ביטוח סקודה (Skoda)מגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח סקודה (Skoda)במה הוא מיוחד?

ביטוח רכב לסקודה מתאפשר כדרך רכישת אחד משלושת הכיסויים הבסיסיים. ביטוח חובה, צד ג' ומקיף. ביטוח חובה מתבקש מטעם חוק רכב מנועי, לכל נהג פעיל על הכביש. ביטוח צד ג', מכסה את צד ג', שביטוח חובה פשוט לא מכסה באותה מידה. וביטוח מקיף, יכול לכסות גם צד ג', וגם נזקי רכב שביטוח חובה לא מכסה. כמו גם, אפשרויות ביטוחיות רבות אחרות.

אילו דגמים של סקודה (Skoda) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן עקרוני, ניתן לבטח רבים מדגמי סקודה, כמו:

  • סקודה אוקטביה
  • סקודה קודיאק
  • סקודה קאמיק
  • סקודה קארוק
  • סקודה סופרב
  • סקודה סקאלה
  • סקודה אוקטביה ספייס
  • סקודה פאביה
  • סקודה אוקטביה RS
  • ואחרים.

כמה עולה ביטוח סקודה (Skoda)?גם טווח זה בסדר

בהינתן כך שיש שלושה סוגים שונים של ביטוחי סקודה, הרי שהשאלה נוגעת לכל אחד מהם בנפרד. על כן, כמה זה בעצם עולה, מה המחיר של ביטוח סקודה? כאמור, השאלה מתייחסת לכל ביטוח וביטוח בנפרד, בפני עצמו – ומושתת על מספר גורמים, וביניהם פרופיל הנהג, פרופיל הרכב, מדיניות חברה פנימית. שכן כל אלו מאפשרים איסוף מידע מטעם חברת הביטוח ולהזינו בתחשיב ביטוחי, שמפיק את הפונקציה לקראתה עלות הפרמיה תיקבע.

על כן, ניתן לקבל חבילות ביטוחיות, ואף כאלו הזהות ודומות אחת לשנייה – במחירים רב-גוניים. הסוד הוא פשוט לבחור את החבילה הביטוחית במחיר המתאים והיעיל ביותר. ניתן לעשות זאת, בין השאר, על ידי השוואת ביטוחים.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוחי ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של סקודה אוקטביה, הנתונים מסמנים דירוג של 5/5 במבחני בטיחות (מטעם EURO NCAP), לשנת הבחינה של 2019.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

EXTRA TRUCK

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
הראל סוויץ'

ביטוח רכב

ביטוח רכב
משאית TOP

ביטוח רכב

ביטוח רכב
DRIVING

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח סקודה (Skoda)?אל תוותרו על הכיסוי

ניתן לממן נזקי רכב כדרך ביטוח מקיף לרכב סקודה, זאת כבר אמרנו קודם. ועל כן, האפשרות לממן זאת על ידי כספי חברת הביטוח – היא למעשה הסיבה לרכישת ביטוח סקודה. בייחוד, אם מדובר בסכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים – שהרי זו סיבה מספקת, לאפשר כיסוי לדבר.

רכב מכוסה, זה רכב שקל לשלוח למוסך ולקבל עבורו שירות איכותני. בייחוד אם אותו מוסך עושה שימוש בחלקים מקוריים. הדבר יכול להירשם בספרי הרכב, ולספר טובות על מצב תחזוקתו.

טיפ ביטוחי מאיתנו: בעת בקשת הפרמיה, יש עניין לוודא כי קיים סעיף לפיו הלקוח בוחר היכן לתקן את הרכב – כך שהוא ייבחר, אם ירצה, במוסכים שמאפשרים תיקון עם חלקים מקוריים. ובכך הדבר יתאפשר. אם הרכב מתוחזק, מקבל את שלו בשגרת טיפולים – ויש בו חלקים מקוריים, הדבר יכול להשפיע לטובה על מחיר מחירון. שבכל מקרה, אמור להציג ירידה מדי שנעה בערך הרכב, כפי שנציג בפסקאות הבאות.

ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים עבור הקוראים בהם לדורות בהם ומראים כי הרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא.

שכן ספציפית עבור סקודה אוקטביה, ישנה ירידת ערך של 16.9%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 35.6% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-51.2% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

איך לקנות ביטוח סקודה (Skoda)?הצמדו לחברות מתמחות

ניתן לרכוש ביטוח סקודה דרך כך שפשוט נבקש אותו מחברת הביטוח. ניתן לרכוש גם דרך סוכנות הביטוח שלנו – כדי להיוועץ עם סוכן ביטוח, שלמעשה יעניק ייעוץ בנוגע לטיב הפרמיה שהוא ממליץ עליה. בין אם מדובר באילו סעיפים לכלול ובאילו לא, ובין אם מדובר ביכולת לבצע השוואת מחירים יעילה כמיטב יכולתו, הדבר יכול לאפשר פרמיה מותאמת אישית הן במרת הכיסויים והן ברמת המחיר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק