ביטוח פיג'ו (PEUGEOT)מגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח פיג'ו (PEUGEOT)במה הוא מיוחד?

קל לחשוב שישנם סוגים רבים לביטוח רכב לפיג'ו, אך למעשה יש שלושה עיקריים: חובה, צד ג' ומקיף. מה ההבדלים ביניהם? רבים ונהדרים, אך בתמצית: חובה נדרש מטעם חוק רכב מנועי, לפחות לנהג שבכביש. אינו מכסה נזקי רכב אלא גוף, וגם לא צד ג'. בעוד שביטוח מקיף לרכב פיג'ו יכול לכסות נזקי רכב, כמו גם צד ג' ושלל דברים אחרים. וצד ג', מכסה את אשר שמו מעיד על עצמו (צד ג').

אילו דגמים של פיג'ו (PEUGEOT) אפשר לבטח?בדקו שהרכב ברשימה

באופן עקרוני, ניתן לבטח רבים מדגמי פיג'ו, כמו:

  • פיג'ו 3008
  • פיג'ו 2008
  • פיג'ו 208
  • פיג'ו 5008
  • פיג'ו בוקסר סגור
  • פיג'ו e-2008
  • פיג'ו 508
  • פיג'ו 308
  • פיג'ו בוקסר דאבל קבינה
  • ואחרים.

כמה עולה ביטוח פיג'ו (PEUGEOT)?גם טווח זה בסדר

כמה עולה ביטוח פיג'ו? כל פוליסת ביטוח מגיעה אלינו בתג מחיר שונה. למעשה, גם פוליסת ביטוח זהה על פני חברות שונות יכולה להיות בתג מחיר ושנה. לדעתנו, שהסיבה לזה היא כי כל חברה מחליטה על ערך הפוליסה שלה בצורה קצת ואפילו מאוד שונה. הדבר שנוצר הוא הבדלים בפערי המחיר, עד כדי כך שמתוך השוואת מחיר מפורטת ונהירה ניתן לגלות פוליסת ביטוח יעילות בהחלט. הדבר נקרא השוואת מחירי ביטוח. או, שופינג, אם נרצה.

גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר, הוא זה של מדד הבטיחות. מכוניות בטוחות, הן מכוניות שקל לבטח – או כך אנו מניחים. והדבר יכול להתחשב נאמנה, בתחשיב הביטוח ולנפק עליות פרמיה נדיבות. והרי, אתר קארזון מראה כי כשזה נוגע לדגם הספציפי של פיג'ו 3008, הנתונים מסמנים דירוג של 5/5 במבחני בטיחות.

פוליסות ביטוח רכב החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP אספנות

ביטוח רכב

ביטוח רכב
הפניקס Smart

ביטוח רכב

ביטוח רכב
מומלץ!
רכב דיגיטלי

ביטוח רכב

ביטוח רכב
Safe Drive

ביטוח רכב

ביטוח רכב

מדוע חשוב לרכוש ביטוח פיג'ו (PEUGEOT)?אל תוותרו על הכיסוי

על כן, מה הטעם ברכישת ביטוח פיג'ו? ובכן, אפשר לתהות שבאם אדם מסוים היה רוצה לקבל את האפשרות שחברת הביטוח תהא אחראית למימון עלויות תיקון של רכבו, בעיקר אם מדובר ברכב יוקרה – הרי שהיה רואה לנכון לבטח את הרכב שלו בהתאם.

באם זה המצב, הרי שביטוח מקיף יכול בהחלט להיות המענה לשם כך. ראשית כל, ביטוח מקיף מציע את האפשרות לקבל מימון והחזר בכפוף לתנאי הפוליסה – על ענייני תיקון הקשורים לרכב. הדבר כמובן מתבטא בספרי הרכב, ועל כן ישנו תיעוד לכך שהחזרנו את הרכב למצבו התקין.

באם ספרי הרכב מראים שהרכב קיבל טיפול נאמן, ואולי גם מאפשר להציג שקיבל חלקים מקוריים – ייתכן שהדבר ישפיע על ערכו, בעיני אחרים המעוניינים לרכוש אותו.
טיפ ביטוחי מאיתנו: לוודא שפוליסת הביטוח הנחתם כולל סעיף שמאפשר ללקוח לקחת את רכבו לכל מוסך שירצה, כך שיתאפשר לו לבחור במוסכים עם חלקים מקוריים. בכך, ניתן לתעד את הטיפולים ושלל עובדות תחזוקת הרכב בספרי הרכב.

ואכן, חלקים מקוריים, היסטוריית טיפולים, ואף פרטי הטכנאי – נרשמים בספר הטיפולים של הרכב, מונחים עבור הקוראים בהם לדורות בהם ומראים כי הרכב שמור היטב וקיבל יחס מבריא. הדבר יכול לקבל ביטוי מול אנשים שרוצים להעריך את "ערך הרכב", ועצם תחזוקתו – בייחוד כשמדובר ברכבי יוקרה, יכולה לסמל על מצב נהדר ושמור, שיכול להשפיע על ערך המחירון שלו, או המחיר בו מישהו אחר מוכן לרכוש אותו.

שכן ספציפית עבור פיג'ו 3008, ישנה ירידת ערך של 16.9%, לאחר שנה (בהשוואה ל-16.8% בממוצע), 32.7% אחרי 3 שנים (בעוד הממוצע הוא 37%), ו-47.5% לאחר חמש שנים (בעוד הממוצע הוא 53.3%).

איך לקנות ביטוח פיג'ו (PEUGEOT)?הצמדו לחברות מתמחות

ניתן לרכוש ביטוח פיג'ו כדרך כך שנדבר עם חברת ביטוח כלשהי, ונחליט על התנאים לחוזה, נסגור על מחיר ונלך על זה. דרך נוספת, היא לרכוש אותו דרכנו כדי לקבל את ייעוצנו באשר לאילו כיסויים מדויק לכלול ואילו לא – כמו גם, עזרתנו בהשוואת ביטוחים לקבלת מחיר ייעודי ויעיל שביכולתנו לגלות כדרך מאגרי הנתונים בסוכנות שלנו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח רכב?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חובה לרכב הינו מוגדר בחוק הישראלי בחובה ובעל ענישה של דוח ואף החרמה זמנית של הרכב. מלבד הדרישה החוקית, ביטוח חובה לרכב שומר על הנהג מפני פגיעה אפשרית בעוברי אורח או נהגים אחרים בכביש. במידה וחס וחלילה תתרחש תאונה, ביטוח חובה ידאג שכל המעורבים יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם.

ביטוח צד ג' מתאים לרכבים בשווי נמוך יחסית אשר לא מצדיק את עלות הביטוח המקיף והוא נועד לכסות את הנהג מפני נזקים שעלולים להיגרם לצד שלישי על ידי הרכב שלו.

השתתפות עצמית הינה אחוז מתוך סך עלות התיקון הנדרש, בין אם לרכב שלכם או לצד ג', אותו אתם נדרשים לשלם כחלק מתקנון הביטוח.

גובה ההשתתפות העצמית נקבע כבר במעמד הרכישה של פוליסת הביטוח, ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות רכישה של פוליסות ביטוח רכב ללא השתתפות עצמית.

כן, יש אפשרות לפנות לחברות הביטוח ולרכוש ביטוח רכב לתקופה קצובה.

לכל חברת ביטוח יש מוסכי הסדר ואיתם יש תקנון הקובע איזה רכב חלופי תקבלו.

מרבית הרכבים החליפים הם משפחתי-קטן , במידה ואתם זקוקים לסוג רכב אחר (7 מקומות) וכדומה, חשוב לעדכן את סוכן הביטוח כבר ברגע הרכישה.

כל חברות הביטוח ישמחו לשמוע שלא היו לכם תביעות בעבר ויתגמלו אתכם בתעריף ביטוח רכב מוזל.

במקרה של גניבת הרכב יש להתקשר למשטרה באופן מידי ולאחר קבלת אישור על הגשת התלונה ושיחה עם השוטר, להעביר את המסמכים לחברת הביטוח להמשך טיפול.

במקרה של תאונת דרכים, ראשית נסו ככל הניתן לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, פנו לסוכן הביטוח סמוך ככל הניתן לאירוע כך שינחה אתכם במידה וצריך לצלם משהו, אילו פרטים לבקש מהמעורבים בתאונה וכדומה.

ביטוח רכבפוליסה בהתאמה אישית

זה לא מכובד להעתיק