ביטוח טסלה (Tesla)מגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח טסלה (Tesla)במה הוא מיוחד?

מי מאיתנו לא שמע על רכבי הטסלה, ולמי מאיתנו שבאמת יש אחת מן המכוניות החשמליות הללו – מבית היוצר של אלון מאסק וחבורת המהנדסים המהוללת שבצוותו – הרי שנותר לרכוש ביטוח רכב, כדי להעלות את המכונית על הכביש ולנהוג בה בכבישי ישראל – לפחות, אם רוצים להישמע לחוק. 

יתרה מכך, לא צריך להסתפק בביטוח חובה, שמכסה נזקי גוף, אך לא רכב ולא צד ג' – ניתן לרכוש כיסויים לצד ג', כמו גם ביטוח מקיף, שכולל הן צד ג', הן נזקי רכב והן שלל כיסויים רבים אחרים.

אילו דגמים של טסלה (Tesla) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן עקרוני, ניתן לבטח רכבים מדגמי טסלה ואחרים.:

  • טסלה מודל 3
  • טסלה מודל S
  • טסלה מודל X

 

כמה עולה ביטוח טסלה (Tesla)?גם טווח זה בסדר

אז כמה עולה לבטח רכב טסלה? יש שיניחו שמדובר במידה גבוהה של מזומן, לאור כך שמדובר במכונית יוקרה – מכונית שבתחילת דרכה, שווקה לאנשים שיכלו להרשות לעצמם לנהוג ברכב חשמלי בעלות גבוהה מן הממוצע בשוק, באופן יחסי.

והאמת היא, שגם אם הייתה לנו תשובה לזה, היא כנראה, או כך סביר – לא הייתה תקפה במקרה שלך. מדוע כך הדבר? לנהג מעל גיל שלושים, הנוהג לבד ברכבו ללא אנשים נוספים ושלא היו לו תביעות קודמות בשנים האחרונות – יש עלויות ביטוח שונות לחלוטין מנהג בן 18, עם תביעות ביטוח, ושאחיו הצעיר נוהג עימו ברכב.

על כן – המחיר נתון לשינויים ברורים בהתאם לפרופיל הנהג, הרכב ומדיניות החברה – וניתן לבצע השוואת מחירים כדי למצוא עסקאות "יעילות" יותר.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים.

והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוח ולנפק עליות פרמיה נדיבות.

והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של טסלה מודל 3, הרי ש-EURO NCAP מציג ציון במבחן בטיחות, של 5/5 לשנת הבדיקה של 2019, וזהו גם הציון שמדרג הארגון האמריקאי לבטיחות בדרכים (NHSTA), לשנת הבדיקה של 2020.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב
משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
go

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח טסלה (Tesla)?אל תוותרו על הכיסוי

לא משנה המחיר של ביטוח טסלה, האם זה שווה את זה? ובכן, תלוי מה רוצים לרכוש באמצעותו. אם רוצים לרכוש כיסויים לתיקוני המכונית – ייתכן שזה שווה את זה, כי זה בהחלט מה שזה יכול לאפשר.

איננו יודעים כמה עולה לתקן טסלה, וסביר שכל מקרה לגופו. בין אם מדובר בתיקון קטנטן, או בתיקון קטנטן שעלותו היא עשרות ומאות אלפי שקלים.

אם קיים הרצון לכסות את זה – הרי שביטוח למכונית טסלה יכול להתאים, במקרה שכזה. באופן מבדר, שנים רבות טרם אלון מאסק – אחד ממקימי טסלה, שנים רבות טרם הקים את החברה – נהג הוא במכונית יוקרה אחרת, ללא ביטוח, בעוד עשה פעלול אתגרי שסיכן את המכונית שלו, והיא ניזוקה ברמה משמעותית.

לזיכרוננו (מתוך האוטוביוגרפיה שלו), עלות התיקון עמדה על חצי מיליון דולר. בספר הופיע ציטוט מאלון, "החלק המצחיק הוא, שלא היה עליה ביטוח".

אכן מצחיק, ואם רוצים לקחת את המכונית למוסך על חשבון חברת הביטוח – הרי שזה ניתן. אלא שחשוב לזכור לכלול סעיף "מיוחד", בפוליסת הביטוח – לפיו, הלקוח זכאי לקחת את הרכב לכל מוסך שיחפוץ ליבו.

זאת, מתוך מטרה פשוטה לקחת את הרכב למוסכים שעוסקים בחלקים מקוריים. שכן, אם יש לנו רכב "מקורי", הרי שחלקים מקוריים יעבדו היטב כדי להחזירו למצב מקורי, לאחר תקלה או פגימה בדגם.

הדבר ישתקף נאמנה בספרי הרכב – אשר מציגים היסטוריית טיפולים, אולי אפילו חלקים מקוריים, ואפילו את פרטי הטכנאי והמכונאי שעבד לתיקון הרכב. הדבר ישתקף נאמנה עבור הקוראים העתידיים של ספרי הרכב, אלו שינסו לתת "מספר" לרכב, כדי לאמוד את ערך השוק שלו.

אמנם, עבור זה יש מחירונים. שזה נחמד, אפילו אם הם מורידים את ערך הרכב "בסכום קבוע" כלשהו כל שנה, גם אם הרכב שמור היטב. ובכן, אם הרכב שמור היטב, ובעל חלקים מקוריים, והיסטוריית הטיפולים מופיעה בספרי הרכב – הרי שלכל הפחות, הירידה בערך הרכב תישמר למקור של מחיר המחירון, ואולי אפילו לא תושפע מהירידה שלו, או תושפע באופן מופחת.

שכן ספציפית עבור טסלה מודל 3, לא ברור מהי ירידת הערך לאחר שנה (שכן, בהשוואה, הממוצע הוא ירידה של כ-16.8% בממוצע), כמו גם לא ברור כמה יורד מחיר המחירון אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ואפילו לא לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%), נכון לכתיבת שורות אלו.

איך לקנות ביטוח טסלה (Tesla)?הצמדו לחברות מתמחות

איך קונים ביטוח טסלה? בחכמה. ניתן ללכת על אחת מחברות הביטוח, וניתן להרים לנו טלפון כדי לרכוש אותו דרך עבודה משותפת עם סוכן מטעמנו, שיעזור הן להתאים אישית את הביטוח המקיף, הן לעבור על פוליסת הביטוח והן לסייע בהשוואת מחירים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק