ביטוח דייהטסו (Daihatsu)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח דייהטסו (DAIHATSU)במה הוא מיוחד?

ביטוח דייהטסו (DAIHATSU) הוא ביטוח רכב המורכב משלוש שכבות עיקריות, ביטוח חובה, מקיף וצד ג'. ביטוח חובה אינו כולל צד ג', בעוד שביטוח מקיף כן כולל – יחד עם דברים נוספים אחרים. ביטוח חובה, הוא על פי חוק – חובה, בעוד ששני סוגי הביטוחים האחרים, הם לרשות המשתמש.

אילו דגמים של דייהטסו (DAIHATSU) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

בהינתן כך שיש לנו רכב דייהטסו (DAIHATSU), הרי שסביר שנוכל לבטח אותו, גם אם מדובר בדגמים שלא מייצרים או לא משווקים יותר – אלא שאם מדובר ברכב שחברות הביטוח מחשיבות אותו כישן, או כאחד שחלפיו יקרים, או פופלאריים מצד גנבים – הרי שהדבר יכול לקבל משקל בתחשיב הביטוחי, בעלויות הפרמיה. בין דגמי דייהטסו (DAIHATSU) שסביר שניתן יהיה לבטח הינם:

  • דייהטסו טריוס
  • דייהטסו סיריון
  • דייהטסו מאטריה
  • דייהטסו YRV 

כמה עולה ביטוח דייהטסו (DAIHATSU)?גם טווח זה בסדר

עקב כך שביטוח נתון להשוואת מחירים, ועל כן כל חברה יכולה להציע עלות שונה אפילו לאותה חבילה ביטוחית – הרי שהמחיר לא חרוט בסלע. לא ידוע לכל, מראש. אם כי, ניתן לשער, בהינתן כך שנשתמש במחשבון ביטוחי – מן הסוג שנוכל למצוא בגוגל ובשלל אתרים "אמינים". הדבר יכול לתת לנו נקודת מידה, נקודת התחלה להשוות מתוכה.

מחיר ביטוח דייהטסו (DAIHATSU) יהיה מושפע כמובן גם מהרובד של פרופיל הנהג. נהג זהיר, באופן כללי, יכול לשלם פחות.

הסוד, בהשפעה על מחיר ביטוח דייהטסו (DAIHATSU), לדעתנו, הוא השוואת מחירים, ודיוק סעיפים ביטוחיים (לדעת מה לבחור), בייחוד אם הולכים ונוסעים על ביטוח מקיף.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
הראל סוויץ'

ביטוח רכב

ביטוח רכב
VAR

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לדייהטסו (DAIHATSU)?אל תוותרו על הכיסוי

באופן כללי, ביטוח חובה הוא זה שהחוק מבקש לרכוש, כדי לנהוג ברכב – על כן, זו כבר סיבה נאותה לרכוש ביטוח דייהטסו (DAIHATSU), ועם זאת ביטוח חובה לא מכסה גניבות, נזקים לרכב או פגיעה ברכוש אחר. באם רוצים לכסות את כל הנזכרים לעיל, הרי שניתן לבדוק כיצד ביטוח צד ג', כמו גם ולחילופין – ביטוח מקיף, יכול לעזור.

זו אופציה שיכולה להיטיב ולהתאים, במובן של ביטוח רכבי דייהטסו – כיוון שניתן יהיה לגלם בכך את שלל עלויות התיקון בעיקר כיוון שעלויות התיקון שלה יכולות להיות גבוהות, ולפיכך כיסוי ביטוחי יכול לספק את כל שמתבקש, בהתאם. מוטב ואף ניתן להמליץ, מבחינתו על הכללת סעיף ביטוחי בחוזה הביטוחי, כך שיהיה ניתן לקחת את הרכב לטיפול בבחירה במוסך מבחירת המבוטח, לא אחד "ממוסכי ההסדר", יכולה לאפשר לבחור כל מוסך שמאפשר תיקון בחלקים איכותיים.

ובכך, ניתן ליצור תיעוד בספרי הספר שהרי לאוטו חלפים איכותיים, והיסטוריית תיקונים וטיפולים נאותה – שכן לא תהא סיבה שלא, לאור כך שהביטוח כבר עושה את שלו ומכסה את העלויות, או לפחות חלק מהן – וכל שנשאר זה באמת לטפל ברכב. ספרי הרכב מציגים את היסטוריית הטיפולים, אולי אפילו את החלקים האיכותיים, את זהות המטפלים והמוסך עצמו.

היכן ניתן לראות הבדל בכך שעשינו את כל זה? ובכן, הדבר יכול לקבל ביטוי ותשואה כאשר מתכוונים למכור את הרכב. שהרי, לרכבים בשוק ירידת ערך באופן טבעי, או לפחות, על פי תנועת התפישה של אנשי ברחבי השוק – כמה הם חושבים שהרכב שווה. ועל כן, רכב שמור, עם חלוקים מקוריים ומוסכים איכותיים שטיפלו בו – יכול להניב תפישה אופטימלית לגבי ערך הרכב. על פי כן יהיה ניתן למכור אותו במחיר נאמן למקור, בסמוך למועד המכירה.

שהרי מחיר המחירון, מושפע מכמה גורמים, אחד מהם הוא זמן, והשני הוא מצב הרכב. מצב הרכב יכול להרשים לטובה, באם היו טיפולים תקופתיים, ומענה מתאים לאחר תאונות.
מחיר המחירון "הרשמי" של רכב, בכל מקרה יורד מדי שנה, והרי ניתן לשים לב לזה בנתונים כמו אלו המסופקים לנו על ידי כתבה מאתר דה מרקר, משנת 2014, על דייהטסו סיריון שמחירו צנח בכ-15.9% לשנה זו.

איך לקנות ביטוח דייהטסו (DAIHATSU)?הצמדו לחברות מתמחות

ניתן לדבר עם חברות הביטוח כדי לרכוש ביטוח דייהטסו (DAIHATSU), ועם זאת – עזרתו של סוכן ביטוח נאמן וצלול, יכולה להניב לנו את היכולת הן לבצע השוואת מחירים, והן לדייק אילו סעיפים ביטוחיים אנחנו רוצים שיתקיימו בביטוח הרכב – ועל כן, גם לעשות אופטימיזציה לכיסוי הביטוחי, וגם למחיר. בהינתן רצון לקבל עזרה שכזו – ניתן לדבר עימנו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק