ביטוח סמארט (Smart)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח סמארט (Smart)במה הוא מיוחד?

ביטוח רכב לסמארט מאפשר לנו לכסות את הצרכים והרצונות הביטוחיים של הרכב. בין אם ביטוח חובה לנזקי גוף, ביטוח צד ג' ל… צד ג', וביטוח מקיף לנזקי רכב, גניבות וכיוצא בזה.

אילו דגמים של סמארט (Smart) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן עקרוני, ניתן לבטח רבים מדגמי סמארט, כמו: סמארט פורטו EQ,מארט פורטו EQ קבריולה ואחרים.

כמה עולה ביטוח סמארט (Smart)?גם טווח זה בסדר

בהינתן כך שיש שלושה סוגים שונים של ביטוח רכב, הרי שהשאלה נוגעת לכל אחד מהם בנפרד. איך נדע כמה ניתן לשלם על כל ביטוח וביטוח? הדבר יכול להיות מושפע מפרופיל הנהג, פרופיל הרכב, מדיניות חברה פנימית. שכן כל אלו מאפשרים איסוף מידע מטעם חברת הביטוח ולהזינו בתחשיב ביטוחי, שמפיק את הפונקציה לקראתה עלות הפרמיה תיקבע.

הדבר מבשר לנו אודות חבילות ביטוחיות שונות, במחירים רב-גוניים. הסוד הוא פשוט לבחור את החבילה הביטוחית במחיר המתאים והיעיל ביותר. ניתן לעשות זאת, בין השאר, על ידי השוואת ביטוחים.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של סמארט פורטו, הנתונים מסמנים דירוג של 4/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת הבחינה של 2014.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
DRIVING

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
YOUNG

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לסמארט (Smart)?אל תוותרו על הכיסוי

ביטוח סמארט יכול לאפשר כיסוי לנזקי רכב, כמו להמון המון כיסויים אחרים. כך שאם נדמה לנו שיהא זה רעיון טוב שחברת הביטוח תשלם על תיקוני הרכב – בייחוד אם מחירם גבוה לאור כך שערך המכונית גבוה הוא, אפשר מאוד לאפשר לה לעשות זאת בהתאם לתנאי הפוליסה המתאימה לשם כך.

יתרה מכך, ניתן להשתמש בביטוח מקיף לרכב סמארט, כדי לתת את הטיפול המתאים ביותר, לא משנה העלות – בהתאם לתנאי הפרמיה. שכן אם רוצים לשלוח את הרכב למוסך, כך ייטב אם נעשה, ואם נשלם על התענוג בכספים של חברת הביטוח – כך יתאפשר, בכפוף לתנאי הפוליסה.

טיפ ביטוחי מאיתנו: בעת בקשת הפרמיה, יש עניין לוודא כי קיים סעיף לפיו הלקוח בוחר היכן לתקן את הרכב – כך שהוא ייבחר, אם ירצה, במוסכים שמאפשרים תיקון עם חלקים מקוריים. הדבר יירשם בספרי הספר, ויעשה רושם טוב על קונים עתידיים, כמו גם ישפיע על "ערך הרכב", שיכול להישמר למקור בצורה רבה יותר, כאשר הוא שמור היטב. בכך יהיה ניתן להשפיע על "ירידת הערך", של מחיר המחירון.

ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים עבור הקוראים בהם לדורות בהם ומראים כי הרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא.

שכן ספציפית עבור סמארט פורטו, ישנה ירידת ערך של 17%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 41.3% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-62.1% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

איך לקנות ביטוח סמארט (Smart)?הצמדו לחברות מתמחות

מצד אחד, ניתן לגוגל כל חברת ביטוח ופשוט לרכוש ביטוח סמארט. מצד שני, יש עניין לעשות זאת בצורה חכמה ונבונה. ביטוח מקיף לדוגמה, יכול להקיף כיסויים רבים ומיוחדים שניתן לרכוש, או שלא. ניתן כמובן גם לקבל אותו בשלל גרסאות מחיר שונות, על פני חברות שונות.

על כן, לדעתנו, הדרך החכמה להתייחס תהא דרך בחירה מדוקדקת של סעיפים ביטוחיים – מה כן, מה לא – מה מתאים ומה לא. זו לדעתנו צורה נבונה לגשת לזה. יתרה מכך, השוואת מחירים בין ביטוחים וחברות שונות במשק, יכולה לגלות תוצאות יעילות. הדבר יכול להתאפשר דרך עזרתנו, ונשמח לסייע ולאפשר ללקוח לרכוש ביטוח סמארט דרכנו, ולקבל את שלל השירותים הללו בהתאם, כמידת יכולתנו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק