ביטוח דודג' (Dodge)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח דודג' (Dodge)במה הוא מיוחד?

ביטוח דודג' (Dodge) מתחלק לשלושה רבדים:

  1. ביטוח חובה
  2. ביטוח צד ג'
  3. ביטוח מקיף

מבחינת החוק, בכל הנוגע לביטוח רכב,  מתבקש לעשות רק ביטוח חובה. את שני הסוגים האחרים, ניתן על פי רשות ורצון. ביטוח חובה לא מכסה נזקים לרכב, או לצד ג' – ועבור זה יש ביטוח צד ג', באם רוצים. ביטוח מקיף, יכול להכיל צד ג'. למעשה, ביטוח מקיף יכול להכיל סעיפים ביטוחיים רבים אחרים.

אילו דגמים של ביטוח דודג'(Dodge) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

בימים אלו, ניתן לבטח רבים מדגמי מכוניות דודג' (Dodge), בין היתר:

  • דודג' גראנד קראוון
  • דודג' צ'אלנג'ר
  • דודג' Durango

כמה עולה ביטוח דודג'(Dodge)?גם טווח זה בסדר

גם ביטוח חובה – שאמור להיות חבילה ביטוחית זהה על פני חברות ביטוחיות שונות – ניתן להנגשה במחירים ובעלויות שונות, בהתאם לחברה שמציעה אותו. יתרה מכך, המחיר של ביטוח חובה, יכול ואמור להשתנות על בסיס פרמטרים שקשורים לפרופיל הנהג – ביניהם, גיל, וותק, וכיוצא בזה.

על כן – ישנם פקטורים שנכנסים לחישוב, כשדנים בעלותו של ביטוח דודג' (Dodge). יתרה מכך, שזה נוגע לביטוחים מקיפים יותר, כמו זה המקיף – הרי שכל סעיף ביטוחי שכוללים, או שלאו – משפיע על העלות.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
APP TO YOU

ביטוח רכב

ביטוח רכב
הפניקס Smart

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לדודג'(Dodge)?אל תוותרו על הכיסוי

באופן עקרוני, סביר להניח שביטוח חובה הוא מה שבכל מקרה תכננת לרכוש עבור הרכב שלך – אלא אם כן תכננת שלא, או לא ידעת שזה מתבקש על פי חוק. עם זאת, ביטוח חובה לא מכסה נזקים פיזיים לרכב, גנבות ומעשי זדון – כמו גם סעיפים ביטוחיים אחרים.
כדי לכסות זאת, ביטוח מקיף – יכול לתת את המענה.

ביטוח לרכב דודג' יכול להתאים כיוון שיהיה ניתן בעזרתו לגלם את שלל עלויות התיקון של הרכב. לא משנה מחירן, כל עוד זה חלק מההסכם הביטוחי והוא בתוקף – ייתכן שיש לכך כיסוי הולם. נמליץ, באופן ספציפי לכלול סעיף ביטוחי בחוזה הביטוחי, שיאפשר לקחת את הרכב לטיפול בבחירה במוסך מבחירת המבוטח, לא אחד "ממוסכי ההסדר". ובכך, נוכל לאפשר את תיקון הרכב בכל מוסך שמאפשר תיקון בחלקים איכותיים.

על ידי כך, למעשה, ניתן יהיה ליצור תיעוד בספרי הספר שהרי לאוטו חלפים איכותיים, והיסטוריית תיקונים וטיפולים נאותה – הרכב, מטופל נאותה. ספרי הרכב מציגים את היסטוריית הטיפולים, אולי אפילו את החלקים האיכותיים, את זהות המטפלים והמוסך עצמו.

היכן ניתן לראות הבדל בכך שעשינו את כל זה? ובכן, הדבר יכול לקבל ביטוי במחיר המחירון של הרכב. שהרי, לרכבים בשוק ירידת ערך באופן טבעי, או לפחות, על פי מה שאנשים חושבים עליהם, באופן "טבעי" – כמה הם חושבים שהרכב שווה. ועל כן, רכב שמור, עם חלוקים מקוריים ומוסכים איכותיים שטיפלו בו – יכול להניב תפישה אופטימלית לגבי ערך הרכב. על פי כן יהיה ניתן למכור אותו במחיר נאמן למקור, בסמוך למועד המכירה.

שהרי מחיר המחירון, כפוף למספר גורמים, הראשון הוא שנת ייצור הרכב והשני הוא המצב המכני והקוסמטי של הרכב. מצבו הטכני של הרכב יכול להציגו באור חיובי מאוד, בבקשה אם אכן בוצעו טיפולים תקופתיים בזמן.

מחיר המחירון "הרשמי" של רכב, בכל מקרה יורד מדי שנה, והרי – ניתן לראות זאת בנתונים הבאים:

שכן ספציפית עבור דודג' גרנד קראוון (יד שנייה; נתוני אתר קארזון), ישנה ירידת ערך של 17.5%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 41.2% אחרי 4 שנים (בעוד הממוצע הוא 37.6%), ו-60.3% לאחר 6 שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

איך לקנות ביטוח דודג'(Dodge)?הצמדו לחברות מתמחות

ישנן דרכים רבות לרכוש ביטוח לרכב דודג' (Dodge), ורובנו בוודאי יודעים שכדי לקנות ביטוח – כל שמתבקש זה להרים טלפון לאחת מחברות הביטוח השונות. אין זה אומר שהדבר ייקח בחשבון את היכולת לבצע השוואת מחירים, או לברור באופן מדויק אילו סעיפים ביטוחיים לכלול בחוזה הביטוחי, ואילו לא.

לדעתנו, עזרה של עיניים מקצועיות, על המתרחש בתהליך רכישת הביטוח – יכולה להקל מאוד על היכולת לבחור את הביטוח המתאים. כזה, שמחד יכסה את כל הסעיפים הביטוחיים – בין אם מדובר בכיסויים שחשוב שיהיו לאינדיבידואל, כי זה בדיוק מה שהוא באמת רוצה וחשוב לו שיהיה; ומאידך, שהמחיר יהיה אופטימלי.

אמנם, חברות הביטוח מעניקות מחיר על פי תחשיב שלוקח בחשבון גורמים שקשורים לפרופיל הנהג – אך הסכום הסופי יכול להיות שונה מחברת ביטוח אחת למשנה, ועל כן – היכולת לעשות וליישם השוואת מחירים וביטוחים, יכולה להניב את אותה עסקה ביטוחית זהה, בחברה אחרת – במחיר אחר.

אמנם, מחיר הוא לא חזות הכל, וניתן כמובן לבדוק את איכות השירות של חברה זו או אחרת – בייחוד באתר של משרד האוצר, ומשרדנו ישמח להעניק שירות כדי לעזור לך לאתר את החבילה הביטוחית, במחיר האופטימלי, ובתקווה – עם חברת הביטוח המתאימה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק