ביטוח מאזדה (MAZDA)מגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח מאזדה (MAZDA) במה הוא מיוחד?

ביטוח מאזדה מאפשר לנו לבטח את רכב המאזדה שלנו. בין אם אנו הולכים על ביטוח חובה, אשר מתבקש מטעם פקודת רכב מנועי, או ביטוח צד ג', שיכול לכסות נזקי צד ג', ואפילו ביטוח מקיף – שיכול לכלול המון סוגי כיסויים שונים – עד כדי כך, שחלק מהמלאכה היא לבדוק מה לא לכלול בו, כמו מה כן לכלול.

אילו דגמים של מאזדה (MAZDA) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

ישנם דגמי מאזדה שונים שניתן לבטח, הרשימה יכולה להאריך כיוון שמדובר בחברה ידועה וייתכן שאף יצרנית, ועל כן נכלול:

  • מאזדה CX-5
  • מאזדה CX-30
  • מאזדה 2
  • מאזדה 3 סדאן
  • מאזדה 3 האצ'בק
  • מאזדה CX-3
  • מאזדה 6
  • מאזדה MX-5
  • ואחרים.

כמה עולה ביטוח מאזדה (MAZDA)?גם טווח זה בסדר

מה משפיע על העלות של ביטוח מאזדה? ובכן, יש מספר גורמים שנוכל למנות. מידת בטיחות, פרופיל נהג, פרופיל רכב וגם מדיניות פנימית של חברת הביטוח. ככל שנהג הוא זהיר יותר, מכובד וחכם – כך סביר שהם יעניק עלות נמוכה יותר, כיוון שפרופיל הנהג – לפחות כפי שהם יכולים לראות זאת בצד שלהם, יהיה תואם יותר את הפרופיל של המבוטח האידילי, מבחינת החברה המבטחת.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של מאזדה 2, הנתונים מסמנים דירוג של 4/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת הבדיקה של 2015.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

הפניקס Smart

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח מאזדה (MAZDA)?אל תוותרו על הכיסוי

אחרי ככלות הכל, מה הטעם ברכישת ביטוח מאזדה? ובכן, באם נרצה לקחת אחריות מבעוד מועד על עלויות התיקון של הרכב, כל שכן אם ידוע לנו שהן עלולות להיות גבוהות, נניח עשרות או מאות אלפי שקלים – ביטוח מקיף יכול להיות אופציה נהדרת לכיסוי וגילום אלה. יתרה מכך, זה יכול להיות נוח והולם.

נוסיף על כך – המלצה מקצועית מצידנו, היא שאם באמת נחליט על פוליסת ביטוח רכב לטובת ביטוח מקיף, הרי שחשוב לכלול סעיף מיוחד. הסעיף, כדלקמן כולל שלנו הזכות לבחור היכן לתקן את הרכבים שלנו – כדי להבטיח שהדבר יתאפשר במוסכים, שבאופן ספציפי מאפשרים החלפת חלקים מקוריים.

מדוע זה משנה? ובכן, מקוריות זו איכות. ויתרה מכך – הדבר יכול לקבל ביטוי ברמת ספרי הרכב. מי בודק אותם? ובכן, מי שירצה לרכוש מאיתנו את הרכב אחר כך, או לכל מטרה שלא תהא – כל שכן אולי גם ביטוחית. שכן ספרי הרכב מתעדים היסטוריית טיפולים, ואולי גם חלקים מקוריים. ובספרי הרכב יהיה ניתן לראות מי היה אחראי על הטיפול, באיזה מוסך ובאיזו תדירות הרכב קיבל טיפולים. למה זה משנה? ובכן, אם נרצה להדגים ולהראות בהמשך כי הרכב במצב טוב – זו תהיה הוכחה מתאימה.

למעשה, מחיר מחירון של רכב יורד משנה לשנה וזה נקרא ירידת ערך. באם הרכב שמור, הערך שלו נשמר יותר, בהתאם. על כן, באם הרכב בריא ושמח, ומתוחזק היטב – הרי שערכו נשמר לאורך זמן.

שכן ספציפית עבור מאזדה 2, ישנה ירידת ערך של 17%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 36.3% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 36.9%), ו-53.3% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.2%).

איך לקנות ביטוח מאזדה (MAZDA)?הצמדו לחברות מתמחות

אחרי שדיברנו על כל הטוב הזה – איך לרכוש ביטוח לרכב מאזדה? ובכן, ניתן פשוט לגגל את שמות חבורת הביטוח הפופולריות והמוכרות – או, להתייעץ עם סוכן ביטוח, נניח – מטעמנו, כדי לאפשר השוואת מחירים יעילה כמידת יכולתנו להעניק, כמו גם ייעוץ באשר לתנאי הפרמיה – מה לכלול, ומה כדאי שלא. העצה שלנו יכולה להיות יקרה ומשמעותית הן ברמת הכיסויים הנבחרים והן ברמת השוואת המחיר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק