ביטוח לקסוס (Lexus)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח לקסוס (LEXUS)במה הוא מיוחד?

ישנם כל מיני סוגי ביטוח רכב ללקסוס. החל מביטוח החובה, לביטוח צד ג', ואפילו ביטוח מקיף. ביטוח חובה מכסה נזקי-גוף, ביטוח צד ג', את צד ג', וביטוח מקיף נזקי רכב וסעיפים רבים אחרים.

אילו דגמים של לקסוס (LEXUS) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן כללי, ישנם דגמי לקסוס רבים שנוכל לבטח:

  • לקסוס NX
  • לקסוס UX
  • לקסוס RX
  • לקסוס IS
  • לקסוס CT
  • לקסוס ES
  • לקסוס RX L
  • לקסוס LS
  • לקסוס LC קבריולה
  • לקסוס LC קופה
  • ואחרים.

כמה עולה ביטוח לקסוס (LEXUS)?גם טווח זה בסדר

הרי, זו שאלה מעולה. כדי לזהות את התשובה, אפשר להסתכל על מספר גורמים. מידת בטיחות, פרופיל נהג, פרופיל רכב כמו גם מדיניות פנים חברה. פרופיל הנהג הוא פרטים גנריים כמו גיל, וותק רישיון, וכיוצא בזה. פרופיל רכב מדבר על גיל הרכב, מצבו וכיוצא בזה, עם שלל פרטים טכניים מפוזרים במרקע ומדיניות פנימית היא פשוט הדרך בה החברה רואה את המצב ומקבלת החלטות בגינו. או כך נבחר לפרש זאת כעת.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של לקסוס NX, הנתונים מסמנים דירוג של 5/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת 2014 וציון זהה מטעם NHSTA (ארגון אמריקאי לבטיחות בדרכים), לשנת 2020.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

APP TO YOU

ביטוח רכב

ביטוח רכב
YOUNG

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
go

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לקסוס (LEXUS)?אל תוותרו על הכיסוי

ישנן סיבות מגוונות לרכוש ביטוח לרכב לקסוס. אם נסתכל, לדוגמה, על עלויות התיקון של רכב זה – בעיקר בגרסאות היקרות שלו – הרי שהן יכולות להגיע לכדי מכסה של עשרות או מאות אלפי שקלים. אין לנו בעיה עם האפשרות של לשלם על תיקונים – הרי זה נהדר, כסף שמשרת את מטרותינו ומה לא – אלא שאם ניתן, במקום – לקבל כיסוי ספציפית מחברת הביטוח, כך שהיא תגלם את העלויות מכיסה – הרי זה משובח

נוסיף על כך – שאם באמת הולכים על האפשרות לקבל חוזה ביטוחי מחברת ביטוח כדי לכסות את עלויות התיקונים לרכב, ייתכן שנעשה בשכל אם נכלול סעיף בחוזה לפיו יש ללקוח זכות בחירה באשר למוסך בו הרכב מקבל טיפול. שכן הדבר יאפשר לבחור במוסכים שספציפית מאפשרים החלפת חלקים מקוריים.

מדוע זה משנה? ובכן, מקוריות זו איכות. ויתרה מכך – הדבר יכול לקבל ביטוי ברמת ספרי הרכב. שכן הם מתעדים היסטוריית טיפולים, ואולי גם חלקים מקוריים. ובספרי הרכב יהיה ניתן לראות מי היה אחראי על הטיפול, באיזה מוסך ובאיזו תדירות הרכב קיבל טיפולים. למה זה משנה? ובכן, אם נרצה להדגים ולהראות בהמשך כי הרכב במצב טוב – זו תהיה הוכחה מתאימה.

למעשה, מחיר מחירון של רכב יורד משנה לשנה וזה נקרא ירידת ערך. באם הרכב שמור, הערך שלו נשמר יותר, בהתאם. על כן, באם הרכב בריא ושמח, ומתוחזק היטב – הרי שערכו נשמר לאורך זמן.

שכן ספציפית עבור לקסוס NX, ישנה ירידת ערך של 16.7%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 34.4% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-50.9% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

איך לקנות ביטוח לקסוס (LEXUS)?הצמדו לחברות מתמחות

ישנן דרכים רבות לרכוש ביטוח לקסוס. בין היתר, ניתן לדבר עם חבורת ביטוח שונות, להתייעץ עימן ולראות מה הן חושבות וכמה זה יכול לעלות. דרך נוספת היא דווקא לקבל את עצתו וייעוצו של סוכן ביטוח, לדוגמה, מן הסוכנות שלנו – כדי לקבל הדרכה אילו כיסויים כדאי לכלול ומה ניתן לשחרר, כמו גם – לאפשר השוואת ביטוחים כדי למצוא את העסקה היעילה ביותר בקרב חברות הביטוח בשוק.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק