ביטוח ב. מ. וו (BMW)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח ב.מ.וו (BMW)במה הוא מיוחד?

ביטוחי ב. מ. וו (BMW) יכולים להגיע בשלל צורות וצבעים. ראשית כל, יש לנו את ביטוח הרכב הסטנדרטי, הפשוט והבסיסי – ביטוח חובה לרכב. מדובר על ביטוח שאינו שונה במהותו ממה שניתן לקבל בעבורו בכל חברה אחרת – והשוני היחיד שמבדיל בין חבילה ביטוחית כזו או אחרת בתחום זה, הוא המחיר. על כן, השוואת מחיר רלוונטית ליכולת לקבל מחיר יעיל עבור חבילה ביטוחית נתונה.

סוג נוסף של ביטוח ב. מ. וו (BMW) הוא כמובן ביטוח צד ג', כמו גם ביטוח מקיף. בביטוח מקיף יש לנו המון סעיפים שביכולתנו לבטח. הן ברמת התיקונים לרכב, והן ברמת ביטוח נגד גניבות. גם עם ביטוח מקיף, ניתן להחיל השוואת מחירים – כדי לאתר את החבילה הביטוחית היעילה ביותר.

אילו דגמים של ב.מ.וו (BMW) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן טבעי, ניתן לבטח המון מדגמי המכוניות של חברת ב. מ. וו (BMW):

  • ב.מ.וו סדרה 3
  • ב.מ.וו X1
  • ב.מ.וו סדרה 5
  • ב.מ.וו X5
  • ב.מ.וו סדרה 1
  • ב.מ.וו X2
  • ב.מ.וו X3
  • ב.מ.וו X4
  • ב.מ.וו X6
  • ב.מ.וו סדרה 7 ארוך
  • ורבים, טובים אחרים.

כמה עולה ביטוח ב.מ.וו (BMW)?גם טווח זה בסדר

עקב כך שאנחנו חיים בעולם, או במציאות בה אפשר להחיל השוואת מחירים על חבילות ביטוחיות – האם מישהו באמת יכול לדעת (מראש) כמה עולה ביטוח ב. מ. וו (BMW)? ובכן, ניתן כמובן לדבר על טווח המחירים, אלא שגם הוא יכול לנוע בפראיות באם שוקלים פקטור נוסף שיכול להשפיע על עלות הביטוח – הפרופיל.

פרופיל הנהג יכול לאפשר לתג המחיר לנוע מן הקצה אל הקצה, שכן נהג "זהיר" כביכול, כזה שחברות הביטוח כנראה מעריכות – יכול לקבל את הקצה הזול והמוזל יותר של החבילות הביטוחיות, בעוד נהג שלא זוכה לאותה כותרת – לא יקבל את אותן הטבות. יתרה מכך, פרופיל הנהג יכול לכלול גם את פרופיל הרכב, ואם מדובר ברכב ישן, הרי שגם זה יכול להשפיע משמעותית על מחיר הרכב.

ואם אנחנו כוללים את חופש ההתאמה האישית של הביטוח המקיף – הרי שאנחנו מדברים על טווחי מחיר שיכולים לנוע בתדירות עמוקה לכאן ולכאן, ועל כן – מה הטעם לציין מחיר מדויק, מאשר את המאפיינים שמשפיעים על כך? סוכן ביטוח בוודאי יוכל לתת תשובה יותר מדויקת, בהינתן שיחה כנה על הרצונות הביטוחיים והתנאים הקיימים.

נציין, בנוסף לכל זה, שפקטור ספציפי בהשפעה על עלות ביטוח ב.מ.וו, הוא שיש לו דירוגים גבוהים במבחני בטיחות. אם ניקח לדוגמה את אחד מדגמי המודל, נראה ש-BMW סדרה 3, קיבלה 5/5 במבחני בטיחות מטעם יורו NCAP, לשנת 2019, כך שמבחינה ביטוחית – ייתכן שזה יבשר טובות על מחירי הפוליסה.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב
YOUNG

ביטוח רכב

ביטוח רכב
משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב
EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש לב.מ.וו (BMW)?אל תוותרו על הכיסוי

ישנן סיבות שונות לרכוש ביטוח רכב ב. מ. וו (BMW), ולא רק את גרסת החובה שלו. אם לדוגמה שוקלים ביטוח מקיף, הרי שניתן לקבל שירות ממוסכי הסדר – גם אם בעבר לא היה להם את הדימוי הנעים ביותר – כיום ניתן בהחלט לקבל טיפול יאה וראוי ממוסכי ההסדר שנמצאים בתוכנית הביטוחית, בעלות מופחתת עד מאוד.

בהתאם לתנאי הפוליסה. יתרה מכך, אכן יש ערך לכלול סעיף בפוליסה, שמאפשר למבוטח להחליט היכן הוא יתקן את מכוניתו – כדי לבחור במוסכים, שבאופן ספציפי – כוללים חלקים מקוריים. כמו גם, כדי לכלול בהיסטוריית הטיפול של הרכב, פרטי מכונאים קודמים, פרטי היסטוריית טיפולים וספרי רכב – כך שיהיה ברור לכל קונה עתידי, שהרכב טופל כהלכה, במקום עם חלקים איכותיים.

יתרה מכך, במקרה של ביטוח מקיף, ניתן להשפיע על המחיר ועל הכיסוי דרך הכללה של שלל תוספות כמו תיקון תקר, לקבל מונית בתנאים מסוימים, ביטוח רדיו וכיוצא בזה – כמו גם, להסיר תוספות שאינן רלוונטיות (כמו כיסוי פרקליט, באם באמת לא רלוונטי, כמובן). ובכך, לאפשר משחק מעניין, והתאמה אישית מדויקת, כמידת האפשר.

כך, שגם אם זה נהדר לנהוג ברכב יוקרה, מעניין ומושך – הרי בסופו של דבר, מתבקש גם לתחזק אותו, הן ברמת הבלאי והן ברמת הנזקים שעלולים לקרות לו. ביטוח מקיף, יכול לאפשר כיסוי לאותן עלויות, של אותם תיקונים – ובכך לחסוך את סכומי הכסף המעורבים בדבר.

בביוגרפיה של אלון מאסק (טכנולוג נודע), סופר על מקרה בו רכב עם רכב היוקרה שלו מעל לאובייקט מסוים בכביש, בכוונה תחילה – מה שגם לרכב להיפגם ברמת המבנה שלו (או כך הבנו את הסיפור). אלון הגיב על מה שקרה, "החלק המצחיק הוא, שהמכונית לא מבוטחת". התיקונים למכונית עלו (לפי המסופר), כחצי מיליון דולר, ועם זאת – הוא שילם בשמחה. כך או כך, ביטוח מקיף היה יכול למנוע ממנו את התענוג לשלם על זה, אם כי – ייתכן שזה לא היה מצחיק אותו באותה מידה, לקבל פיצוי ביטוחי על הנזק השובבי.

ספציפית עבור סדרה 3, ניתן לראות ירידת ערך של 17.2%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 39.4% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-54.9% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

על כן, ערכו (במחירון השוק) של הרכב יורד באופן ניכר מדי שנה, כמו גם בקצב קצת יותר גבוה מהממוצע הארצי לרכבים (לפי אתר קארזון). וזה כאשר הרכב שמור היטב. המשמעות היא, כל פעם שנרצה למכור את הב. מ. וו (BMW) שלנו, נעמיד את הרכב למכירה במחיר קצת יותר נמוך, פר השנה שהחזקנו בו (אם עוקבים אחר מחיר מחירון).

אם הרכב שמור היטב, זה הסטנדרט של הורדת המחיר. אם לא, אם לא לקחנו אותו לטיפול, ולא תיקנו אותו אחרי תאונות – ערך הרכב, יירד משמעותית אף יותר. ביטוח מקיף יכול לאפשר לנו הן לקחת אותו לטיפולים תקופתיים בהתאם, שיירשמו בספרי הרכב לקונה המסור הבא, והן לתקן בקלות ובפשטות לאחר תאונות, אם בכלל. הדבר יאפשר לרכב לשמור על ערכו, כמו גם לתפקד טוב יותר תוך שהוא באחזקתנו.

איך לקנות ב.מ.וו (BMW)?הצמדו לחברות מתמחות

מצד אחד, הדבר פשוט עד מאוד, כמו הרמת טלפון לחברת ביטוח. מצד שני – הבא לא נשכח את הריקוד העדין של ההתאמה האישית של הביטוח המקיף, או לפחות את השוואת המחירים (גם עבור סוגי הביטוח הנוספים), וסוכן ביטוח מטעמנו יכול לתת את התמיכה המתבקשת, כמידת יכולתו – כדי לאפשר גם התאמה אישית של ביטוח מקיף, באם מתבקש – וגם השוואת מחירים של שלל הביטוחים שנועדו לרכבי ב. מ. וו (BMW), כדי לייעל את החבילה הביטוחית, ולהביא את העסקה המיטיבה ביותר, שביכולתו לאתר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק