ביטוח מיני (MINI)מגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח מיני (MINI)במה הוא מיוחד?

כשזה נוגע לביטוח רכבי מיני, הרי שאנחנו יכולים לכלול 3 סוגים. ביטוח החובה, ביטוח צד ג', כמו גם ביטוח מקיף. בביטוח מקיף יש גם צד ג', וגם אפשרות לכסות נזקים לאוטו – יחד עם המוני כיסויים אחרים. ביטוח חובה, מכסה רק "נזקים לגוף", והוא מתבקש על פי חוק.

אילו דגמים של מיני (MINI) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן טבעי, ניתן לבטח רבים מדגמי המיני, ביניהם:

  • MINI הצ'בק 3 דלתות
  • MINI קאנטרימן
  • MINI הצ'בק 5 דלתות
  • MINI קבריו
  • MINI הצ'בק SE 3 דלתות
  • MINI הצ'בק JCW 3 דלתות
  • MINI קבריו JCW

ואף אחרים, אם ישנם.

כמה עולה ביטוח מיני (MINI)?גם טווח זה בסדר

באופן טבעי, ניתן להניח כי עלויות ביטוח מיני מתבססות על גורמים מסוימים. ביניהם ניתן לכלול את פרופיל הנהג, פרופיל הרכב, והן, מדיניות חברה פנימית. משמע – כל חברת ביטוח יכולה להציע אמנה ביטוחית אחרת לחלוטין, הן בעלויות, הן בטיב השירות, והן בתנאי הפוליסה – גם כשזה נוגע לביטוח חובה.

על כן – ניתן לעשות קצת שופינג ולבדוק איזו חברה מציעה את היעיל והמיטיב ביותר -כדרך השוואת ביטוחים מתאימה.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר EURO NCAP מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של מיני קופר, הנתונים מסמנים דירוג של 4/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת 2014.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
YOUNG

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Upgrade

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח מיני (MINI)?אל תוותרו על הכיסוי

אנחנו יכולים לשער כי ישנן סיבות רבות לרכישת ביטוח מיני – שהרי, כיסוי עלויות תיקון הרכב – הן מהמרכזיות בהן, שלא נדבר על גניבה, וכיוצא בזה.

שהרי, עלויות תיקון לרכב יוקרה יכולות להיות במסגרת עשרות ומאות אלפי שקלים – ואם ביכולתנו לקבל את הכספים לכך מידי חברת הביטוח– פלא גדול.

יתרה מכך, אם עוסקים בנושא של ירידת ערך עבור רכבי מיני – שהרי, על אף שמכוניות רבות חשופות לתופעה זאת בשוק הישראלי, ירידת ערך מושפעת מבלאי, "מזמן" (דהיינו, מעבר החודשים והשנים מרגע הרכישה), ממצב "בריאותי" ותחזוקתי, וכיוצא בזה. על כן, מכוניות שמורות היטב, ששמרו על איכותן – אולי כדרך טיפולים תקופתיים, או כדרך תחזוקה מתאימה – יכולות לשמר "ערך גבוה" יותר, בעיני המחירון "הרשמי".

אם נחליט להחליף חלקים לרכב מיני, רק במוסכים שמאפשרים חלקים מקוריים, הרי שהדבר יכול לבשר טובות על מחיר המחירון של ערך הרכב. וניתן לעשות זאת, לדוגמה, דרך הכללה של סעיף בחוזה הביטוחי, לפיו – אם לוקחים את הרכב לתיקון או טיפול, הרי שזה יהיה במוסך שמאפשר חלקים מקוריים לבחירת הלקוח.

ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים שחור על גבי לבן, שהרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא. ובכך, מחיר המחירון יישמר למקור.

שכן גם אם אין לנו נתונים ספציפיים עבור ירידת ערך של רכבי מיני שונים (לא באתר קארזון, ולא בתוצאות חיפוש ומקורות אחרים בגוגל), עדיין ניתן לצטט את הנתונים מקארזון לפיהם באופן כללי, למכוניות בישראל יש ירידת ערך לפי מחיר מחירון של 16.8% בממוצע לאחר שנה, 37% בממוצע לאחר 3 שנים ו-53.3% בממוצע לאחר 5 שנים.

איך לקנות ביטוח מיני (MINI)?הצמדו לחברות מתמחות

ניתן לדבר עם שלל חברות הביטוח כדי לבדוק איזה ביטוח רכב הן מציעות וניתן כמובן להיעזר בסוכנות שלנו כדי שנוכל לעזור ולשפוך אור על מה שחברות הביטוח מציעות ומה ששווה (לדעתנו) לקבל ולקחת מהן. הן ברמת הכיסויים הקיימים והמוצעים, מה מתאים ומה עדיף שלא – והן ברמת המחיר, מה יעיל ומה אפשר לשחרר, בדרך של השוואת ביטוחים ומחירים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק