ביטוח רכב הונדה (Honda)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח הונדה (HONDA)במה הוא מיוחד?

ביטוח לרכבי הונדה (HONDA) יכול להכיל 3 רמות של ביטוח.

  1. ביטוח חובה
  2. ביטוח צד ג'
  3. ביטוח מקיף

ביטוח חובה כחלק מביטוח רכב, כך שמו – הוא זה שמתבקש על פי חוק להחזיק, אם נוהגים ברכב. הוא אינו מכסה נזקים לרכב, גניבות, וכיוצא בזה. כמו גם, לא מכסה נזקי צד ג', כיוון שאת זה מכסה ביטוח צד ג', בעוד את שאר הכיסויים – מעניק הביטוח המקיף. בעוד שהביטוח המקיף, מעניק המון סוגים שונים של כיסויים, מעבר לכך.

אילו דגמים של הונדה (HONDA) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

הונדה היא חברה וותיקה יחסית, ולתפיסתנו – מאוד יצרנית. על כן, סביר מאוד להניח שיש המוני דגמי הונדה (HONDA) שניתן לבטח, ביניהם:

  • הונדה ג'אז
  • הונדה HR-V
  • הונדה סיוויק האצ'בק
  • הונדה CR-V
  • הונדה אקורד
  • הונדה אודסיי
  • הונדה סיוויק Type R האצ'בק
  • הונדה פיילוט
  • הונדה אינסייט
  • הונדה סיוויק קופה

כמה עולה ביטוח הונדה (HONDA)?גם טווח זה בסדר

ביטוח הונדה (HONDA) יעלה אחרת לכל אדם, בכל תקופה של חייו, ובכל חברה. מה זה אומר? ובכן, אם ניקח בחשבון את כל אחד מהמאפיינים, נגלה מספר פקטורים שמשפיעים, או יכולים להשפיע על מחיר הפרמיה:

  1. פרופיל הנהג
  2. כיסוי ביטוחי
  3. החברה המבטחת

פרופיל ביטוחי יכול להיות מושפע מגיל הנהג, מוותק הרישיון (ועל כן יכול להניב פרמטר שונה בכל תקופה בחייו), כמו גם מגורמים אחרים כמו היסטוריה ביטוחית, מגדר ושלל מאפיינים כיפיים אחרים.

כיסוי ביטוחי, הוא האלמנטים הביטוחיים הנכללים בביטוח, כנראה מקיף. יש כאלו שניתן לבחור ולכלול, ויש כאלו שלא – כל אחד מהם משפיע על מחיר הפרמיה, כי הוא כמו ביטוח בפני עצמו, שנכלל בחבילה הביטוחית. ישנם סעיפים ביטוחיים שיעלו יותר או פחות מאחרים, על כן בחירה בהם, או שלא – תשפיע על המחיר הכולל של הפרמיה.

וכמובן, כל חברה יכולה להציע בדיוק את אותה חבילה ביטוחית – במחיר אחר. על כן, ניתן לבצע השוואת מחירים, כדי לראות מי מציעה מה.

גורם נוסף יכול להשפיע על המחיר. שהרי אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של הונדה ג'אז, הרי שקיבל דירוג גבוה במבחני בטיחות. למעשה, נראה שהרכב קיבל ציון של 5/5 במבחני בטיחות מטעם יורו NCAP, לשנת 2011. כך שעקב הדירוגים הגבוהים, ייתכן שהדבר יתוגמל בתחשיבי הביטוח של חברות הביטוח ולפיכך יניב מחירי פוליסות נעימים יותר, נמוכים באופן מותאם.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

VAR

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
הראל סוויץ'

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח להונדה (HONDA)?אל תוותרו על הכיסוי

ובכן, באם רוצים לנהוג עם תקנות החוק הרי שביטוח חובה הוא כבר נקודת התחלה לעניין, ואם רוצים לכסות אלמנטים שלא מככבים בחבילה הביטוחית הבסיסית, הרי שביטוח צד ג', או מקיף – יכולים לתת מענה.

ועם זאת, חשוב לדעת אילו סעיפים לבטח במסגרת ביטוח מקיף – שכן לא צריך לבחור את כולם, שכן זה לא בהכרח אופטימלי. היכולת להבחין ולברור מה כן ומה לא – היא היכולת לקבל כיסוי מדויק לרכב, במחיר אופטימלי.

ייתכן שזה חשוב כיוון שבכך ניתן יהיה לגלם את שלל עלויות התיקון, על ידי הכיסוי הביטוחי. בעיקר כיוון שעלויות התיקון שלה יכולות להיות גבוהות, ולפיכך כיסוי ביטוחי יכול לספק את כל שמתבקש, לא משנה המחיר – בהתאם לתנאי הפוליסה. מוטב ואף ניתן להמליץ, מבחינתו על הכללת סעיף ביטוחי בחוזה הביטוחי, כך שיהיה ניתן לקחת את הרכב לטיפול בבחירה במוסך מבחירת המבוטח, לא אחד "ממוסכי ההסדר", ובכך לאפשר לבחור כל מוסך שמאפשר תיקון בחלקים מקוריים.

הדבר יופיע כנראה כתיעוד בספרי הספר שהרי לאוטו חלפים איכותיים, והיסטוריית תיקונים וטיפולים נאותה – שכן לא תהא סיבה שלא, לאור כך שהביטוח כבר עושה את שלו ומכסה את העלויות, או לפחות חלק מהן – וכל שנשאר זה באמת לטפל ברכב.

הדבר יכול להשפיע על ירידת הערך של רכב, לפי ראות מחירון רשמי. שהרי, לרכבים בשוק ירידת ערך באופן טבעי. רכב שמור, עם חלוקים מקוריים ומוסכים איכותיים שטיפלו בו – יכול להניב תפישה אופטימלית לגבי ערך הרכב. על פי כן יהיה ניתן למכור אותו במחיר נאמן למקור, בסמוך למועד המכירה.

מחיר המחירון "הרשמי" של רכב, בכל מקרה יורד מדי שנה.
שכן ספציפית עבור הונדה ג'אז, ישנה ירידת ערך של 17.7%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 34.8% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-47.6% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

איך לקנות ביטוח הונדה (HONDA)?הצמדו לחברות מתמחות

ישנן דרכים רבות לרכוש ביטוח הונדה (HONDA), ועם זאת – ישנן דרכים חכמות לעשות זאת. לדוגמה, טרם חתימה על חוזה ביטוחי לרכב, ניתן לסקור את מאפייני העסקה. בין אם מדובר בכיסוי הביטוחי, בגובה ההשתתפות העצמית, בצורת התשלומים, וכיוצא בזה. עיניים חכמות ומקצועיות, יכולות לברור באם התנאים מתאימים ללקוח החותם, ובאם לא.

יתרה מכך, עיניים חכמות ומקצועיות (לא בהכרח של סוכן ביטוח, גם שלך, קורא יקר), יכולות לזהות באם ישנם סעיפים ביטוחיים שחשוב לכלול, או כאלו שניתן שלא לכלול. וכמובן – לדעת לעשות השוואת מחירים בשוק הביטוחי. ואם בכל זאת עיניים חכמות ומקצועיות הן דווקא שם קוד לסוכן ביטוח שיהיה שם איתך ויעבור איתך את התהליך עד תומו (ויהיה זמין לשאלות מדי פעם), הרי שאנחנו נשמח להתנדב לתפקיד.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק