ביטוח מרצדס (Mercedes-Benz)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח מרצדס (Mercedes-Benz)במה הוא מיוחד?

מה הוא ביטוח מרצדס? ובכן, נפתח בכך שהוא יכול להיות מורכב משלוש שכבות ביטוחיות שונות:

  1. ביטוח חובה
  2. ביטוח צד ג'
  3. ביטוח מקיף

ביטוח חובה, יכול לכסות נזקי גוף, אך לא נזקי רכב – והוא מתבקש מטעם חוק רכב מנועי לנהגים פעילים בכביש. ביטוח מקיף, כולל ביטוח צד ג', כמו גם כיסויים נוספים אחרים, כמו נזקי רכב, גניבות, וכיוצא בזה.

דגמי מרצדס (Mercedes-Benz) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

לצורך העניין, ניתן לבטח רבים מדגמי מרצדס, ביניהם:

  • מרצדס E קלאס סדאן
  • מרצדס GLA קלאס
  • מרצדס CLA קלאס
  • מרצדס C קלאס סדאן
  • מרצדס GLC קלאס קרוסאובר קופה
  • מרצדס GLE קלאס
  • מרצדס A קלאס
  • מרצדס GLE קלאס קרוסאובר קופה
  • מרצדס ויטו
  • מרצדס S קלאס ארוך סדאן
  • ואחרים.

כמה עולה ביטוח מרצדס (Mercedes-Benz)?גם טווח זה בסדר

מה שמשפיע על עלויות ביטוח רכבי מרצדס זה פרופיל הנהג, הרכב ואף מדיניות פנימית. ככל שהרכב חדש, מאובטח "ובריא" יותר, זה מתחשב לטובה בתחשיב הביטוחי. ככל שהנהג מסוגל, אחרי וותיק יותר (בין שאר גורמים), תהא לכך השפעה חיובית על העלות הסופית של הפוליסה. וכן הלאה גורמים שיכולים להיכנס למשחק. השוואת מחירים בין ביטוחים יכולה לייעל עוד יותר את מחיר פוליסת ביטוח רכב.

פרמטר נוסף שיש לשים לב אליו ויכול בהחלט להשפיע על גובה המחיר, הינו מדד הבטיחות. רכבים בעלי דירוג בטיחות גבוה, הן רכבים אשר קל יותר לבטח אותם – או כך אנו מניחים.

והפרמטר הנ"ל בהחלט ייתן את הטון בחישוב עלות הביטוח ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של מרצדס E קלאס, הנתונים מסמנים דירוג של 5/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת 2016 וציון של 5/5 מטעם הארגון האמריקאי לבטיחות בדרכים לשנת 2020.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב
EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
ON TRACK

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע ביטוח מרצדס (Mercedes-Benz) חשוב?אל תוותרו על הכיסוי

על כן, מה הטעם לרכוש ביטוח מרצדס? ובכן, הדבר יכול לאפשר כיסוי נזקים לרכב – במקרה של תאונה, ועל כן עלויות התיקון שבמקרים רגילים יכולות להתפרס על פני עשרות או מאות אלפי שקלים או באמת בוחרים לתקן ולשלם אותן – יכולות להיות מגולמות על ידי חברות הביטוח.

יתרה מכך, כל ירידת ערך "טבעית" המתרחשת במחיר המחירון של רכבי מרצדס – ניתן למגר במידת מה דרך טיפולים נאותים לרכבי מרצדס. רכב שמור ומתוחזק היטב – זה רכב ששומר על רכבו, באופן יחסי לרכבים שאינם.

רכב מתוחזק ובריא, הוא זה ששומר על שגרת טיפולים יציבה ורציפה, כמו גם מחזיק בחלקים מקוריים, וכן הלאה. ניתן הן לגלם את עלויות התיקון על ידי חברות הביטוח, והן לקבל חלקים מקוריים במימון חברות הביטוח. אלא, שלדעתנו זה חשוב לכלול בחוזה הביטוחי (טיפ מאיתנו), סעיף לפיו הלקוח בוחר היכן לתקן את הרכב – כך שהוא יקבל עליו את האחריות לבחור במוסכים שמאפשרים תיקון עם חלקים מקוריים.

ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים עבור הקוראים בהם לדורות בהם ומראים כי הרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא.

שכן ספציפית עבור מרצדס E קלאס, ישנה ירידת ערך של 16.6%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 39.1% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-56.8% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

איך לקנות ביטוח מרצדס (Mercedes-Benz)?הצמדו לחברות מתמחות

ביטוח מרצדס ניתן לרכישה כדרך חברות הביטוח השונות. ניתן כמובן לרכוש אותו גם כדרך סוכנות ביטוח, כמו זו ששלנו – כדי לקבל יחס אישי מסוכן ביטוח, שתפקידו לזהות את הכיסויים הביטוחיים שניתן לקבל ולרכוש במסגרת ביטוח מקיף – מה להשאיר בפוליסה, מה להוסיף ומה להסיר – מה שיבטא את עצמו ברמת הכיסויים המאושרים, וברמת המחירים לפרמיה.

יתרה מכך – סוכן ביטוח יכול לסייע בהשוואת מחירים, כדי לגלות עסקה ביטוחית יעילה, כמידת יכולתו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק