ביטוח סוזוקי (Suzuki)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח סוזוקי (Suzuki)במה הוא מיוחד?

ביטוח סוזוקי מאפשר לבטח את הרכב שבשלושה רבדים עיקריים: חובה, צד ג' ומקיף. ביטוח מקיף יכול להכיל צד ג', ביטוח חובה לא. ביטוח חובה מכסה נזקי גוף, אך לא לרכב – נזקי רכב מכוסים במסגרת ביטוח מקיף. על כן, יהא זה הגיוני לקנות ביטוח חובה בנפרד, או עם צד ג', או פשוט ביטוח חובה ומקיף.

אילו דגמים של סוזוקי (Suzuki) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן עקרוני, ניתן לבטח רבים מדגמי סוזוקי:

  • סוזוקי ויטארה
  • סוזוקי קרוסאובר
  • סוזוקי איגניס
  • סוזוקי סוויפט
  • סוזוקי באלנו האצ'בק
  • סוזוקי ג'ימני
  • ואחרים.

כמה עולה ביטוח סוזוקי (Suzuki)?גם טווח זה בסדר

בהינתן כך שיש שלושה סוגים שונים של ביטוח רכב, הרי שהשאלה נוגעת לכל אחד מהם בנפרד. מה משפיע על עלות הרכב? נציין מספר גורמים:

  1. פרופיל הנהג
  2. פרופיל הרכב
  3. מדיניות חברה פנימית

אין צורך להיכנס לעומק כעת, אלא שנציין שפרופיל הנהג מושפע מנתוני נהג דמוגרפיים, סטטיסטיים וכמובן היסטוריה בכביש ואל מול חברת הביטוח. פרופיל הרכב מושפע מנתוני הרכב, כמו גם רמת "האבטחה/בטיחות" שלו, ומדיניות חברה פנימית, ובכן – כל חברה והמרכיב האישי שלה.

הדבר כמובן מאפשר טווח רחב של מחירים בעבור חבילה ביטוחית כלשהי, גם אם היא זהה על פני החברות השונות (באופן יחסי). על כן, השוואת ביטוחים בין החברות יכולה להניב מציאות יעילות, כשזה נוגע לעלויות הפרמיה.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של סוזוקי ויטארה, הנתונים מסמנים דירוג של 5/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת הבחינה של 2015.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
ON TRACK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
APP TO YOU

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
הראל סוויץ'

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח סוזוקי (Suzuki)?אל תוותרו על הכיסוי

אין זה חשוב לרכוש ביטוח סוזוקי , כמו שזה פשוט יכול להיות רלוונטי לאנשים מסוימים. שהרי, באם יש לנו מכונית שעולה כמה מאות אלפי שקלים, או אפילו "רק" כמה עשרות – הרי סביר שהתיקונים שלה יהיה במסגרת מאות, אלפי, ואף עשרות ומאות אלפי שקלים. לפי כך – ניתן להניח שביטוח הדבר יכול להיות החלטה חכמה ויעילה. שכן, הכיסוי יכול לאפשר חיסכון כספי וגילומו על ידי חברות הביטוח השונות.

יתרה מכך, ניתן להשתמש בביטוח מקיף לרכב סוזוקי, כדי לוודא שהוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר, או לפחות שחברת הביטוח תעזור בלממן את זה – בהתאם לתנאי הפוליסה. הדבר יכול למגר ירידות ערך "טבעיות" של רכבי סוזוקי, שכן רכב שמור ומתוחזק, ועוד עם חלקים מקוריים – נראה טוב. כלומר, נראה טוב למי שמנסה להדביק עליו תגית של "ערך", ולקבוע אם הוא קרוב למחיר המחירון או שלא. רכב שמור ומתוחזק היטב – זה רכב ששומר על רכבו, באופן יחסי לרכבים שאינם.

טיפ ביטוחי מאיתנו: בעת בקשת הפרמיה, יש עניין לוודא כי קיים סעיף לפיו הלקוח בוחר היכן לתקן את הרכב – כך שהוא ייבחר, אם ירצה, במוסכים שמאפשרים תיקון עם חלקים מקוריים.
ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים עבור הקוראים בהם לדורות בהם ומראים כי הרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא.

שכן ספציפית עבור סוזוקי ויטארה, ישנה ירידת ערך של 16.7%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 33.1% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-43.6% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

איך לקנות ביטוח סוזוקי (Suzuki) ?הצמדו לחברות מתמחות

ניתן, בקלי קלות לרכוש ביטוח סוזוקי . אין זו בעיה כלל, זה פשוט עד מאוד. על כן, בסעיף זה נייעץ כיצד לרכוש ביטוח סוזוקי בחכמה וביעילות. טיפ: ניתן להיוועץ בנו, כדי לקבל את שירותנו והדרכתנו בדיוק כיסויי ביטוח אפשריים, מה לכלול בפוליסה, מה לא לכלול, לדעתנו. כמו גם – לקבל את עזרתנו בהשוואת מחירים, כדי לגלות עסקאות ביטוחיות נהדרות.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק