ביטוח האמר (Hammer)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח האמר (Hammer)במה הוא מיוחד?

מבלי להרחיב במילים, ביטוח חובה הוא חובה – כלומר, החוק מציין שזה ממש חשוב שלנהג יהיה ביטוח רכב כשהוא עולה על הכביש ונוהג, ביטוח חובה בתוקף, על כל פנים. ביטוח החובה לרכבי האמר (hammer) מכסה נזקי גוף לענייני תאונות דרכים, אך לא נזקים לרכב, לצד ג', גניבות וכיוצא בזה. ביטוח צד ג', מכסה צד ג' – וביטוח מקיף, מכסה את כל השאר, כולל צד ג'.

למעשה, ניתן להחזיק בביטוח האמר (Hammer) מסוגים שונים, בחברות ביטוח שונות. ביטוח חובה אצל חברה א', וביטוח מקיף אצל חברה ב' – אם כך רוצים, וכך עדיף. לעתים תינתן הטבה על רכישת ביטוח נוסף באותה חברה, ולעתים יהיה אופטימלי יותר לקבל הצעה של חברת ביטוח אחרת.

אילו דגמים של האמר (Hammer) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

סביר שניתן לבטח רבים מהדגמים, כל שכן האמר (Hammer) H2 ו-H3, וכיוצא בזה.

כמה עולה ביטוח האמר (Hammer)?גם טווח זה בסדר

ביטוח חובה יכול להיות סטנדרטי ואחיד על פני חברות שונות – ואף על פי כן, עדיין במחירים שונים, מתוך הצעות שונות של חברות ביטוח שונות. על כן, המחיר יכול להיות תלוי חברה שמציעה אותו.

יתרה מזאת, המחיר יכול להיות מושפע מפרופיל הנהג, כמו גם מאופי הכיסוי הביטוחי. יש לדוגמה, מאפיינים בביטוח מקיף שניתן לכלול, ובכך להעצים את המחיר, ומאפיינים שניתן לשמוט – ובכך לחתוך מהמחיר. הסוד הוא לכלול את המאפיינים הרצויים, ולשחרר מאלו שלא. עיניים מקצועיות יכולות להשפיע על תהליך הבחירה, כדי לכלול מה שכן – רלוונטי ורצוי, ולשחרר ממה שלא.

הדבר כמובן יכול להשפיע על המחיר. כל שכן, השוואת מחירים היא כמובן, פקטור מהותי בגילוי הצעות ביטוחיות נהדרות ויעילות.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
הפניקס Smart

ביטוח רכב

ביטוח רכב
TOP אספנות

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Safe Drive

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח להאמר (Hammer)?אל תוותרו על הכיסוי

מעבר לכך שרבים מאיתנו יבחרו לרכוש ביטוח חובה, כיוון שזו הצעה נהדרת והחוק מבקש זאת – באם מדובר ברכב יוקרה, אפשר וסביר שביטוח מקיף יהיה גם כן הצעה נהדרת. בהתחשב בכך, שניתן לכסות נזקי צד ג', נזקי רכב, גניבות, זדון וכיוצא בזה – ושלל דברים נפלאים אחרים שניתן לכלול בחבילה.

על כן, היכולת לכסות מה שרוצים, במסגרת ביטוח מקיף, יכולה להיות סיבה לגיטימית לכך שאדם יבחר לרכוש ביטוח האמר (Hammer).

יתרה מכך, זו אופציה שיכולה להיטיב ולהתאים– כיוון שניתן יהיה לגלם בכך את שלל עלויות התיקון המעורבות בטיפול תקופתי או תאונה, ולפיכך כיסוי ביטוחי יכול לספק את כל שמתבקש, ברמת העלויות. מוטב ואף ניתן להמליץ, מבחינתו על הכללת סעיף ביטוחי בחוזה הביטוחי, כך שיהיה ניתן לקחת את הרכב לטיפול בבחירה במוסך מבחירת המבוטח, לא אחד "ממוסכי ההסדר", יכולה לאפשר לבחור כל מוסך שמאפשר תיקון בחלקים איכותיים.

ובכך, ניתן ליצור תיעוד בספרי הספר שהרי לאוטו חלפים איכותיים, והיסטוריית תיקונים וטיפולים נאותה – שכן לא תהא סיבה שלא, לאור כך שהביטוח כבר עושה את שלו ומכסה את העלויות, או לפחות חלק מהן – וכל שנשאר זה באמת לטפל ברכב. ספרי הרכב מציגים את היסטוריית הטיפולים, אולי אפילו את החלקים האיכותיים, את זהות המטפלים והמוסך עצמו.
הדבר יקבל ביטוי במחיר המחירון של רכב, שמור היטב. שכן, הדבר יכול לקבל ביטוי ותשואה כאשר מתכוונים למכור את הרכב. שהרי, לרכבים בשוק ירידת ערך באופן טבעי, או לפחות, על פי תנועת התפישה של אנשי ברחבי השוק – כמה הם חושבים שהרכב שווה.

ועל כן, רכב שמור, עם חלקים מקוריים ומוסכים איכותיים שטיפלו בו – יכול להניב תפישה אופטימלית לגבי ערך הרכב. על פי כן יהיה ניתן למכור אותו במחיר נאמן למקור, בסמוך למועד המכירה.

מחיר המחירון "הרשמי" של רכב, בכל מקרה יורד מדי שנה, והרי – ניתן לראות זאת בנתונים הבאים שהציג אתר CARCOAST, לפיו, האמר H3 משנת 2008 מאבד מעל ל-9,000 ₪ מערכו לפי מחיר מחירון בשנתו הראשון, מעל ל-7,000 ₪ בשנתו השנייה, מעל ל-5,000 בשנתו השלישית, וכן הלאה.

איך לקנות ביטוח האמר (Hammer)?הצמדו לחברות מתמחות

כדי לרכוש ביטוח האמר (Hammer), אפשר לחייג לאחת מחברות הביטוח, לבקש חוזה ביטוחי ולסגור עניין. הדבר יכול לעבוד, הוא בהחלט אפקטיבי ומביא לרמה הבאה – בה יש חוזה ביטוחי תקין והכל מכוסה, כפי שרוצים. אלא, שיש דבר שניתן לעשות כדי למקצע את ההליכים, כדי לדייק אותם –

שהרי, אם ניקח את הסיפור של ביטוח מקיף, נראה שישנם סעיפים שכדאי לכלול, וישנם סעיפים שאפשר שלא לכלול. האם אנחנו יודעים מה מהם כדאי ומה מהם ניתן לשחרר? היכולת לדעת את זה, היא היכולת להתאים אישית את הכיסוי הביטוחי, כמו גם להשפיע רבות ובצורה אופטימלית על מחיר הביטוח.

יתרה מכך, דבר נוסף שניתן לעשות שיכול להניב תשואה רבה על העלות הביטוחית – הוא זה של השוואת ביטוחים, למצוא מי בשוק הביטוחי מציע מה, ולגלות הצעות נדיבות ומיטיבות.
במידה ויש רצון לקבל עזרה שכזאת, נשמח לייעץ, לתמוך ולאתר את החבילה הביטוחית המדויקת ביותר שאנחנו יודעים להנגיש.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק