שביעות רצון (באתר משרד האוצר), כדי לבדוק כמה החברה משרתת את לקוחותיה, ובאיזה אופן.

יתרה מכך, אם רוצים לקבל עזרה בהתאמה אישית של ביטוח מקיף לרכבי ביואיק (BUICK) או פשוט בהשוואת מחירים, ניתן כמובן לקבל את עזרתנו בנושא, כדי שנוכל לעזור ולברור את העסקה הביטוחית המתאימה והיעילה ביותר, אפילו ברמת המחיר, כמיטב יכולתנו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק